V měnícím se světě plateb mají animace, zvuk a vibrace stále větší význam
27.8.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva společnosti Visa | |
Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu prostřednictvím nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost.
Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady prý předcházel náročný proces. Po několika vyřazovacích kolech se Visa rozhodla pro zvuk, který nazvala optimistický a energický. Ten doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou. „Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,“ uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jí. Nástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,“ dodává Biggarová. Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost? Dopad senzorického brandingu na pocity zákazníků zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti. Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu „V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,“ uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.“ Lynne Biggarová ze společnosti Visa hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions. reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|