ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění
13.4.2021 | Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny | |
Česká podnikatelská pojišťovna připravila na letošní motoristickou sezónu pro své klienty SUPER povinné ručení se slevou 20 procent na havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy. Akční nabídka je časově omezena a platí jen do konce června.
Motoristů, kteří si sjednávají u svého vozidla pouze samotné povinné ručení, ubývá. Naopak přibývá těch, kteří poptávají navíc i dobrovolné havarijní pojištění či některý z pojistných doplňků k povinnému ručení. Česká podnikatelská pojišťovna těmto motoristům vychází vstříc svojí jarní nabídkou. Obsahuje povinné ručení SUPERPOV v kombinaci s havarijním pojištěním v rozsahu havárie, živel, odcizení a vandalismus na jedné smlouvě, tedy sjednané současně. Klient tak získá slevu 20 % na havarijní pojištění a dárek v podobě Sphere karty pro výhodné nákupy. Slogan marketingové kampaně, která představuje tuto nabídku, zní „Sešrotujte si to v hlavě dřív než na silnici“. „Majitel auta by si před uzavřením pojistné smlouvy měl nechat projít v hlavě, co od pojištění očekává, čeho se nejvíc obává a uvědomit si, jak hodně a kde bude dané vozidlo provozovat. Bude-li jezdit často na chalupu, výlety, ale i do zahraničí, měl by v této souvislosti zvážit vyšší limity povinného ručení,“ vysvětluje ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. A dodává: “Bude-li se jednat o novější vozidlo, pak je skoro nutností volba některého z havarijních pojištění, připojištění skel a řidiči by neměli zapomenout i na připojištění asistenčních služeb.“ Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde Česká podnikatelská pojišťovna nabízí široké spektrum 16 připojištění, většinu z nich je možné sjednat v několika variantách a s různými limity pojistných plnění. Největší zájem je o pojištění skel a velmi žádané je Pojištění přírodních rizik, které obsahuje živelní událost a srážku se zvířetem. Populární jsou také různé typy rozšířené motoristické asistence. Marketingovou kampaň pojišťovna podpoří prostřednictvím televizní a internetové reklamy nebo se objeví například na některých outdoorových plochách. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Na co si dát pozor při sjednání povinného ručení
Sjednání povinného ručení nemusí být složité, přesto se při něm řidiči často dopouštějí chyb, které je později stojí nemalé peníze. Podcenění rozsahu krytí, unáhlený výběr podle ceny nebo přehlédnutí detailů ve smlouvě mohou mít nepříjemné následky...
|
Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?
Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...
|
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
všechny články v rubrice
|