Česká spořitelna nově garantuje nejnižší splátku úvěru
| 16.9.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna se nově rozhodla, že bude klientům garantovat nejnižší splátku úvěru. V případě, že klient přijde do banky s tím, že již u konkurenční banky úvěr má, Česká spořitelna mu pomůže splátky nastavit tak, aby měl nižší měsíční splátku. Nabídka platí do 31. 10. 2019 s možností prodloužení do konce letošního roku. Ve sdělení Spořitelny však není uvedeno, na jakém principu se splátka sníží. Pokud se sníží úroková sazba, vše je vpořádku, ale pokud by náhodou došlo jen k prodloužení splatnosti úvěru, může se stát, že klient nakonec zaplatí více, než u původní půjčky. Proto by si měli klienti nechat spočítat, kolik přeplatí u původní půjčky a kolik u té nové od České spořitelny, a to na úrocích a případných poplatcích.
Na podporu nové nabídky garantující nejnižší splátku úvěru ze všech konkurenčních nabídek spouští Spořitelna kampaň s mottem „Nastavíme vám půjčku se splátkou, kterou v klidu unesete“, která poběží od 16. září do 24. listopadu 2019 zejména v TV a rádiu, tištěných médiích, na internetu a využívá rovněž venkovní reklamu, direct maily a sociální sítě. Srovnání nabídky bankovních i nebankovních půjček včetně předpokládané měsíční splátky najdete zde Klienti se také s reklamou setkají v pobočkové síti a prostřednictvím digitálního bankovnictví George. Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Jan Švejkar, který režíroval i předchozí televizní spot k image kampani zaměřené na finanční vzdělávání - projekt Abeceda peněz. „Kampaň klade důraz na to, že není dobré přepínat své síly. A pro půjčování to platí dvojnásob. Proto klientům garantujeme nejnižší možnou splátku, která nezatíží jejich měsíční rozpočet. Půjčku jim zkrátka v souladu s poradenstvím Moje zdravé finance nastavíme tak, aby splácení hravě zvládli. Nabídka sjednání půjčky s garancí nejnižší splátky je platná do konce října,“ říká ke kampani Filip Belant, ředitel nezajištěných úvěrů v České spořitelně. Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi, které nechtějí ztrácet čas správou financí a chozením na pobočku. Zároveň jsou pro ně peníze od toho, aby zajistily chod rodiny a díky tomu si mohli dopřát a užít společné zážitky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Aktuální data z hypotečního trhu: Průměrná sazba se stabilizovala, jaká je nabídka?
V září 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 29,6 miliardy Kč. Oproti srpnu aktivita objemově zesílila o 14 %, což potvrzují i sezónně očištěná čísla s odhadnutým objemem nových hypoték přes 31 miliard korun a více. Aktuální informace o novém...
|
Žebříček spotřebitelských úvěrů v říjnu: Trinity v čele, MONETA dotahuje
Na Finparádě.cz byl minulý týden zveřejněn nový aktualizovaný žebříček spotřebitelských úvěrů. Která půjčka zvítězila v době, kdy se průměrné úrokové sazby drží těsně nad 8 % p.a.? Podívejte se na pětici nejlépe hodnocených produktů v říjnu 2025...
|
Sazby hypoték jdou dolů: Říjen přinesl nejnižší sazby za poslední dva roky, kdo teď ušetří?
Pokles nabídkových sazeb hypotečních úvěrů přidal v říjnu na dynamice. Index Swiss Life Hypoindex klesl o 0,08 procentního bodu na 4,91 %. Říjnové sazby hypotečních úvěrů se tak dostaly na nejnižší úroveň od dubna 2022. Podívejte se, jaká je současná nabídka...
|
všechny články v rubrice
|