ČSOB spouští novou mobilní aplikaci ČSOB Smart
| 21.4.2021 | Jan Bachura, zpráva ČSOB | |
Klienti skupiny ČSOB budou moci od května využívat novou aplikaci ČSOB Smart pro mobilní bankovnictví a zároveň v ní uvidí veškeré své produkty v rámci skupiny ČSOB. Součástí nové aplikace bude rovněž virtuální asistentka Kate. Nové mobilní bankovnictví slibuje vyšší bezpečnost, intuitivní ovládání a řadu nových funkcí, které klientům usnadní práci s platebními transakcemi. ČSOB přichází také s inovacemi v internetovém bankovnictví.
„Nový ČSOB Smart i internetové bankovnictví jsou jednotným digitálním řešením pro klienty ČSOB i Poštovní spořitelny. Chceme jim nabídnout bezpečnější a komfortnější způsob přihlašování prostřednictvím ČSOB Identity. Ta přináší možnost volby přihlašovacích údajů a jednoduchou autorizaci transakcí pomocí aplikace ČSOB Smart klíč. S ČSOB Identitou se naši klienti navíc přihlásí do digitálních služeb skupiny ČSOB, portálů státní správy i k službám našich partnerů,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail. Dosavadní aplikace ČSOB Smartbanking bude u klientů skupiny ČSOB postupně nahrazena novou aplikací ČSOB Smart, do které se klienti budou přihlašovat prostřednictvím ČSOB Identity. V průběhu dubna budou aplikaci moci využívat noví klienti skupiny ČSOB. Od května si aplikaci budou moci stáhnout i stávající klienti, kteří nyní využívají aplikaci ČSOB Smartbanking. Skupina ČSOB připravila plán vstupu svých klientů k novým službám aplikace Smart i internetového bankovnictví od května až do listopadu. Podle vyjádření banky bude každý klient o přechodu do nové aplikace a internetového bankovnictví včas informován. Nový design, nové funkce Nová aplikace ČSOB Smart představí svým uživatelům úplně nový design a také palcové menu, díky kterému bude moci uživatel vše důležité odkliknout ve spodním řádku právě prostřednictvím palce. Jednotlivé produktové dlaždice si bude moci každý přeskládat podle svých preferencí. Nová funkcionalita „Důvěryhodný příjemce“ zajistí, že každý uživatel si bude moci označit zvolené transakce jako důvěryhodné a nebude tak docházet k autorizaci. Další zjednodušení bez nutnosti autorizace bude možné u plateb na vlastní účet a také u plateb do 500 korun v rámci celkového limitu 2 500 korun za den. ČSOB Smart bude ještě více propojen s aplikací ČSOB Smart klíč pro ověřování transakcí. Uživatel si bude moci do svého Smart profilu nahrát jakýkoliv obrázek nebo třeba svou fotografii. Virtuální asistentka Kate Virtuální asistentka Kate je první službou tohoto typu na českém bankovním trhu. Unikátnost Kate podtrhuje i možnost ovládání hlasem, její velkou výhodou je, že výborně komunikuje v češtině. „Její jedinečnost podtrhuje propojení až do koncových systémů banky a datová analytika umožňující personalizaci a doptávání se klienta opravdu pouze na to, co o něm či řešené situaci neví. Kate dokáže upozornit na vypršení platnosti dokladu, zajistí dobrovolné příspěvky na charitu nebo pomůže s pojištěním. Kate zvládne vytočit asistenční službu, a dokonce vybrat pojištění v rámci Zelené karty nebo propojit uživatele s dodavatelem energií. Samozřejmostí je propojení s informační linkou ČSOB nebo aktivace klientského programu Svět odměn,“ sdělila k novince Michaela Lhotková, výkonná ředitelka zodpovědná za oblast Inovace a Digital ve skupině ČSOB. Inovace v internetovém bankovnictví Součástí změn jsou také inovace v internetovém bankovnictví. Tou největší novinkou je způsob přihlašování, který bude možný pouze přes ČSOB Identitu. Internetové bankovnictví je navíc zcela totožné jak pro klienty ČSOB, tak i pro klienty Poštovní spořitelny. Uživatelé budou moci využít stejné novinky v oblasti autorizace plateb jako přináší aplikace ČSOB Smart. ČSOB Smart klíč zůstává ČSOB Smart klíč je důležitým bezpečnostním prvkem pro platby na internetu nebo pro přihlášení do aplikace ČSOB Smart i internetového bankovnictví. Díky Smart klíči není nutné přepisovat SMS kódy, vše vyřeší aplikace, která je ke stažení v App Store i Google Play.
Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
všechny články v rubrice
|