Počet uživatelů mobilního bankovnictví Air Bank roste. Banka přidává nové funkce
| 28.4.2021 | Jan Bachura, zpráva Air Bank | |
Do mobilního bankovnictví Air Bank se měsíčně přihlásí více než půl milionu unikátních klientů. Aplikaci My Air totiž klienti již nepoužívají pouze jako prostředek na kontrolu zůstatku na účtu nebo posílání plateb, ale slouží jim ke kompletní správě bankovního účtu a dalších produktů. Mnoho klientů dokonce svůj účet ovládá pouze přes mobilní aplikaci.
Oproti internetovému bankovnictví má mobilní aplikace My Air výhodu v podobě bezpečnostní funkce, která je využívána u potvrzování nejrůznějších bankovních operací včetně bezpečného potvrzování plateb kartou na internetu. Jen za poslední rok vzrostl počet uživatelů aplikace My Air o 30 % a celkově ji mají už téměř tři čtvrtiny klientů banky. Mnoho z nich svůj běžný účet ovládá už jen přes mobilní aplikaci. Jaké funkce přidala Air Bank do mobilní aplikace od začátku letošního roku? Tmavý vzhled aplikace Nejčerstvější novinkou je tmavý vzhled mobilní aplikace My Air. Po dubnové aktualizaci si tedy v aplikaci mohou klienti „zhasnout“ a používat ji v tmavém režimu. Virtuální asistentka Aneta Virtuální asistentka Aneta klientům přes chatovací okno radí už od loňského léta, a to na webových stránkách banky. Letos ji však Air Bank přestěhovala i do mobilní aplikace. Kromě toho se virtuální asistentka „naučila“ mluvit. Svůj dotaz jí tak klienti můžou nejen napsat, ale i namluvit a ona stejně tak řekne svou odpověď. Hovor lze spustit ťuknutím na ikonku mikrofonu v hlavičce Chytrého přehledu. SEPA platby v mobilu Posílání peněz do zahraničí je v dnešním globálním světě čím dál běžnější. Kvůli odeslání SEPA platby (zahraniční platba v eurech) museli doposud klienti Air Bank navštívit internetové bankovnictví, nově však mají možnost provedení SEPA platby i v mobilní aplikaci. Pro odeslání SEPA platby je nutné otevřít menu a v kategorii Placení vybrat možnost SEPA platba. Příchozí i odchozí SEPA platby jsou zdarma. Výpisy z účtu Nejen kvůli odeslání SEPA platby už klienti nemusejí do internetového bankovnictví a stačí jim mobilní aplikace. Stejně tak i výpisy z běžného účtu si nyní mohou stáhnout přímo z mobilu. Stačí si u vybraného účtu otevřít detailní nabídku, ve které je položka s názvem Výpisy z účtu. Potažení doprava a doleva K nejčastěji používaným úkonům na běžném účtu se nově klienti dostanou přímo z Chytrého přehledu, a to například právě k výpisům z účtu. Stačí vybraným účtem potáhnout do strany. „Šoupnutím“ doprava se klient dostane ke zkopírování čísla účtu, „šoupnutím“ doleva se dostane k nabídce s dalšími možnostmi. Ve verzi aplikace pro iOS pro obojí stačí potažení doleva. Kromě této pětice nových funkcí přibyly v mobilní aplikaci My Air od začátku letošního roku i další funkce, jako například hypoteční kalkulačka, přehled o doplňkovém penzijním spoření nebo možnost do výpočtu příjmů a výdajů nezapočítávat převody mezi vlastními účty. reklama

|

Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|