Penzijní spoření lze nově sjednat v internetovém bankovnictví George
25.2.2021 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Pro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky, ale mohou celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce snadno provést přímo v internetovém bankovnictví George.
Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze plně digitálně sjednat během pár minut přímo v Georgi. "Penzijní spoření je tradičně a dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších spořicích produktů, který pro klienty zajišťuje stabilní zhodnocení jejich aktiv. Loni v létě jsme klientům umožnili si penzijní spoření spravovat v digitálním bankovnictví George a jsem velmi rád, že nyní můžeme nabídnout novým klientům jednoduchý proces, jak penzijní spoření uzavřít do pár minut ve svém internetovém bankovnictví. Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci," říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně. Sjednání penzijního spoření v internetovém bankovnictví je snadné. George provede klienta jednoduchými kroky od doporučení vhodného příspěvku podle jeho věku až po nastavení trvalého příkazu. V průběhu sjednání se klientovi zobrazují grafy se simulací výše naspořených prostředků k věku odchodu do důchodu (například 65 let) nebo ke vzniku nároku na dávku (60 let). V závěru klient vidí kompletní rekapitulaci nastavení své smlouvy. "Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace v přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail v moderním grafickém provedení," dodává Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna - penzijní společnosti. Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 948 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Úspory klientů, které si vložili do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, Česká spořitelna - penzijní společnost v roce 2020 zhodnotila o 1,02 % až 6,14 %. V posledních třech letech se jí tak stále daří přinášet klientům jedno z nejvyšších zhodnocení mezi penzijními společnostmi na trhu, které značně převyšuje možnosti jiných spořících produktů. reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...
|
UNIQA účastnické fondy pod lupou: Jaká je jejich aktuální výkonnost?
UNIQA akciový účastnický fond překonal metu 1 miliardy korun ve správě a drží si v letošním roce pozici nejvýkonnějšího fondu na českém penzijním trhu. Nad očekávání tak pokračuje v úspěšném zhodnocování vkladů účastníků dynamické strategie doplňkového penzijního spoření (DPS)...
|
Spoření na stáří: Využijte daňové odpočty na maximum
Rok 2024 přinesl ve třetím pilíři penzijního spoření řadu změn. Od 1. 7. 2024 se změnily výše státních příspěvků a zároveň se zvýšil limit prostředků, které si můžete odečíst ze svého daňového základu. Při maximalizaci příspěvků a 15% srážkové dani můžete...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|