| Raiffeisenbank představila novou verzi mobilního bankovnictví. Nově v aplikaci sjednáte běžný i spořicí účet
					
						| 17.3.2021  |  Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank |  |  
 
 
					
                      Nová verze mobilního bankovnictví Raiffeisenbank obsahuje několik nových funkcionalit. Patří k nim zejména založení běžného účtu online a možnost nahrát debetní a kreditní karty do Google Pay a Apple Pay ihned po jejich sjednání, díky čemuž klienti nemusí čekat na doručení těch plastových. V neposlední řadě Mobilní eKonto přebírá funkci samostatné aplikace RB klíč. 
 
 
 
					
                    Raiffeisenbank na začátku října 2020 zpřístupnila online sjednání běžného účtu přes webové stránky. Nově lze založit běžný účet i spořicí účet přímo v mobilním bankovnictví, a to plně online. Před týdnem oznámila možnost sjednání běžného účtu v mobilní aplikaci rovněž Fio banka.
 
 Přehled běžných účtů najdete zde
 
 „Je to další zjednodušení pro nové klienty, kterým nyní stačí stáhnout jednu aplikaci a za pár minut mají otevřený účet s plnohodnotným přístupem ke všem funkcím mobilního bankovnictví. Zároveň je to jedna z řady novinek pro tento rok v oblasti digitalizace služeb. V blízké budoucnosti bychom chtěli rozšířit možnost založení účtu online i pro malé a střední podnikatele,” říká Petr Šíma, manažer digitálních prodejů Raiffeisenbank.
 
 Další novou funkcí v mobilním bankovnictví je možnost nahrání debetních a kreditních karet do mobilních peněženek Apple Pay a Google Pay ihned po jejich sjednání, což umožní klientům kartu používat ještě před tím, než obdrží její plastovou variantu poštou. Nově je také možné přidat karty MasterCard do Google Pay přímo z aplikace a bez nutnosti zadávat karetní údaje.
 
 
 
 Mobilní eKonto zároveň plně přebírá funkce samostatné aplikace RB klíč. Pomocí aplikace je tedy možné přihlašování a potvrzování operací v internetovém bankovnictví, potvrzování online plateb kartou v e-shopech pomocí 3D secure a ověření při volání na klientskou linku a při vkladu nebo výběru na pokladně pobočky. Na rozdíl od ostatních funkcionalit, které Raiffeisenbank zařadila do nové verze aplikaci, však není tato funkčnost ihned dostupná všem klientům, kteří si stáhnou tuto novou verzi. Aby bylo možné RB klíč v aplikaci používat, je nejprve nutné přejít na vyšší stupeň zabezpečení, které bude bankou zajištěno postupně a automaticky v průběhu následujících dvou měsíců. Nově příchozí klienti do banky mají tuto funkci dostupnou již několik týdnů.
 
 „Nedávno jsme překonali hranici 333 tisíc klientů, kteří používají RB klíč. Díky jejich zpětné vazbě jsme zjistili, že se jim aplikace používá dobře, ale uvítali by, kdyby byla součástí mobilního bankovnictví. Tímto vylepšením jim vycházíme vstříc,” říká Jakub Večerka, expert na digitální kanály Raiffeisenbank.
 
 Mezi další novinky, které nová verze aplikace nabízí, patří další funkce správy běžných účtů, jako je například zobrazení a nastavení výpisů, možnost stažení potvrzení o provedené platbě z historie pohybů nebo informace o budoucím zůstatku na formuláři platby. Klienti mají také nově možnost požádat o převedení platebního styku do Raiffeisenbank bez zrušení původního účtu v jiné bance a rozdělení celkového limitu debetní karty mezi výběry z bankomatů a platby u obchodníků. V neposlední řadě si mohou sjednat další běžný účet.
 
 
 Jaké běžné účty lze v současné době sjednat online přes mobilní aplikace bank?
 Následující tabulka obsahuje přehled toho, které běžné účty si lze v jednotlivých bankách na českém trhu sjednat prostřednictvím mobilního bankovnictví a které nikoliv.
 
 Zdroj: Scott & Rose, stav k 3/2021
 
 
 | reklama 
  
 | 
 
  
 Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky
 
 
 
 
 
 
 všechny články
 |  | Dále v rubrice 
 
					
						
							| Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
 
 
 
                                     Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné... |  
							| Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
 
 
 
                                     Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních... |  
							| Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
 
 
 
                                     Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním... |  
							| Zájem o dětské penzijko roste: Jaké sjednat? Nejlépe s odměnou
 
 
 
                                     Dětské doplňkové penzijní spoření se v Česku stává běžnou součástí finančního plánování. Rodiče si uvědomují, že i malá pravidelně ukládaná částka může v dospělosti dítěti pomoci ke studiu, bydlení, finanční nezávislosti a v neposlední řadě v období penze... |  všechny články v rubrice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |