Air Bank má virtuální asistentku a nabídne doplňkové penzijní spoření
3.8.2020 | Jan Bachura, zpráva Air Bank | |
Na webových stránkách Air Bank je nově možnost chatovat si s virtuální bankovní asistentkou Anetou, která pomáhá klientům a dalším zájemcům odpovědět na různé dotazy spojené s bankováním s Air Bank. Banka rovněž oznámila, že letos plánuje rozšířit porfolio svých služeb o nabídku doplňkového penzijního spoření.
Virtuální asistent neboli chatbot je umělá inteligence, která si s klienty a dalšími zájemci píše, nebo přesněji chatuje, na internetu. Klientům odpovídá na různé dotazy ohledně bankování s Air Bank, kdykoliv si nebudou vědět rady. A to opravdu kdykoliv, nová virtuální asistentka Aneta je klientům k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, ve dne v noci a bez pauz. Chatbot například pomůže v případě, že klient zapomene PIN od karty a bude se chtít zeptat, kde si ho můžete připomenout, nebo když ho bude zajímat, jak platit mobilem. "Anetě ale můžete napsat, i když si budete chtít jen tak popovídat. Slibujeme, že se nebudete nudit. Nešetří totiž vtipem a zajímá se i o jiné věci, než je bankovnictví. Zkrátka k nám do týmu skvěle zapadá," říká mluvčí banky Jana Karasová. Aneta pracuje na webových stránkách Air Bank. Kontaktovat ji lze kdekoliv, kde se zobrazí její ikonka. Stačí pouze kliknout na tlačítko "Zeptat se Anety" a klient si může s Anetou začít povídat. Ze začátku bude k dispozici k rozhovoru jen v sekci Poradna, ale zanedlouho ji budou klienti moct oslovit na více místech webu. "Že se Aneta jmenuje zrovna Aneta, není vůbec žádná náhoda. Počáteční áčko má po nás, však jsme Air Bank. Zbytek jména pak odkazuje k místu, kde pracuje… Internet, Net, Neta… Aneta!" vysvětluje Karasová. Doplňkové penzijní spoření do konce letošního roku Klienti Air Bank se dočkají další služby. Banka plánuje ještě letos začít nabízet doplňkové penzijní spoření. Novou službu připravuje Air Bank ve spolupráci s NN Penzijní společností. „Čím dříve mladí lidé začnou spořit, tím většího zhodnocení svých úspor mohou dosáhnout. A proto jim chceme v této oblasti pomoci a připravujeme pro ně doplňkové penzijní spoření,“ říká Filip Zavřel, vedoucí oddělení Každodenní finanční služby Air Bank. Doplňkové penzijní spoření si klienti Air Bank budou moci založit v internetovém bankovnictví a na pobočkách banky. reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?
Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti
Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...
|
Jak se zabezpečit na stáří
Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?
|
všechny články v rubrice
|