ČSOB zapojí do odhalování podvodů umělou inteligenci od českého startupu Resistant.AI
30.4.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
Skupina ČSOB informovala, chce čelit přibývajícím podvodným technikám a metodám také s pomocí umělé inteligence. Plánuje k tomu využít technologii české společnosti Resistant.AI, jednoho z účastníků jejího akceleračního programu Start it @ČSOB. Řešení Resistant.AI pomůže k odhalování falešných potvrzení o příjmu a dalších dokumentů v úvěrovém procesu.
„Útoky podvodníků jsou čím dál sofistikovanější a se startupem Resistant.AI s nimi budeme patřičně držet krok. Celý finanční svět se digitalizuje a s tím musí přijít ruku v ruce i odpovídající zabezpečení. Očekáváme, že Resistant.AI se postupně stane globálním hráčem, protože řeší skutečné problémy zákazníků a umí přinášet nejlepší řešení,“ řekla Zuzana Paulovics, lídr programu Start it @ČSOB. Na otestování služby Resistant.AI se nyní připravuje také MALL Pay, společný podnik ČSOB a skupiny Mall Group nabízející tzv. odloženou platbu. „MALL Pay vidí příležitost pro spolupráci především v oblasti vylepšeného odhalování podvodných transakcí. Věříme, že díky zpřesnění našeho schvalovacího modelu nakonec bude MALL Pay moci poskytnout odložené platby více poctivým klientům,“ uvedl Richard Kotrlík, CFO MallPay. Resistant.AI se stal součástí akceleračního programu ČSOB loni v říjnu. Od bankovních manažerů získal třeba detailnější informace o tom, kteří lidé rozhodují o nákupu jejich řešení, a zjistil, jakou přidanou hodnotu skutečně finanční instituce hledají. „Start it byl pro nás unikátní možností nahlédnout dovnitř významné banky a detailně pochopit její fungování. Byli jsme mile překvapeni a potěšeni otevřeností našich partnerů z různých oblastí byznysu. To, že se z akcelerátoru vyvinulo partnerství s ČSOB, nás těší dvojnásob,“ doplnil Martin Rehák, jednatel Resistant.AI. Nyní Resistant.AI vykročil do další etapy své činnosti, když dostal od soukromých investorů v čele s Index Ventures a Credo Ventures takřka 70 miliónů korun na další rozmach. Peníze jsou určené na rozvoj nových produktů a rozšíření týmu, včetně expanze prodejů a podpory služeb pro finanční služby a klienty e-commerce.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Banky loví nové klienty mezi dětmi a studenty. Nabízejí tisíce i dárky
V září přicházejí banky s novými finančními odměnami, slevami i různými soutěžemi pro nové i stávající klienty. Co zajímavého pro své klienty banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních akcí, které banky v září nabízejí...
|
Nový asistent v bance: Jak umělá inteligence zrychluje schvalování hypoték
Digitální bankovnictví zažívá revoluci, v jejímž čele stojí umělá inteligence. Technologie, kterou si spojujeme hlavně s chatboty, se stává klíčovým nástrojem, který přináší zásadní změny. Banky díky ní urychlují schvalování hypoték, efektivněji bojují proti podvodům...
|
Prázdniny zastavily pokles sazeb hypoték. Kolik banky aktuálně nabízejí?
Hypoteční sazby v červenci opět u některých bank mírně zamířily vzhůru a potvrdily rostoucí trend. Průměrná sazba nově sjednaných hypotečních úvěrů Swiss Life Hypoindex vzrostla na srpnových 5,05 %. Podívejte se, jaká je současná nabídka hypotečních...
|
všechny články v rubrice
|