ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění
13.4.2021 | Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny | |
Česká podnikatelská pojišťovna připravila na letošní motoristickou sezónu pro své klienty SUPER povinné ručení se slevou 20 procent na havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy. Akční nabídka je časově omezena a platí jen do konce června.
Motoristů, kteří si sjednávají u svého vozidla pouze samotné povinné ručení, ubývá. Naopak přibývá těch, kteří poptávají navíc i dobrovolné havarijní pojištění či některý z pojistných doplňků k povinnému ručení. Česká podnikatelská pojišťovna těmto motoristům vychází vstříc svojí jarní nabídkou. Obsahuje povinné ručení SUPERPOV v kombinaci s havarijním pojištěním v rozsahu havárie, živel, odcizení a vandalismus na jedné smlouvě, tedy sjednané současně. Klient tak získá slevu 20 % na havarijní pojištění a dárek v podobě Sphere karty pro výhodné nákupy. Slogan marketingové kampaně, která představuje tuto nabídku, zní „Sešrotujte si to v hlavě dřív než na silnici“. „Majitel auta by si před uzavřením pojistné smlouvy měl nechat projít v hlavě, co od pojištění očekává, čeho se nejvíc obává a uvědomit si, jak hodně a kde bude dané vozidlo provozovat. Bude-li jezdit často na chalupu, výlety, ale i do zahraničí, měl by v této souvislosti zvážit vyšší limity povinného ručení,“ vysvětluje ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. A dodává: “Bude-li se jednat o novější vozidlo, pak je skoro nutností volba některého z havarijních pojištění, připojištění skel a řidiči by neměli zapomenout i na připojištění asistenčních služeb.“ Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde Česká podnikatelská pojišťovna nabízí široké spektrum 16 připojištění, většinu z nich je možné sjednat v několika variantách a s různými limity pojistných plnění. Největší zájem je o pojištění skel a velmi žádané je Pojištění přírodních rizik, které obsahuje živelní událost a srážku se zvířetem. Populární jsou také různé typy rozšířené motoristické asistence. Marketingovou kampaň pojišťovna podpoří prostřednictvím televizní a internetové reklamy nebo se objeví například na některých outdoorových plochách. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
všechny články v rubrice
|