Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB spouští novou mobilní aplikaci ČSOB Smart

21.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva ČSOB
  


Obrázek: ČSOB SmartKlienti skupiny ČSOB budou moci od května využívat novou aplikaci ČSOB Smart pro mobilní bankovnictví a zároveň v ní uvidí veškeré své produkty v rámci skupiny ČSOB. Součástí nové aplikace bude rovněž virtuální asistentka Kate. Nové mobilní bankovnictví slibuje vyšší bezpečnost, intuitivní ovládání a řadu nových funkcí, které klientům usnadní práci s platebními transakcemi. ČSOB přichází také s inovacemi v internetovém bankovnictví.


„Nový ČSOB Smart i internetové bankovnictví jsou jednotným digitálním řešením pro klienty ČSOB i Poštovní spořitelny. Chceme jim nabídnout bezpečnější a komfortnější způsob přihlašování prostřednictvím ČSOB Identity. Ta přináší možnost volby přihlašovacích údajů a jednoduchou autorizaci transakcí pomocí aplikace ČSOB Smart klíč. S ČSOB Identitou se naši klienti navíc přihlásí do digitálních služeb skupiny ČSOB, portálů státní správy i k službám našich partnerů,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.

Dosavadní aplikace ČSOB Smartbanking bude u klientů skupiny ČSOB postupně nahrazena novou aplikací ČSOB Smart, do které se klienti budou přihlašovat prostřednictvím ČSOB Identity. V průběhu dubna budou aplikaci moci využívat noví klienti skupiny ČSOB. Od května si aplikaci budou moci stáhnout i stávající klienti, kteří nyní využívají aplikaci ČSOB Smartbanking. Skupina ČSOB připravila plán vstupu svých klientů k novým službám aplikace Smart i internetového bankovnictví od května až do listopadu. Podle vyjádření banky bude každý klient o přechodu do nové aplikace a internetového bankovnictví včas informován.

Nový design, nové funkce



Nová aplikace ČSOB Smart představí svým uživatelům úplně nový design a také palcové menu, díky kterému bude moci uživatel vše důležité odkliknout ve spodním řádku právě prostřednictvím palce. Jednotlivé produktové dlaždice si bude moci každý přeskládat podle svých preferencí. Nová funkcionalita „Důvěryhodný příjemce“ zajistí, že každý uživatel si bude moci označit zvolené transakce jako důvěryhodné a nebude tak docházet k autorizaci. Další zjednodušení bez nutnosti autorizace bude možné u plateb na vlastní účet a také u plateb do 500 korun v rámci celkového limitu 2 500 korun za den. ČSOB Smart bude ještě více propojen s aplikací ČSOB Smart klíč pro ověřování transakcí. Uživatel si bude moci do svého Smart profilu nahrát jakýkoliv obrázek nebo třeba svou fotografii.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Virtuální asistentka Kate



Virtuální asistentka Kate je první službou tohoto typu na českém bankovním trhu. Unikátnost Kate podtrhuje i možnost ovládání hlasem, její velkou výhodou je, že výborně komunikuje v češtině.

„Její jedinečnost podtrhuje propojení až do koncových systémů banky a datová analytika umožňující personalizaci a doptávání se klienta opravdu pouze na to, co o něm či řešené situaci neví. Kate dokáže upozornit na vypršení platnosti dokladu, zajistí dobrovolné příspěvky na charitu nebo pomůže s pojištěním. Kate zvládne vytočit asistenční službu, a dokonce vybrat pojištění v rámci Zelené karty nebo propojit uživatele s dodavatelem energií. Samozřejmostí je propojení s informační linkou ČSOB nebo aktivace klientského programu Svět odměn,“ sdělila k novince Michaela Lhotková, výkonná ředitelka zodpovědná za oblast Inovace a Digital ve skupině ČSOB.

Inovace v internetovém bankovnictví



Součástí změn jsou také inovace v internetovém bankovnictví. Tou největší novinkou je způsob přihlašování, který bude možný pouze přes ČSOB Identitu. Internetové bankovnictví je navíc zcela totožné jak pro klienty ČSOB, tak i pro klienty Poštovní spořitelny. Uživatelé budou moci využít stejné novinky v oblasti autorizace plateb jako přináší aplikace ČSOB Smart.

ČSOB Smart klíč zůstává



ČSOB Smart klíč je důležitým bezpečnostním prvkem pro platby na internetu nebo pro přihlášení do aplikace ČSOB Smart i internetového bankovnictví. Díky Smart klíči není nutné přepisovat SMS kódy, vše vyřeší aplikace, která je ke stažení v App Store i Google Play.




Anketa


Dejte hlas mobilnímu bankovnictví vaší banky, pokud jste s ním spokojeni.

Air Bank (14 %)
Banka CREDITAS (4 %)
Česká spořitelna (7 %)
ČSOB nebo Poštovní spořitelna (6 %)
Equa bank (12 %)
Fio banka (8 %)
Hello bank! (2 %)
Komerční banka (3 %)
mBank (4 %)
MONETA Money Bank (36 %)
Raiffeisenbank (3 %)
Sberbank (1 %)
UniCredit Bank (1 %)
Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky


      
  


Související články:
Mobilní aplikaci od ČSOB používá již 1 milion klientů. Ohodnoťte tu vaši

Nevíte, kam se vydat na výlet? Mobilní aplikace DoKapsy poradí

ČSOB Smart. Jaká je nová mobilní aplikace od ČSOB a v čem se liší od té původní?

ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma

Další banky umožní využívat u svých aplikací mobilního bankovnictví otisk prstu



všechny články
Dále v rubrice

Jak vysokou odměnu můžeme získat při založení běžného účtu?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy Více jak polovina bank, které působí na bankovním trhu nabízí při založení běžného účtu nějakou formu bonusu a nebo slevy. Klient může získat lístky do kina, časopis a nebo až tři tisíce. Které banky tyto odměny nabízejí...

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz