Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V měnícím se světě plateb mají animace, zvuk a vibrace stále větší význam

27.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva společnosti Visa
  


Obrázek: TabletSpolečnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu prostřednictvím nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost.


Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady prý předcházel náročný proces. Po několika vyřazovacích kolech se Visa rozhodla pro zvuk, který nazvala optimistický a energický. Ten doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou.

„Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,“ uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jí. Nástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,“ dodává Biggarová.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost?



Dopad senzorického brandingu na pocity zákazníků zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu



„V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,“ uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.“

Lynne Biggarová ze společnosti Visa hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.





      
  


Související články:
Na kolik peněz letos vyjde dovolená v Chorvatsku?

Raiffeisenbank má všechny bankomaty plně bezkontaktní a na každé pobočce vkladomat

Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun

Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví

Fio banka spouští placení hodinkami Garmin a Fitbit a svým klientům dává slevu



všechny články
Dále v rubrice

Na kolik peněz letos vyjde dovolená v Chorvatsku?

Obrázek: Moře Chorvatsko je pro Čechy symbolem dostupné dovolené u moře. Letošní pandemie koronaviru zamíchala nejen s ekonomickou situací rodin, ale i s dostupností cizích krajů. Naštěstí se chorvatské hranice...

Raiffeisenbank má všechny bankomaty plně bezkontaktní a na každé pobočce vkladomat

Obrázek: Bankomat Raiffeisenbank Raiffeisenbank dokončila rozsáhlou modernizaci sítě svých bankomatů. V současnosti jsou již veškeré bankomaty Raiffeisenbank po celé České republice plně bezkontaktní a na každé pobočce je vkladomat. Od podzimu...

Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun

Obrázek: Platební karta Česká spořitelna od července spouští novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování...

Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz