| Současné marketingové kampaně bank podporující sjednání běžného účtu
					
						| 22.8.2019  |  Zdeněk Bubák, Jan Bachura |  |  
 
 
					
                      Banky s cílem získat nové klienty nebo přimět stávající klienty k využívání více služeb spouštějí různé marketingové akce. Přinášíme vám aktuální přehled takových akcí seřazených podle bank. Air Bank a ČSOB nabízejí do konce srpna 500 Kč za založení běžného účtu. mBank stejnou částkou odmění klienty, kteří si založí běžný účet a zažádají o mKartu Svět. MONETA Money Bank je se svými tisíci korunami odměny za založení Tom účtu štědřejší, je však třeba z něho provést alespoň 5 plateb a akce trvá do konce roku. 
 
 
 
 
					
                    
 Jaké akce na podporu zakládání běžných bankovních účtů aktuálně běží?
 
 Air Bank
 Air Bank nabízí odměnu ve výši 500 Kč v případě, že si klient založí běžný účet do 31. 8. 2019 a zároveň tento běžný účet propojí s mobilní aplikací My Air do 30. 9. 2019. Klient tento běžný účet nesmí do konce září 2019 zrušit.
 
 
 ČSOB
 ČSOB poskytuje odměnu ve výši 500 Kč za založení běžného účtu Plus Konto a zároveň sjednání alespoň jednoho z vybraných pojištění. Další podmínkou pro získání odměny je příjem na nově sjednaném běžném účtu alespoň 5 000 Kč měsíčně (klienti do 26 let příjem alespoň 2 000 Kč) ve dvou po sobě jdoucích kalendářních měsících. Akční nabídka je platná do 31. 8. 2019. Klient nesmí v období trvání akce běžný účet ani sjednané pojištění zrušit. Obdobnou akční nabídku pro nové klienty připravila i Poštovní spořitelna (běžný účet Poštovní účet).
 
 
 Equa bank
 Equa bank odměňuje nové klienty, kteří si založí do 31. 8. 2019 běžný účet, dárkem – tzv. E-lufťákem (nafukovacím vakem). Podmínkou pro získání E-lufťáku je sjednání běžného účtu online včetně uvedení promo kódu při jeho zakládání. Následně je nutné, aby klient provedl minimálně 5 transakcí platební kartou (v kamenném obchodě nebo online).
 
 
 
 
 Komerční banka
 U Komerční banky probíhá marketingová kampaň, ve které poskytuje klientům k nově sjednanému běžnému účtu MůjÚčet Plus cestovní pojištění k platební kartě po dobu 1 roku zdarma.
 
 
 mBank
 mBank v současné době vede marketingovou kampaň s názvem „500 Kč za zahraniční platby mKartou Svět“. Podmínkou získání odměny ve výši 500 Kč je založení běžného účtu mKonto nebo mKonto #navlastnitriko a zažádání o debetní kartu mKarta Svět do 31. 8. 2019, s níž následně klient provede minimálně jednu zahraniční transakci (platba kartou na POS terminálu u obchodníka v zahraničí nebo platba kartou na internetu v jiné měně než CZK).
 
 Při splnění výše uvedených podmínek je navíc každý účastník akce zároveň zařazen do slosování o 30 příručních skořepinových kufrů, pro zařazení do slosování je nutné vyplnit promo kód při žádosti o sjednání běžného účtu.
 
 
 MONETA Money Bank
 MONETA Money Bank odměňuje klienty, kteří si do 31. 12. 2019 sjednají běžný účet Tom účet. Podmínkou pro získání odměny ve výši 1 000 Kč je sjednání běžného účtu online a provedení minimálně 5 plateb debetní platební kartou do konce měsíce následujícího po měsíci založení účtu.
 
 
 UniCredit Bank
 UniCredit Bank podporovala sjednání běžného účtu U konto prostřednictvím marketingové kampaně, v rámci které vyplácela 100 Kč každý kalendářní měsíc, v němž klient U konto aktivně využíval. Odměnu za aktivní využívání účtu mohl klient získat každý kalendářní měsíc po dobu 1 roku (tj. maximálně 1 200 Kč). Kromě této akční nabídky banka vyplácela finanční odměnu novým klientům za změnu banky ve výši 500 Kč. Kampaň UniCredit Bank však skončila ke dni 31. 7. 2019.
 
 
 | reklama 
  
 | 
 
   
 
 
 
 
 
 všechny články
 |  | Dále v rubrice 
 
					
						
							| Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
 
 
 
                                     Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné... |  
							| Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
 
 
 
                                     Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních... |  
							| Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
 
 
 
                                     Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním... |  
							| Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
 
 
 
                                     Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů... |  všechny články v rubrice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |