Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny
16.12.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s nějakou automaticky generovanou radou od banky. Cílem těchto rad je připomínat klientovi, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky. Klientům tak banka díky digitálnímu poradenství nabízí v reálném rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.
„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně. „Dobré rady (tj. digitální poradenství - pozn. redakce) jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny. @@Adverts_middle@@Zájem klientů o rady v mobilní aplikaci George ukazuje banka i na svých statistikách. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u tzv. dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se prý zvyšuje a zároveň se budou stále přizpůsobovat na míru konkrétním klientům. Jak tzv. dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá  Autor: Česká spořitelna Ukázka tzv. dobré rady, pokud je klient v zahraničí   Autor: Česká spořitelna
všechny články | |
Dále v rubrice
Plaťte chytře i na cestách: Novinky od bank pro pohodlnější dovolenou
Léto je za rohem a s ním i hlavní sezóna cestování. Banky na to reagují novými produkty a službami, které usnadní placení v zahraničí a nabídnou více komfortu. Ať už vyrážíte na dovolenou k moři, nebo plánujete výlet do metropole, novinky od...
|
Chystáte se do zahraničí? Takhle ušetříte při placení kartou nebo výběrech
Letní dovolené se blíží a s nimi i otázka, jak v zahraničí co nejbezpečněji a nejvýhodněji platit. Česká bankovní asociace přináší praktické rady, jak při cestách nepřijít o peníze kvůli nevýhodné směně měny, zbytečným poplatkům nebo ztrátě karty. V článku se dozvíte...
|
Prázdniny bez otřesů: Česká národní banka drží sazby na stejné úrovni.
Podle očekávání dnes bankovní rada ČNB ponechala svoji hlavní úrokovou sazbu beze změny. Dvoutýdenní repo tak zůstává na úrovni 3,50 %, a je tak o 150 bazických bodů výše než obdobná sazba ECB. Na druhou stranu výrazně níže než sazby...
|
Dvě banky, dvě různé strategie. Co v rámci odměn nabízejí?
Banky lákají klienty na různé benefity a slevové programy. Za Českou spořitelnou, která v květnu tohoto roku přišla se službou Odměny motivující klienty k lepšímu finančnímu zdraví, spouští nyní MONETA Money Bank stejnojmenný program Odměny. Klientům přinese...
|
všechny články v rubrice
|