Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Moneta Money Bank bude mít od 1. do 6. dubna nedostupné některé důležité služby

26.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Moneta Money Bank
  


Obrázek: Moneta Money BankMoneta Money Bank bude mít od 1. do 6. dubna omezené služby. Máme pro vás podrobnou informaci, jak odstávka činnosti banky pro klienty bude probíhat. Nedostupné budou tyto služby: Smart Banka, Internet Banka, vkladomaty, Info Servis, MultiCash a BankKlient.



Moneta Money Bank oznámila svým klientům e-mailovou zprávou, že od 1. do 6. dubna omezí své služby. "Uvědomujeme si, že tato omezení mohou být v současné nelehké situaci nepříjemná, na vylepšení a aktualizaci bankovního systému se však připravujeme více než rok a bylo by velmi složité a náročné ji odložit. Věříme, že situaci pochopíte a společně to zvládneme," uvádí se na webových stránkách Moneta Money Bank.

Od středy 1. 4. začne docházet k postupnému omezování některých služeb banky. Bude se to týkat systémů: Smart Banka, Internet Banka, vkladomaty, Info Servis, MultiCash, BankKlient.

V pondělí 6.4. 2020 budou všechny systémy a služby opět plně zprovozněny.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Smart Banka a Internet Banka



Od 3. 4. budou nedostupné převody mezi běžným a spořicím účtem. Nedostupné budou i některé další služby jako například změny denních limitů na debetní i kreditní kartě.

Od 4. 4. 20:00 dojde k úplné nedostupnosti Smart Banky a Internet Banky.

Banka doporučuje všechny činnosti, které v aplikacích potřebujete udělat, provést do pátku 3. 4. 2020.

Bankomaty



Od 1. 4. 21:00 – 6. 4. dopoledne nebudou u bankomatů funkční vklady, změny PINu a platební příkazy.

Výběry hotovosti z bankomatů zůstanou plně funkční.

Info Servis, BankKlient a MultiCash



Od 3. 4. 20:00 – 6. 4. dopoledne bude nedostupné zasílání SMS v rámci služby Info Servis.

 4. 4. 20:00 – 6. 4. dopoledne bude neodstupná aplikace pro komerční klienty BankKlient a MultiCash.




      
  





všechny články
Dále v rubrice

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com

Obrázek: Revolut Pay a Booking Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...

Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení

Obrázek: KB poradenské místo Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...

Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?

Obrázek: Hodiny a peníze I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies