Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V měnícím se světě plateb mají animace, zvuk a vibrace stále větší význam

27.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva společnosti Visa
  
  


Obrázek: TabletSpolečnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu prostřednictvím nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost.


Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady prý předcházel náročný proces. Po několika vyřazovacích kolech se Visa rozhodla pro zvuk, který nazvala optimistický a energický. Ten doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou.

„Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,“ uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jí. Nástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,“ dodává Biggarová.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost?



Dopad senzorického brandingu na pocity zákazníků zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu



„V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,“ uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.“

Lynne Biggarová ze společnosti Visa hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.

reklama

Malý Tarif - bez absurdních poplatkůvíce
Běžný účet - vedení účtu a nejběžnější transakce zdarmavíce
Velký Tarif - 3 měsíce na zkoušku zdarmavíce

mKonto - běžný účet bez poplatkůvíce

mKonto Business - účet pro podnikatele, který máte rádivíce




      
  


Související články:
Tři způsoby, jak se pasivitou připravit o peníze

Komerční banka se připojila k okamžitým platbám. Zatím lze platby přijímat. Odesílání bude do konce září

Mobilní eKonto Raiffeisenbank nově zobrazuje loga a adresy prodejců. Banka má appku na placení mobilem

Nájem bez kauce? Unikátní služba v oblasti nájemního bydlení odstartovala v Česku

Děti chtějí od účtů mobilní appku, dobrý úrok a výběry zdarma. Banka Creditas představila novinky pro děti



všechny články
Dále v rubrice

Tři způsoby, jak se pasivitou připravit o peníze

Obrázek: Prázdná peněženka Průzkumy, které mapují znalosti Čechů o financích a obecně o jejich nakládání s penězi, nevyznívají úplně lichotivě. Úroveň finanční gramotnosti u nás dosahuje podle České bankovní asociace jen...

Komerční banka se připojila k okamžitým platbám. Zatím lze platby přijímat. Odesílání bude do konce září

Obrázek: Komerční banka Komerční banka se zapojila do schématu okamžitých plateb, ve kterém jsou korunové platby prováděny mezi dvěma účty vedenými v různých bankách během několika sekund. Aktuálně se to týká příchozích...

Mobilní eKonto Raiffeisenbank nově zobrazuje loga a adresy prodejců. Banka má appku na placení mobilem

Obrázek: Raiffeisenbank Pro usnadnění práce s mobilní aplikací zavádí Raiffeisenbank loga obchodníků na přehledy a detaily transakcí, které jsou realizovány platební kartou. V detailu uživatelé kromě loga naleznou také mapu...

Nájem bez kauce? Unikátní služba v oblasti nájemního bydlení odstartovala v Česku

Obrázek: Nájemní bydlení a kauce Nájemníci nemusí platit kauci v hotovosti a majitelé mají zároveň jistotu, že budou pokryty případné dluhy a že nájemce je solidní a nikde nedluží. Služba, která funguje běžně v Německu nebo Anglii...

všechny články v rubrice










   
 
Finanční produkt roku 2018
Běžný účet od Equa bank
Equa bank


Cena veřejnosti roku 2018
Spořicí účet od Banky CREDITAS
Banka Creditas




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz