Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

AXA kryje riziko COVID-19 v plném rozsahu i v případě pandemie

21.4.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva AXA
  


Obrázek: AXA AXA Česká republika a Slovensko kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě v případě hospitalizace, pracovní neschopnosti či úmrtí, a to i v případě pandemie. Všem bez rozdílu, tedy nejen svým klientům, nabízí možnost využít bezplatné lékařské konzultace po telefonu prostřednictvím asistenční služby Telemedicína. Na platformě Facebook Messenger spustila informačního chatbota ke koronaviru.


Onemocnění COVID-19 ohrožuje nejen zdraví, ale i náš příjem. Důležité je proto mít uzavřené takové pojištění, které klienta chrání před těžko zvládnutelnými finančními důsledky způsobenými zhoršením zdravotního stavu, a to i v době pandemie. Kvůli šíření onemocnění COVID-19 a vyhlášenému stavu pandemie mohou ale lidé narazit na to, že jsou některé pojistné události uvedeny mezi výlukami z pojištění nebo se na ně vztahuje zastropování vyplacené pojistné částky. Klientů skupiny AXA Česká republika a Slovensko se tato omezení netýkají.

„Životní pojištění AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě v případě hospitalizace, pracovní neschopnosti či úmrtí, a to i v případě pandemie," uvádí Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Naším posláním je pomáhat lidem žít lepší život, a to i v obtížných chvílích jako nyní. Rozhodli jsme se proto všem bez rozdílu nabídnout možnost bezplatné lékařské konzultace. Prostřednictvím naší asistenční služby Telemedicína a našeho nového chatbota chceme lidem poskytnout konkrétní odpovědi týkající se nejen koronaviru a poskytnout rady a tipy, jak v tomto období co nejlépe pečovat o své zdraví. To je pro nás důležité, protože na prevenci opravdu záleží! Prevence je součástí naší DNA,“ doplňuje Robert Gauci.

Všichni bez rozdílu, tedy nejen klienti AXA, mohou nově využívat možnosti konzultací zdravotního stavu po telefonu přímo s lékařem. „Asistenční služba Telemedicína je bezplatně dostupná všem, ať jsou nebo nejsou našimi klienty. Chceme tak v době vyhlášených omezení pomoci lidem, které trápí zdravotní obtíže. Stejně tak chceme svým dílem ulehčit českému zdravotnictví, které směřuje veškeré své kapacity do boje s koronavirem, za což jim patří náš velký dík. Pro přístup k Telemedicíně si stačí zdarma nainstalovat aplikaci AXA Health Keeper a zaregistrovat se,“ vysvětluje Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku.

@@Adverts_middle@@„Nově jsme spustili také informačního chatbota. Ten běží na platformě Facebook Messenger. Všichni její uživatele se pomocí pár kliknutí mohou dozvědět odpovědi na nejčastější otázky spojené s koronavirem a rady a tipy, jak se co nejlépe starat o své zdraví. Našim klientům je určena vyhrazená sekce na internetových stránkách AXA, kde naleznou odpovědi také ve formě videí,“ uzavírá Frederic Boulanger. Klienti AXA navíc v konverzačním rozhraní naleznou důležité informace spojené s jejich smlouvami či pojistným krytím. Ke komunikaci s chatbotem stačí na facebookové stránce https://www.facebook.com/AXACeskarepublika kliknout na tlačítko „poslat zprávu“ nebo v aplikaci Messenger napsat do vyhledávače AXA Česká republika.

Klienti AXA mohou hlásit pojistné události a posílat potřebné dokumenty online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Pro hlášení se stačí přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/ a dokumenty lze zasílat přes aplikaci E-podatelna na https://online.axa.cz/epodatelna.

V případě potvrzení diagnózy onemocnění COVID-19 poskytne AXA svým klientům zrychlené pojistné plnění. Pojistná událost v případě pracovní neschopnosti či hospitalizace je poté posouzena na základě neschopenky, na které je potvrzena daná diagnóza. Lékařskou zprávu je možné v tomto případě doložit až zpětně.

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz.

RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištění. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama


      
  


Související články:
Minimální zálohy OSVČ v roce 2024

Pojišťovny na konci listopadu: Aplikace pro zdraví, srozumitelnost pojistných smluv, příprava auta na zimu a další témata

AXA začala nabízet jako první v ČR samostatné pojištění třetího stupně invalidity v důsledku civilizačních onemocnění

Výsledky skupiny AXA v roce 2013. Jak si vedla její pojišťovna a další společnosti?

Jaký mají Češi vztah k životnímu pojištění? Vnímají ho jako zbytečné



všechny články
Dále v rubrice

Minimální zálohy OSVČ v roce 2024

Obrázek: Kalkulačka Pro rok 2024 se zvyšují minimální zálohy OSVČ na sociální a zdravotní pojištění. Jaké částky aktuálně podnikatelé zaplatí a od kdy je třeba výši záloh upravit? Více informací se dozvíte v našem článku...

Novinky u MONETY - Dlouhodobý investiční produkt nebo nové úrazové pojištění

Obrázek: MONETA Money Bank logo MONETA v novém roce představila dvě novinky. Až 800 tisíc korun za pojistnou událost v případě dopravních nehod nebo zranění dětí v průběhu vyhlášených školních prázdnin a na ně navazujících víkendů poskytuje v rámci nové podoby úrazového pojištění...

Jak si zkraje roku naplánovat finance?

Obrázek: Plánování financí Začátkem roku si mnoho domácností dělá finanční plány, aby věděly, jak budou v průběhu celého roku pokrývat chystané, ale i případné neočekávané výdaje. Co je nutné vzít v potaz při sestavování rodinného finančního plánu? Více se dozvíte níže...

Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu prosince letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, Max banka, mBank...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz