Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu

24.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaNa příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.


„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.

Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde

Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:


  1. SMLOUVY -  Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY - K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY - Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC - Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE - Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.



      
  


Související články:
Nové žebříčky životního pojištění: jedničkou u rizikového pojištění je Allianz, u investičního nově MetLife

Novinky v žebříčcích životního rizikového a investičního pojištění. Jaké jsou nejlepší nabídky?

Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN

Nejrizikovější místa na českých silnicích

Tipy na to, jak zabránit nejčastějším domácím úrazům. Nestoupejte na židli s kolečky apod.



všechny články
Dále v rubrice

Víkendová změna času s sebou nese nebezpečí většího počtu vážných dopravních nehod

Obrázek: Automobil O tomto víkendu nás čeká překlopení času zimního na letní. Podle loňského průzkumu změna času vede ke zvýšenému počtu dopravních nehod. Příčinou tohoto jevu je především spánková deprivace a únava...

Jak zajistit, aby byla životní pojistka imunní proti výjimkám a výlukám

Obrázek: Pojištění V případě zdravotních potíží potřebujeme nahradit výpadek příjmů tak, abychom měli prostředky alespoň na základní potřeby. Jako zajištění pro tyto případy slouží životní pojistka. Jenže klienti...

Zrušení záloh OSVČ vyjde minimálně na 8,5 miliardy korun. Kdo a kdy je lékařům doplatí?

Osvobození živnostníků od plateb záloh na zdravotní pojištění bude české zdravotnictví stát minimálně 8,5 miliardy korun. O tyto peníze budou výhledově kráceni poskytovatelé zdravotní péče...

Bezpečně na silnicích i v době pandemie koronaviru

Pandemie koronaviru, jak jste si možná všimli, snižuje počty vozidel na silnicích. Nemělo by to však vést k tomu, abychom na silnici rezignovali na dostatečnou pozornost. Případné nehody pak zbytečně...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz