Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V měnícím se světě plateb mají animace, zvuk a vibrace stále větší význam

27.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva společnosti Visa
  
  


Obrázek: TabletSpolečnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu prostřednictvím nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost.


Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady prý předcházel náročný proces. Po několika vyřazovacích kolech se Visa rozhodla pro zvuk, který nazvala optimistický a energický. Ten doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou.

„Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,“ uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jí. Nástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,“ dodává Biggarová.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost?



Dopad senzorického brandingu na pocity zákazníků zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu



„V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,“ uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.“

Lynne Biggarová ze společnosti Visa hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.





      
  


Související články:
Komerční banka zprovoznila čtvrtý drive-up bankomat

Ve Smart Bance od MONETA Money Bank lze nově investovat, měnit peníze nebo je darovat potřebným

Žebříček spořicích účtů a termínovaných vkladů se v listopadu nezměnil. Sporoindex mírně vzrostl

Komerční banka má třetinu bankomatů bezkontaktních, již také pro chytré telefony a hodinky

Změny poplatků v listopadu: ČSOB a Poštovní spořitelna zlevnily SEPA platby, ale něco naopak zdražily



všechny články
Dále v rubrice

Komerční banka zprovoznila čtvrtý drive-up bankomat

Obrázek: Komerční banka Komerční banka zprovoznila další drive-up bankomat a to na čerpací stanici Benzina v Brně na Zvonařce. Celkově tak KB provozuje drive-up bankomaty již na čtyřech čerpacích stanicích v Praze...

Ve Smart Bance od MONETA Money Bank lze nově investovat, měnit peníze nebo je darovat potřebným

Obrázek: MONETA Money Bank MONETA Money Bank představila ve středu 13. listopadu 2019 své digitální novinky, které buď již začala nabízet nebo je rozběhne od začátku prosince. Jde o novou online směnárnu v reálném čase...

Žebříček spořicích účtů a termínovaných vkladů se v listopadu nezměnil. Sporoindex mírně vzrostl

Obrázek: Žebříček spoření Na Finparádě najdete aktualizované žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. V dílčích žebříčcích spořicích účtů členěných podle výše vkladu ke změnám v listopadu nedošlo. Ani v žebříčku...

Komerční banka má třetinu bankomatů bezkontaktních, již také pro chytré telefony a hodinky

Obrázek: Bankomat Komerční banky Komerční banka oznámila, že na třetině jejích bankomatů je nyní možné použit společně s bezkontaktními kartami také chytré telefony a hodinky s NFC technologií. Do konce roku chce banka...

všechny články v rubrice










   
 
Finanční produkt roku 2018
Běžný účet od Equa bank
Equa bank


Cena veřejnosti roku 2018
Spořicí účet od Banky CREDITAS
Banka Creditas


Vítěz žebříčku spoření
Raiffeisen stavební spořitelna
Raiffeisen stavební spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz