Slavia pojišťovna zavádí asistenční službu pro IT a elektroniku v domácnosti
| 21.1.2021 | Jan Bachura, zpráva Slavia pojišťovny | |
Slavia pojišťovna jako reakci na zvyšující se trend práce z domova (home office) nabízí k pojištění občanského majetku a odpovědnosti rovněž speciální asistenční službu zaměřenou na IT a elektroniku v domácnosti.
Tradiční česká Slavia pojišťovna reaguje na potřeby lidí více pracovat z domova a přichází na trh s novou IT a elektro asistenční službou, která je součástí pojištění občanského majetku. Se službou přichází právě v době, kdy jsme nuceni pracovat z domova, pořizovat si více elektroniky nebo se učit s novými IT nástroji. Nová asistence pomůže klientům se zprovozněním chytrých technologií a elektroniky, jejich obsluhou či zajištěním adekvátního servisu. „Ať už mají naši klienti sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo samostatné odpovědnosti v běžném občanském životě, základní IT a elektro asistenční služba je k dispozici bez rozdílu ke všem pojistným smlouvám majetku. Důvod je prostý – současná doba, kdy se bez chytrých technologií neobjede prakticky žádná firma ani domácnost, může být pro některé z našich zákazníků stresující,“ říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny a dodává: „Ne každý má kolem sebe někoho, kdo mu se zvládnutím technologií pomůže, to se týká zpravidla starších lidí. Ti se často i stydí si o pomoc říct svým blízkým, nechtějí již po několikáté obtěžovat, žijí daleko, nebo se kvůli současné situaci spojené s onemocněním covid-19 nemají možnost vidět. Tato inovace je tedy na míru ušita aktuálním potřebám rodin a domácností. Potřebujete propojit více technologií nebo jen třeba zapojit pračku? Asistenční linka je vám k dispozici Nová služba Slavia pojišťovny je v tomto rozsahu a podobě na trhu zcela ojedinělá. Stávající situace donutila spoustu lidí pracovat z domova a vytvářet si tak pohodlnější prostředí jak k práci, tak také běžnému životu. Jedná se nejen o asistenci v rámci nové IT techniky, ale také domácích spotřebičů. IT a elektro asistence obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, vzdálené pomoci, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice. Služba je poskytována v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hodin. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
Průměrná cena povinného ručení v září nepatrně klesla
Broker Consulting Index povinného ručení, který sleduje vývoj průměrných nákladů na zákonné pojištění vozidel pro řidiče, zaznamenal v září mírný pokles. Průměrná hodnota Indexu klesla ze srpnových 7 482 Kč na 7 416 Kč. V meziročním srovnání však zůstávají...
|
Když nemoc udeří podruhé: Nové pojištění NN nabízí opakované výplaty
Závažná onemocnění mohou zasáhnout kdykoliv – a kromě zdraví ohrozit i finanční stabilitu celé rodiny. Novinka od NN Životní pojišťovny přináší širší pojistnou ochranu, která zůstává v platnosti i po vyplacení pojistného plnění. Klienti tak mohou čerpat finanční podporu...
|
všechny články v rubrice
|