Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Air Bank má virtuální asistentku a nabídne doplňkové penzijní spoření

3.8.2020  |  Jan Bachura, zpráva Air Bank
  


Obrázek: Air BankNa webových stránkách Air Bank je nově možnost chatovat si s virtuální bankovní asistentkou Anetou, která pomáhá klientům a dalším zájemcům odpovědět na různé dotazy spojené s bankováním s Air Bank. Banka rovněž oznámila, že letos plánuje rozšířit porfolio svých služeb o nabídku doplňkového penzijního spoření.



Virtuální asistent neboli chatbot je umělá inteligence, která si s klienty a dalšími zájemci píše, nebo přesněji chatuje, na internetu. Klientům odpovídá na různé dotazy ohledně bankování s Air Bank, kdykoliv si nebudou vědět rady. A to opravdu kdykoliv, nová virtuální asistentka Aneta je klientům k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, ve dne v noci a bez pauz. Chatbot například pomůže v případě, že klient zapomene PIN od karty a bude se chtít zeptat, kde si ho můžete připomenout, nebo když ho bude zajímat, jak platit mobilem.

"Anetě ale můžete napsat, i když si budete chtít jen tak popovídat. Slibujeme, že se nebudete nudit. Nešetří totiž vtipem a zajímá se i o jiné věci, než je bankovnictví. Zkrátka k nám do týmu skvěle zapadá," říká mluvčí banky Jana Karasová.

Aneta pracuje na webových stránkách Air Bank. Kontaktovat ji lze kdekoliv, kde se zobrazí její ikonka. Stačí pouze kliknout na tlačítko "Zeptat se Anety" a klient si může s Anetou začít povídat. Ze začátku bude k dispozici k rozhovoru jen v sekci Poradna, ale zanedlouho ji budou klienti moct oslovit na více místech webu.

"Že se Aneta jmenuje zrovna Aneta, není vůbec žádná náhoda. Počáteční áčko má po nás, však jsme Air Bank. Zbytek jména pak odkazuje k místu, kde pracuje… Internet, Net, Neta… Aneta!" vysvětluje Karasová.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Žebříček s nejlepšími transformovanými fondy penzijního spoření - zde


Doplňkové penzijní spoření do konce letošního roku



Klienti Air Bank se dočkají další služby. Banka plánuje ještě letos začít nabízet doplňkové penzijní spoření. Novou službu připravuje Air Bank ve spolupráci s NN Penzijní společností.

„Čím dříve mladí lidé začnou spořit, tím většího zhodnocení svých úspor mohou dosáhnout. A proto jim chceme v této oblasti pomoci a připravujeme pro ně doplňkové penzijní spoření,“ říká Filip Zavřel, vedoucí oddělení Každodenní finanční služby Air Bank.

Doplňkové penzijní spoření si klienti Air Bank budou moci založit v internetovém bankovnictví a na pobočkách banky.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Česká spořitelna spouští stínové představenstvo mladých

Obrázek: Logo České spořitelny Česká spořitelna spouští Future Mindset Board - stínové představenstvo mladých. Šest členů nového boardu banka vybrala z?téměř dvou a půl tisíc kandidátů. Future Mindset Board bude fungovat jako samostatný tým v?rámci banky a zároveň bude pracovat...

Způsoby placení v roce 2025

Mastercard představuje 10 trendů v oblasti placení pro rok 2025. Na co se můžeme těšit a co nám ulehčí život? Více v našem článku...

Hypotéky v roce 2025

Jaký bude vývoj úrokových sazeb v roce 2025? Lze předpokládat, že sazby v příštím roce konečně poklesnou. Oproti tomu však nadále porostou ceny nemovitostí...

Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024

Obrázek: Kamenná pobočka Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies