Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nová verze mobilního bankovnictví Raiffeisenbank přinesla digitální podpis dokumentů a další novinky

6.5.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Raiffeisenbank
  


Obrázek: RaiffeisenbankRaiffeisenbank na začátku května přišla s novou verzí mobilního bankovnictví, do kterého přidala komunikační centrum, složku dokumentů a RB směnárnu, díky které budou mít zákazníci možnost využít zvýhodněné kurzy pro převody mezi měnovými složkami svých účtů.



Co umí RB směnárna v nové verzi aplikace?



RB směnárna je nová služba vytvořená pouze pro mobilní bankovnictví, která umožňuje uživatelům směňovat peníze mezi měnovými složkami účtu zvýhodněným kurzem. Ten je možné použít pokaždé, pokud je alespoň jedna z měn CZK. RB směnárna nabízí výhodnou směnu v režimu 24/7, tedy i o víkendu a státních svátcích, a je omezena limitem 40 000 Kč za kalendářní měsíc.

„Formulář automaticky vyhodnocuje a radí uživatelům, jak využít výhodný kurz. Aplikace také hlídá čerpání limitu a upozorňuje ve chvíli, kdy se uživatel blíží k jeho vyčerpání,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Komunikační centrum



Banka do nové verze aplikace přidala „komunikační centrum”, kam se uživatelé dostanou přes ikonku obálky na dolní liště. Sekce obsahuje zprávy z banky, přímý prolink na sociální sítě a web k mobilní aplikaci a také zcela novou složku dokumentů. Komunikační centrum se bude v následujících měsících postupně rozrůstat o další funkce jako například chat nebo změnu kontaktních údajů klientů. Do budoucna by se zde měly koncentrovat veškeré funkce aplikace, které jakkoliv souvisí s komunikací klienta s bankou.

Složka dokumentů obsahuje dokumenty z banky jako předsmluvní informace a smlouvy k produktům sjednaným online apod. Zároveň zde klienti najdou dokumenty, které čekají na jejich elektronický podpis. Dokument si tedy mohou přečíst, stáhnout a podepsat z domova bez nutnosti chodit na pobočku.

„Ve vývoji naší aplikace jsme zase o krok dál. Věříme, že s další verzí budeme moci našim klientům nabídnout další zajímavé vychytávky, které jim zjednoduší práci s financemi,” říká Karbulka.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus až 2 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 5,75 % p.a.více



Analýza mobilního bankovnictví z ledna 2020



Na přelomu roku 2019 a 2020 specialisté Finparády vypracovali rozsáhlou analýzu funkčností mobilních bankovnictví jednotlivých bank působících na českém trhu. V této analýze zkoumali téměř 200 funkcionalit a služeb, které nabízejí bankovní mobilní aplikace. Z daného počtu jich nejvíce nabízely tři mobilní aplikace, a to od Air Bank, Komerční banky a Moneta Money Bank. Mobilní bankovnictví Raiffeisenbank bylo posouzeno jako pomyslný skokan roku, jelikož právě tato banka do své aplikace za rok 2019 doplnila nejvíce nových funkčností.

Více si můžete o analýze mobilních bankovnictví přečíst zde: Z rozsáhlé analýzy mobilního bankovnictví vzešla Cena Finparády za rok 2019. Získala ji Komerční banka .


      
  


Související články:
Češi platí na kontakt už měsíc. Jak si klienti službu oblíbili?

Max banka změnila mobilní aplikaci

Jaké jsou novinky v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank?

Raiffeisenbank vylepšila mobilní aplikaci pro placení mobilem

Raiffeisenbank představila novinky ve své nové verzi mobilního bankovnictví



všechny články
Dále v rubrice

Jak lidé využívají službu Platba na kontakt?

Obrázek: Mobil v ruce Do služby Platba na kontakt, kterou nabízí šestice českých bank, se celkově zaregistrovalo více než 470 000 klientů. Díky ní mohou zájemci odeslat a přijmout peníze jen díky telefonnímu kontaktu. Nejčastěji si mezi sebou posílají úhrady za...

Roste zájem o platby mobilem a hodinkami i o sdílené bankomaty

Obrázek: Platba pomocí mobilního telefonu Využívání karet klienty Komerční banky v minulém roce rostlo. Banka hlásí 39% nárůst bezkontaktních plateb mobilem nebo chytrými hodinkami. Na vzestupu je i zájem o sdílené bankomaty. Dále Komerční banka zaznamenala také nárůst...

Jak si zkraje roku naplánovat finance?

Obrázek: Plánování financí Začátkem roku si mnoho domácností dělá finanční plány, aby věděly, jak budou v průběhu celého roku pokrývat chystané, ale i případné neočekávané výdaje. Co je nutné vzít v potaz při sestavování rodinného finančního plánu? Více se dozvíte níže...

Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu prosince letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, Max banka, mBank...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz