RIXO.cz spustilo online srovnání životní pojištění
30.4.2021 | Jan Bachura, zpráva RIXO.cz | |
RIXO.cz – pojišťovací služba, která srovnává nabídky všech typů pojištění – nově jako jediná na trhu srovnává online životní pojištění. Klientovi v rámci srovnání ukáže reálné nabídky od několika pojišťoven a pomůže mu lépe se v nich zorientovat. Podle vyjádření společnosti může klient díky službě RIXO.cz za dobu trvání pojištění ušetřit až desetitisíce korun.
Češi se zatím naučili řešit online cestovní pojištění a autopojištění. Jiné typy pojištění řeší spíše s pojišťovacím agentem nebo na přepážce v pojišťovně. Novinkou v rámci pojišťovací služby RIXO.cz je online srovnání životního pojištění, kdy služba jako první na trhu nabízí srovnání nabídek od několika pojišťoven. Přehled životního pojištění najdete zde „Od roku 2018 pracuje 25členný vývojový tým na vlastní technologii, díky které jsme již nyní schopni automatizovat procesy v pojišťovnictví a klientovi nabídnout sjednání pojištění zcela online cestou. Pomůžeme mu správně nastavit pojistné krytí a následně zobrazíme pro něj ty nejvýhodnější nabídky, které mezi sebou navíc přehledně srovnáme,“ vysvětluje Martin Ždímal, technický a produktový ředitel RIXO.cz. RIXO.cz vyvinulo platformu, která umí jako jediná na trhu podle profilu klienta doporučit, jaká rizika potřebuje pojistit. „Využíváme široké produktové know-how a scoringový nástroj, abychom klientovi navrhli optimální krytí. Následně se online ptáme jednotlivých pojišťoven na konkrétní nabídky, které díky našemu vlastnímu produktovému katalogu porovnáváme mezi sebou a ihned je online ukážeme klientovi,“ dodává Martin Ždímal. Proč by si měl klient srovnat životní pojištění? Málokdo ví, že při obdobném pojistném krytí může klient od několika pojišťoven dostat cenově odlišnou nabídku životního pojištění, a to může výrazně zasáhnout do rodinného rozpočtu. Úspora i několik stovek korun měsíčně je u tohoto typu pojištění velmi podstatná, vzhledem k tomu, že se sjednává na dlouhou dobu. Za dvacet let tak může klient zbytečně zaplatit i několik desítek tisíc korun. „Doposud neměl klient o cenách životního pojištění přehled a velmi těžko se k nim dostával. Když si chtěl sám srovnat nabídky, musel rovnou do pojišťoven nebo za poradci. Což byl běh na dlouhou trať. My jsme se to rozhodli změnit a díky pokročilé technologii nabízíme klientům online nabídky životního pojištění od několika předních českých pojišťoven,“ říká Martin Ždímal. Srovnání autopojištění do 3 minut Úkolem služby RIXO.cz je kromě jiného i to, že se snaží klientům usnadnit sjednání pojištění. Například u srovnání povinného ručení a havarijního pojištění stačí, když klient zadá registrační značku a služba vyplní technické údaje o vozidle sama. Zákazník je tak nemusí složitě hledat v technickém průkazu. Poté stačí zadat jen několik základních údajů o sobě (kvůli bonusům) a následně mu služba RIXO.cz zobrazí šest nabídek přehledně seřazených vedle sebe od té nejvýhodnější (poměr cena/výkon) až po nejlevnější. Pokud se klient pro jednu z nabídek rozhodne, stačí, když klikne na tlačítko „Mám zájem“ a smlouva mu automaticky dorazí do mailu. Kontrola smluv RIXO.cz se kromě srovnávání všech typů pojištění zaměřuje také na kontrolu již stávajících smluv klientů. „Díky pokročilé technologii umíme přečíst všechny pojistné smlouvy, které jsou na trhu a klientovi říct, zda je správně pojištěný, nebo by bylo lepší si pojištění upravit, případně sjednat nové a výhodnější,“ dodává Martin Ždímal. Celý proces je přitom velmi jednoduchý. Stačí jen, když si klient založí účet, pomocí mobilního telefonu pojistné smlouvy vyfotí a do účtu nahraje. Pokud pojistné smlouvy doma nemá, RIXO.cz si je na základě plné moci z pojišťovny vyžádá samo. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
Dvacítka robotů v UNIQA má nově šéfa, také robota
Finanční skupina UNIQA „zaměstnává“ v současné době dvacítku robotů. Svým spolehlivým a neměnným výkonem pomáhají lidem při opakujících se rutinních úkonech nebo operacích. Jsou i rychlejší a přesnější. Díky robotům se zaměstnancům uvolnila...
|
všechny články v rubrice
|