Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny
16.12.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s nějakou automaticky generovanou radou od banky. Cílem těchto rad je připomínat klientovi, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky. Klientům tak banka díky digitálnímu poradenství nabízí v reálném rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.
„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně. „Dobré rady (tj. digitální poradenství - pozn. redakce) jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny. @@Adverts_middle@@Zájem klientů o rady v mobilní aplikaci George ukazuje banka i na svých statistikách. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u tzv. dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se prý zvyšuje a zároveň se budou stále přizpůsobovat na míru konkrétním klientům. Jak tzv. dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá  Autor: Česká spořitelna Ukázka tzv. dobré rady, pokud je klient v zahraničí   Autor: Česká spořitelna
všechny články | |
Dále v rubrice
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
Novinky v Partners Bance: Nulové kurzy, akce na spoření a levnější hypotéky v říjnu
Partners Banka vstoupila do podzimu se silnou kombinací hned tří novinek, které cílí na úspory klientů v oblasti každodenních financí. Kromě hlavní výhody v podobě trvale nulové kurzové přirážky u plateb kartou, kde klienti platí kurzem ECB, spustila banka...
|
všechny články v rubrice
|