Raiffeisenbank aplikovala na všechny svoje bankomaty antivirotickou ochranu
21.4.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Raiffeisenbank | |
Raiffeisenbank o víkendu provedla čištění svých bankomatů antivirotickou ochranou. Prostředek s patentovanou technologií by měl na bankomatech vydržet s účinností 99,9 procenta po dobu 21 dní. Vyčištěné bankomaty jsou označené samolepkou.
Raiffeisenbank pro své bankomaty zajistila komplexní antivirotickou ochranu, která se skládá z vyčištění celé skříně včetně koše a opláštění, odmaštění povrchu a následné aplikace antivirotického ochranného filmu. „Ke zdraví našich klientů se stavíme s respektem a je pro nás prioritou. Proto jsme se rozhodli pro kompletní vyčištění všech našich bankomatů a zajištění antivirotické ochrany,” říká David Trégl, manažer podpůrných služeb. O aplikaci ošetření se klienti dozvídají z reklamní smyčky na obrazovce bankomatu a každý bankomat je opatřen samolepkou. Vyčištění jednoho bankomatu trvalo přibližně 60 minut. Autor: Raiffeisenbank
všechny články | |
Dále v rubrice
Komerční banka hlásí miliontého uživatele mobilní aplikace KB+
Klienti si mobilní aplikace bank oblíbily. Pravidelně je používá osm z deseti Čechů. Uživatelé mobilních bankovních aplikací přibývají. Komerční banka nyní přivítala miliontého uživatele své bankovní aplikace KB+, kterou spustila v první polovině tohoto roku...
|
Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024
Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?
Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...
|
všechny články v rubrice
|