Česká pojišťovna nabízí noviku v autoasistenci
19.8.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České pojišťovny | |
Pro řidiče v nouzi nabízí Česká pojišťovna novinku. Tou je možnost objednat si autoasistenci bez volání. Přivolat si na pomoc asistenční službu je nyní možné prostřednictvím mobilního telefonu připojeného k internetu a příslušného digitálního rozhraní. V něm si službu nejen objednáte, ale díky ní uvidíte i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží.
V současné době lidé více a více komunikují prostřednictvím internetu. Taková komunikace je pro ně pohodlná a efektivní. Na to reaguje Česká pojišťovna a do oblasti asistenčních služeb, kde zatím dominuje telefonický kontakt, přináší novinku v podobě možnosti objednat si asistenci on-line a bez volání. „Je to moderní způsob, jak řidičům odpovědět na nejdůležitější otázku, tedy jak rychle a kdy přesně pomoc dorazí,“ komentuje zavedení novinky tisková mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková. „Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům,“ doplňuje Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje. Digitální autoasistence patří podle České pojišťovny mezi nejvýznamnější inovace na českém trhu asistenčních služeb. Pokud dojde k nehodě nebo poruše, řidič zadá do jednoduchého webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání svého požadavku-objednávky obdrží SMS s odkazem na mapu, kde může v reálném čase sledovat blížící se pomoc. Díky tomu odpadá nutnost telefonátů na asistenční linku a čekání na spojení s operátorem, což může v časech dopravních špiček, kdy lidé nejvíce žádají o pomoc, znamenat pro řidiče v nouzi určité zdržení. Velkou výhodou také je, že řidič spolu s polohou dostane o zásahovém vozu i další podrobné informace. Ví tak přesně, kdy a koho má čekat. Na mapě pak může sledovat dovezení svého automobilu až do servisu, pokud je nutný odtah. Pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet. Služba je k dispozici pro klienty České pojišťovny na webových stránkách www.ceskapojistovna-asistence.cz. Mohou ji využít všichni, kteří mají asistenční služby sjednané v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu reklama

|

všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, mBank, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
UNIQA rozšiřuje pojištění i pro klienty Raiffeisen stavební spořitelny
Od dubna mohou klienti Raiffeisen stavební spořitelny využít inovovanou generaci pojištění schopnosti splácet nezajištěný úvěr od UNIQA. Pojištění je komplexnější a přizpůsobené dnešním potřebám, ale zároveň přináší služby, které klientům usnadní nejen...
|
Cena povinného ručení v březnu mírně klesla
Průměrná cena povinného ručení v březnu 2025 mírně klesla. Podle dat Broker Consulting POVIndexu se náklady na zákonné pojištění vozidla snížily o 86 korun a dosáhly průměrné hodnoty 7 653 Kč. Pokles zaznamenala i Praha a Benešov...
|
Plánujete hypotéku? Nepodceňte rizika, pojištění a finanční rezervu
Zájem o hypotéky opět roste. S klesajícími sazbami a větším optimismem na trhu se stále více lidí odhodlává ke koupi vlastního bydlení. Jenže právě v těchto chvílích je důležité nepodlehnout euforii a počítat i s méně příznivými scénáři. Co když přijde výpadek příjmu?
|
všechny články v rubrice
|