Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví George

25.2.2021  |  Jan Bachura, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Slečna s notebookemPro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky, ale mohou celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce snadno provést přímo v internetovém bankovnictví George. 


Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze plně digitálně sjednat během pár minut přímo v Georgi.

"Penzijní spoření je tradičně a dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších spořicích produktů, který pro klienty zajišťuje stabilní zhodnocení jejich aktiv. Loni v létě jsme klientům umožnili si penzijní spoření spravovat v digitálním bankovnictví George a jsem velmi rád, že nyní můžeme nabídnout novým klientům jednoduchý proces, jak penzijní spoření uzavřít do pár minut ve svém internetovém bankovnictví. Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci," říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Porovnání nabídky penzijního spoření ve 3. pilíři - zde


Sjednání penzijního spoření v internetovém bankovnictví je snadné. George provede klienta jednoduchými kroky od doporučení vhodného příspěvku podle jeho věku až po nastavení trvalého příkazu. V průběhu sjednání se klientovi zobrazují grafy se simulací výše naspořených prostředků k věku odchodu do důchodu (například 65 let) nebo ke vzniku nároku na dávku (60 let). V závěru klient vidí kompletní rekapitulaci nastavení své smlouvy.

"Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace v přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail v moderním grafickém provedení," dodává Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna - penzijní společnosti.

Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 948 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Úspory klientů, které si vložili do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, Česká spořitelna - penzijní společnost v roce 2020 zhodnotila o 1,02 % až 6,14 %. V posledních třech letech se jí tak stále daří přinášet klientům jedno z nejvyšších zhodnocení mezi penzijními společnostmi na trhu, které značně převyšuje možnosti jiných spořících produktů.




      
  


Související články:
Raiffeisenbank nabízí k novým kreditním kartám cashback ve výši 10 procent

Denní zprávy

ČSOB Smart. Jaká je nová mobilní aplikace od ČSOB a v čem se liší od té původní?

Nejlepší doplňkové penzijní spoření v roce 2020 nabízela Česká spořitelna - penzijní společnost. Jak si vedlo nové penzijko v uplynulém roce?

Žebříček doplňkového penzijního spoření má novou jedničku, je jí Česká spořitelna - penzijní společnost



všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank nabízí k novým kreditním kartám cashback ve výši 10 procent

Obrázek: Platební karta Klienti, kteří si sjednají kreditní kartu od Raiffeisenbank, dostanou možnost získat v prvních 30 dnech od jejího zřízení 10 procent z provedených plateb zpět, a to až do výše 1 000 korun. Akce platí do konce listopadu...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Přinášíme vám pravidelný denní přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu. Zajímá vás svět ekonomiky, finančních produktů a služeb? Sledujte naše denní zpravodajství na Finparádě.cz...

ČSOB Smart. Jaká je nová mobilní aplikace od ČSOB a v čem se liší od té původní?

Obrázek: Mobil Klienti skupiny ČSOB mohou od května letošního roku využívat novou mobilní aplikaci ČSOB Smart, která nahradila původní aplikaci ČSOB Smartbanking. Nové mobilní bankovnictví slibuje vyšší bezpečnost...

Proč se ceny energií u jednotlivých dodavatelů liší?

Obrázek: Žárovka V minulosti jsme neměli moc velkou možnost výběru. Na trhu byl jeden dodavatel energie a jeho ceny bylo nutné akceptovat. Dnes je situace jiná. Na trhu je dodavatelů více, a všichni lákají na co nejlepší možnou cenu...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz