Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Humorné historky z pojišťoven. Ani škodní události se neobejdou bez úsměvných situací

27.12.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Slavia pojišťovny, Allianz
  


Obrázek: LyžováníPřinášíme vám kuriozní historky a hlášení, se kterými se letos setkaly pojišťovny. I když asi osoby, které se v daných situacích tehdy nacházely, měly ke smíchu daleko, jistě nám odpustí, když se nad jejich příhodami po svátcích před silvestrem usmějeme.


Dopravní nehody, povodeň, požár nebo úraz nejsou situací, která u poškozených vyvolává smích. Přesto se i v životě pracovníků pojišťoven, kteří komunikují s klienty o vzniku škody, vyskytují úsměvné situace a momenty.

První část perliček nám dodala Slavia pojišťovna.
 

Jízda otužilců



„Komunikovali jsme s pánem, který se zúčastnil silvestrovského lyžování otužilců. Jízdy spoře oděných sportovců probíhaly bez potíží až do chvíle, než došlo k pádu našeho klienta na tvrdý, zmrzlý povrch a k masivním odřeninám dolních končetin a především hýždí. Na naši námitku, že k úrazu by nedošlo při použití odpovídajícího vybavení klient uvedl, že rezolutně nesouhlasí. Měl totiž po celou dobu na hlavě přilbu. Kolegyně zůstala vážná, ale po skončení telefonátu s klientem následoval neodvratný záchvat smíchu,“ vzpomíná Michaela Svobodová, ředitelka klientského centra Slavia pojišťovny.

Přehled nabídky neživotního pojištění najdete zde

Call centrum a dopravní nehody



Při komunikaci s call centrem jsou volající čas od času zaskočeni požadavkem na doplnění informací nebo v hluku dopravy neporozumí hned na poprvé otázce, kterou jim pracovník call centra položil.

Operátorka: Nadiktujete mi prosím rodné číslo?
Klient: Myslíte moje nebo mého auta?

Operátor: Dobrý den, Slavia Pojišťovna, u telefonu David Peřina
Klient: Dobrý den, tady Polštářek

Operátor: Potřebujeme poslat ten dokument mailem. Máte chytrý telefon, tím se to dá naskenovat?
Klient: Tak chytrý zase není…

Klient: Dobrý den, já bych chtěla nahlásit nehodu.
Operátor: A jste viník nebo poškozený?
Klient: Ne, ne, já jsem byla uprostřed

Klient: Dobrý den, co mám dělat, když mi kopírka sežrala záznam o dopravní nehodě a vyplivla ho přepsaný něčím úplně jiným?

Operátor: Potřebuji SPZ poškozeného vozu
Klient – cizinec: Ne, ne poškozená SPZ, ale přední a zadní dveře kaput!

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Další perličky pochází z Komunikačního střediska Allianz.

Z garáže zmizela tříkolka a koloběžka vnučky, kola dcery a manželky a moje sada zimních pneumatik. Auto mi zrovna naboural syn, takže v garáži naštěstí nebylo.

Viník se patrně chtěl pokusit o metodu zipu, ale tak nešťastně, že nás od sebe museli odtrhnout až hasiči.

Výstražný trojúhelník jsem šel umístit na povinnou vzdálenost 50 metrů, ale než jsem se vrátil, ukradl mi někdo z auta doklady s penězi a zimní kabát, takže jsem zůstal v oranžové vestě.

Chtěl jsem se s účastníkem domluvit po dobrém, ale nerozuměl česky. Tak jsem mu trošku ohnul stěrač.

Srážku vlastně zavinila moucha, která vlétla do vozu a kterou jsem si spletla s vosou, na kterou jsem alergická.

Přestože jsem podle rad z tisku zanechal v chatě několik konzerv pro případné vloupání bezdomovců, zůstaly konzervy nedotčeny a zmizely dveře z podkroví.

Místo pro bezpečné míjení tam nebylo. Myslel jsem, že moudřejší ustoupí a proto jsem se proti němu pomalu rozjel, což on bohužel učinil taky.

Když jsem mu opakoval, že mi poškodil i střešní box, rozuměl ten Maďar jenom tomu slovu box a začal mně máchat před obličejem pěstí.

Talíře, mikrovlnku a rychlovarnou konvici mi ukradl bývalý druh a odmítá je vrátit, když prý mám pojistku na blbost.

Většímu rozšíření požáru zabránilo synovo akvárium, které prasklo a uhasilo koberec. O to větší je však škoda na akvarijních rybičkách.

Byla tak silná mlha, že jsem zastavil a šel se přesvědčit, jestli mi vůbec svítí mlhovky. A vtom do mě ten peugeot vrazil.

Nejprve chytlo uzené a potom celá udírna. Škoda tedy je jak na potravě, tak i na majetku, ale taky finanční, protože to uzení si zaplatili sousedi.

Vánoční svíčky od vietnamského prodejce zkratovaly, vyhodily pojistky a v té tmě jsem si pádem zlomil ruku s následnou pracovní neschopností ještě před rozdáním dárků.

Příčinou byl burčák, který manžel přitáhl v noci domů, zapomněl povolovat a následně výstřikem znečistil celou kuchyni až ke stropu.

Řidič přede mnou nechal děti vystupovat trestuhodně směrem do ulice, proto jsem strhla řízení doprava a přes pomalou jízdu prorazila vrátka do školky.

Do protisměru, kde jsme se střetli, mě ovšem zavedla navigace, sám bych tam nikdy nezajížděl.

Dělal jsem si jen legraci, že když mám handsfree, můžu jí sahat na kolena, ale spolujezdkyně mě praštila do ruky tak silně, že jsem nárazem přeřadil a způsobil tak tu kolizi.

Zadní sklo prasklo po nárazu do větve zrovna když jsem couval, takže v tu chvíli plnilo funkci předního skla, které mám pojištěné.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce



Toto jsou perličky ze škodních hlášení UNIQA pojišťovny.

Ze škodního hlášení – úrazové pojištění: Při rekreačním volejbalu v tělocvičně jsem upadla na koleno a zranila si ho. Obinadlem jsem ho ale zpevnila a hrála dál. Pak jsem upadla obočím na hranu krytu topení. Tekla mi krev, ale přítomný spoluhráč-lékař říkal, že to není na šití, tak jsme to zalepili. Oko zasaženo nebylo. Během dalšího setu jsem si bolestivě vymkla kotník a udělala si výron. Další obinadlo jsme už neměli, tak jsme šli domů.

Hovor z call centra: Prosím o urychlené vyřízení škody na autě mé ženy. Manželka mě furt otravuje a musím ji pořád někam vozit.

Z hlášení škody v rekreační chatě: Šatstvo a potraviny v zimě rozkousaly sousedovy nezabezpečené myši.

Z registrace škody v call centru: Můj pes zakousl sousedce 3 slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak já je schovám v mrazáku pro likvidátora.

Z korespondence s klientem v pojištění auta: Děkuji za zaslanou zelenou kartu. Ale proč zrovna zelenou? Jako nevoják bych uvítal jinou barvu. Navrhuju třeba modrou, ta je mi blízká.

Po odcizení auta: Vozidlo mi bylo ukradeno pravděpodobně za účelem Ukrajina, Rusko nebo Rumunsko.

Ze škodního hlášení k pojištění auta: V autě bohužel nemám handsfree. Mobil jsem proto držel v ruce, protože jsem věděl, že má volat tchýně. Když jí to nezvednu do tří zazvonění, mám peklo. Nějak jsem se ale lekl a zvonící telefon mi upadl. Šátral jsem po něm a sjel do příkopu. Žádám o shovívavost. Tchýně mi to už spočítala.

Ze škodního hlášení o vykradené domácnosti: Po dovolené jsme dorazili konečně domů. Byl jsem fakt unavený. Chtěl jsem si vzít studené pivo a sednout si na gauč k televizi. Všimnul jsem si ale, že tam není lednice ani televize. Gauč byl na svém místě.

Z hlášení po nehodě: Vinu z havárie nese jednoznačně řidička druhého auta. Nedala mi přednost. Není co řešit. Je to blondýna.

Po krádeži auta: Pojištění proti odcizení sice nemám, ale takové svinstvo by mi přece měl někdo nahradit!

Z hlášení po Mikulášské: Já byl za čerta. Měl jsem krásné řetězy půjčené z práce, od nás z haly. Byly těžké a pěkně řinčely. Ale když jsem je roztočil, vylítly mi z rukou a rozbily výklad přilehlého obchodu. Prodavačky se hrozně vystrašily. Když vyšly ven, aby zjistily, co se stalo, lekly se podruhé. Byl jsem fakt hrozivý čert.

Úsměvné příhody zakončíme s historkami od ERV Evropské pojišťovny.

Co všechno potkalo klienty pojišťovny?
  • Klient poničil elektronický zámek hotelových dveří na dovolené v Egyptě, když spěchal do pokoje na toaletu a těsně před ním zakopl a nekontrolovaně dveřmi proletěl.
  • Klient při vstupu do moře v Chorvatsku šlápl na mořského ježka, leknul se a povyskočil, jenže na něj nešťastně dopadl i druhou nohou. Zařídili jsme mu lékařské ošetření a na 3 dny musel omezit pohyb.
  • Klient v jižní Americe stěhoval lednici. Při tom ale zavadil o hasicí přístroj na zdi, který se uvolnil a spadl mu na nohu. V nemocnici klient dostal na zlomený nárt sádru.
  • Klienta na dovolené v Turecku napadlo a pokousalo hejno ryb, když plaval cca 20 metrů od břehu. Zavolali jsme mu lékaře, který naštěstí zjistil, že se nejednalo o žádný jedovatý druh.
  • Klientka si na dovolené v Itálii zlomila zub o umělou perlu, ze které měla uděláno své jméno na narozeninovém dortu. Zajistili jsme mu odpovídající stomatologické ošetření.  
  • Syn klientky prokousl na dovolené v Bulharsku před spaním dětskou hračku, která byla naplněna tekutinou se třpytkami. Poslali jsme do hotelu lékaře, který dítě zkontroloval. I druhá ranní kontrola potvrdila, že dítě je v pořádku.
  • Klientka na dovolené v Turecku zachraňovala malé dítě, které uteklo mamince a samo běželo do moře, kde byly velké balvany a betonový pás. Když dítě chytila, dostala nedopatřením ránu do oka kšiltem čepice, kterou mělo dítě na hlavě. S vysokým očním tlakem a velkou bolestí oka musela být hospitalizována v nemocnici.
  • Na klientku, která v Německu pracovala ve vědecké sféře, spadl obraz, který visel v kanceláři, a zranil ji na hlavě a rameni.
  • Klientka stornovala dovolenou kvůli těhotenství. Jako důkaz neposlala zprávu od lékaře, ani např. fotky z ultrazvuku, ale studiové rodinné snímky od profesionálního fotografa.
  • Klient zrušil dovolenou kvůli úrazu ve vozidle. Místo lékařské zprávy nám ale jako důkaz poslal technický průkaz vozidla, kde mělo k úrazu dojít. Až po opakované urgenci dodal i lékařskou zprávu a storno jsme tak mohli proplatit.
  • Klientka rozlila vaječný koňak v hotelovém pokoji na předvánočním pobytu na horách. Museli jsme uhradit koberec, ze kterého se nepodařilo odstranit skvrnu od koňaku.
Přehled nabídka autopojištění najdete zde

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí?
  • Klienty slavili při dovolené na Mallorce i po návratu z party do hotelu. Dostali se do hotelového bazénu, kam vylili pivo a znečistili ho. Nakonec napadli i přivolanou ostrahu. Několik desítek tisíc korun za vyčištění nakonec museli uhradit ze svého.
  • Mladá žena nám nahlásila, že jí v USA při nákupech odcizili drahý mobilní telefon. Neměla policejní protokol, který by to dokazoval, tak jsme si vyžádali záznamy z bezpečnostních kamer. Z nich se ukázalo, že mobil zapomněla v převlékací kabince.
  • Klienti chtěli proplatit storno své dovolené, protože si jako praktikující křesťané neuvědomili, že si objednali dovolenou v muslimské zemi, kde by se se svým vyznáním nemuseli cítit dobře.
  • Klientka s dcerou se nechaly tetovat henou na dovolené v Řecku. S čerstvou „kérkou“ šly ale za pár hodin spát a ušpinily povlečení, které jim pak dal hotel proplatit, protože nešlo vyprat.
  • Syn klienta rozsedl tátův pracovní notebook, který měl s sebou na pláži a nechal ho ležet na lehátku přikrytý osuškou, aby ho nikdo neukradl.
  • Klient chtěl zaplatit nový kufr, protože mu ten jeho ušpinili a poničili při letecké přepravě. Dodaná – rok stará - účtenka ale neseděla se zničeným kufrem na fotografii, který se dle našich zjištění už 7 let neprodával.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Při cestě na Slovensko pozor na cestovní pojištění i pravidla silničního provozu

Obrázek: Slovenská dálnice Slovenská republika, s malebnými horami a vyhlášenými lázeňskými městy, přitahuje rok co rok mnoho návštěvníků z ČR. Nezapomínejme, že už delší dobu nejsme součástí jednoho státu a pravidla se tak mohou lišit. V článku najdete informace o...

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz