Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví George

25.2.2021  |  Jan Bachura, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Slečna s notebookemPro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky, ale mohou celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce snadno provést přímo v internetovém bankovnictví George. 


Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze plně digitálně sjednat během pár minut přímo v Georgi.

"Penzijní spoření je tradičně a dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších spořicích produktů, který pro klienty zajišťuje stabilní zhodnocení jejich aktiv. Loni v létě jsme klientům umožnili si penzijní spoření spravovat v digitálním bankovnictví George a jsem velmi rád, že nyní můžeme nabídnout novým klientům jednoduchý proces, jak penzijní spoření uzavřít do pár minut ve svém internetovém bankovnictví. Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci," říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Sjednání penzijního spoření v internetovém bankovnictví je snadné. George provede klienta jednoduchými kroky od doporučení vhodného příspěvku podle jeho věku až po nastavení trvalého příkazu. V průběhu sjednání se klientovi zobrazují grafy se simulací výše naspořených prostředků k věku odchodu do důchodu (například 65 let) nebo ke vzniku nároku na dávku (60 let). V závěru klient vidí kompletní rekapitulaci nastavení své smlouvy.

"Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace v přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail v moderním grafickém provedení," dodává Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna - penzijní společnosti.

Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 948 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Úspory klientů, které si vložili do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, Česká spořitelna - penzijní společnost v roce 2020 zhodnotila o 1,02 % až 6,14 %. V posledních třech letech se jí tak stále daří přinášet klientům jedno z nejvyšších zhodnocení mezi penzijními společnostmi na trhu, které značně převyšuje možnosti jiných spořících produktů.

reklama

CHYTRÝ účet - vedení účtu zdarmavíce
Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více
Termínovaný vklad s rekordním úrokem až 7,3 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - zhodnocení až 6,8 % ročně, sjednání zdarma a bonus 2 000 Kčvíce
Spořicí účet s úrokem až 5,68 % p.a.více



      
  


Související články:
Útraty Čechů v zahraničí meziročně vzrostly téměř o čtvrtinu. Kde Češi utráceli nejvíce?

Čím dál více Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Jakou výhodu těmto lidem přinesla Raiffeisenbank?

Češi odkládají rekonstrukce hlavně kvůli penězům

Nejlepší doplňkové penzijní spoření v roce 2020 nabízela Česká spořitelna - penzijní společnost. Jak si vedlo nové penzijko v uplynulém roce?

Žebříček doplňkového penzijního spoření má novou jedničku, je jí Česká spořitelna - penzijní společnost



všechny články
Dále v rubrice

Útraty Čechů v zahraničí meziročně vzrostly téměř o čtvrtinu. Kde Češi utráceli nejvíce?

Obrázek: Bankovky a mince Na dovolenou k moři nebo jen na skok do sousední země nakoupit. Češi i letos utráceli v zahraničí, a to dokonce o 23 % více než loni. Jen v letních měsících (od června do srpna) útraty stouply o 13 %. Nejčastěji přitom vyráží po Evropě – mezi nejpopulárnější...

Čím dál více Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Jakou výhodu těmto lidem přinesla Raiffeisenbank?

Obrázek: Žena s mobilem u notebooku Pohodlí domova a nákupy na internetu. To je kombinace, kterou v posledních letech volí čím dál více lidí. Z průzkumu Mastercard vyplynulo, že 7 z 10 Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Banky se snaží svým klientům usnadnit nejen využívání bankovních produktů...

Češi odkládají rekonstrukce hlavně kvůli penězům

Obrázek: Hypotéka a peníze V následujících 12 měsících se podle průzkumu Buřinky do rekonstrukce plánuje pustit každý čtvrtý majitel rodinného domu. Nejčastější bariérou pro polovinu z těch, kteří rekonstrukci odkládají, jsou finance. Z tohoto důvodu většina Čechů domy opravuje raději postupně...

Češi stále více preferují bezhotovostní platby

Obrázek: Placení mobilem Rychlost, jednoduchost a žádné zbytečné přepočítávání drobných. Tak Češi popisují ideální způsob placení v obchodech nebo za služby. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mastercard. Počet lidí, kteří upřednostňují bezhotovostní platby, se dlouhodobě zvyšuje...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz