Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny

16.12.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Obrázek: Česká spořitelnaVíce než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s nějakou automaticky generovanou radou od banky. Cílem těchto rad je připomínat klientovi, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky. Klientům tak banka díky digitálnímu poradenství nabízí v reálném rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.


„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


„Dobré rady (tj. digitální poradenství - pozn. redakce) jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Zájem klientů o rady v mobilní aplikaci George ukazuje banka i na svých statistikách. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u tzv. dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se prý zvyšuje a zároveň se budou stále přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.

Související články:
Je nutné mít v současnosti u sebe nějakou hotovost?

Výsledky českých bank za rok 2019

V Air Bank platí mobilem každý čtvrtý klient

Finanční společností roku 2019 se podle úspěšnosti v soutěži Finanční produkt roku stala Banka Creditas

George umožňuje potvrzování plateb v mobilu pomocí otisku prstu či scanu obličeje


Jak tzv. dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá



Obrázek 1
Autor: Česká spořitelna

Ukázka tzv. dobré rady, pokud je klient v zahraničí



Obrázek 2

Obrázek 3
Autor: Česká spořitelna


      
  




všechny články
Dále v rubrice

Je nutné mít v současnosti u sebe nějakou hotovost?

Obrázek: Peníze Podle nejnovějšího průzkumu společnosti Euronet 41 procent Čechů platí hotovostí několikrát týdně, 13 procent jednou denně a 15 procent spotřebitelů používá hotovost k zaplacení útraty několikrát za den...

Výsledky českých bank za rok 2019

Obrázek: Banka Přinášíme vám informaci o ekonomických a obchodních výsledcích bank působících v Česku za rok 2019. Postupně budeme přidávat informace za další banky tak, jak je budou jednotlivé společnosti...

V Air Bank platí mobilem každý čtvrtý klient

Obrázek: Placení mobilem Air Bank informovala, že téměř rok od spuštění Apple Pay v Česku platí u této banky tímto způsobem 100 000 lidí. Banka nabízí svým klientům pro placení i další aplikace, které využívají další desetitisíce klientů...

Finanční společností roku 2019 se podle úspěšnosti v soutěži Finanční produkt roku stala Banka Creditas

Obrázek: Finanční společnost roku 2019 Na konci ledna odborný finanční portál Finparáda.cz vyhlásil výsledky soutěže Finanční produkt roku 2019. Vítězové v jednotlivých kategoriích byli oceněni a převzali si certifikáty. Dnes se chceme...

všechny články v rubrice










   
 
Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz