Air Bank přidala do mobilního bankovnictví nové funkce
30.1.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Air Bank informovala o tom, že její mobilní aplikaci My Air má v mobilu přes 60 procent jejích klientů. Nově je v aplikaci možné zažádat o takzvanou bankovní mobilitu. Mezi novinky v My Air z poslední doby patří také potvrzování online karetních transakcí nebo možnost otevření spořicího a dalšího běžného účtu.
Změna banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita není u Air Bank žádná novinka. Umožňuje ji na svých pobočkách už osm let, tj. od zahájení činnosti banky. Od loňského roku ale mohou klienti Air Bank o mobilitu požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví. Nyní Air Bank žádost o mobilitu přidala také do mobilního bankovnictví. „Klient nás může v aplikaci My Air nově požádat o zrušení účtu, který má v jiné bance. My se pak za něj postaráme o to, aby byl původní účet zrušen a aby mu druhá banka případný zůstatek převedla na jeho účet, který má u nás. Pokud si to přeje, přenastavíme mu i platební příkazy. Klient ušetří čas, protože nemusí kvůli zrušení účtu chodit na žádnou pobočku – ani na pobočku své původní banky, ale ani na tu naši. Vše zařídí online ze svého mobilu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank. Banka uvádí, že pro řadu jejích klientů je mobilní aplikace hlavním kanálem pro správu bankovních účtů. Od loňského roku je možné účet v Air Bank založit přímo v mobilní aplikaci. Tímto způsobem nyní do Air Bank přichází každý třetí nový klient. „Když si klient otevře v Air Bank účet přes mobil, přirozeně očekává, že i ostatní služby zvládne zařídit v aplikaci. A to je i naším cílem. Proto jsme například nedávno do mobilního bankovnictví přidali možnost otevření spořicího účtu a dalšího běžného účtu,“ dodává Zavřel. @@Adverts_middle@@Běžných účtů může mít klient u Air Bank až deset a každý může používat na něco jiného. Jeden účet může mít vyčleněný pro svou osobní potřebu, druhý účet na společné výdaje domácnosti a třetí třeba na online nákupy. Od ledna letošního roku mohou klienti Air Bank mobilní aplikací My Air potvrzovat také platby kartou na internetu. Air Bank tímto krokem reagovala nejen na nové povinnosti vyplývající z evropské směrnice PSD2, ale nový způsob potvrzování zároveň přinesl i zjednodušení klienty banky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Banky i v létě lákají klienty na odměny a soutěže
Banky se i v letních měsících snaží zaujmout nové i stávající klienty prostřednictvím finančních odměn, slev i různých soutěží. Některé nabídky koncem června sice skončily, ale jiné naopak začaly. Přinášíme vám přehled aktuálních akcí, které banky nabízejí...
|
Do kdy sjednat spořicí účet s výhodnou úrokovou sazbou?
Na konci června 2025 se konalo zasedání České národní banky, kde se rozhodlo o ponechání hlavní úrokové sazby beze změny. Přinášíme vám srovnání úrokových sazeb na spořicích účtech u bank, které garantují tuto výši sazby do určitého data...
|
Plaťte chytře i na cestách: Novinky od bank pro pohodlnější dovolenou
Léto je za rohem a s ním i hlavní sezóna cestování. Banky na to reagují novými produkty a službami, které usnadní placení v zahraničí a nabídnou více komfortu. Ať už vyrážíte na dovolenou k moři, nebo plánujete výlet do metropole, novinky od...
|
Chystáte se do zahraničí? Takhle ušetříte při placení kartou nebo výběrech
Letní dovolené se blíží a s nimi i otázka, jak v zahraničí co nejbezpečněji a nejvýhodněji platit. Česká bankovní asociace přináší praktické rady, jak při cestách nepřijít o peníze kvůli nevýhodné směně měny, zbytečným poplatkům nebo ztrátě karty. V článku se dozvíte...
|
všechny články v rubrice
|