Možnost založení účtu online přes webové stránky banky nabízí Air Bank už od svého startu. Od loňského roku umožňuje banka také jednoduché založení účtu přímo přes mobilní aplikaci. Zájem o zakládání účtu online zaznamenává banka dlouhodobě. V roce 2018 si účet v Air Bank založilo online 14 % klientů, o rok později zejména díky možnosti založit si účet jednoduše přes mobil to bylo už 44 %. V situaci posledních týdnů, která příliš nenahrává tomu, aby klienti chodili zakládat nový účet na pobočky banky, je online způsob založení účtu naprosto dominující.
„V posledních týdnech se nám v plné síle zúročují investice do našich digitálních kanálů. Díky tomu, že jsme se v loňském roce opravdu intenzivně soustředili na možnost založení účtu přes mobilní aplikaci, máme v současné situaci podstatnou výhodu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Banka chce také prostřednictvím dvou nových reklamních spotů, které vznikly jako reakce na současnou situaci, nejen svým klientům připomenout, že v Air Bank mohou klienti vyřešit naprostou většinu požadavků online, ať už potřebují sjednat, zrušit, nebo změnit jakoukoli službu, upravit své osobní nebo kontaktní údaje, získat od banky různá potvrzení, či si třeba jednoduše zobrazit zapomenutý PIN k platební kartě.
Spoty z nové kampaně Air Bank: