Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká pojišťovna nabízí noviku v autoasistenci

19.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva České pojišťovny
  
  


Obrázek: AutoPro řidiče v nouzi nabízí Česká pojišťovna novinku. Tou je možnost objednat si autoasistenci bez volání. Přivolat si na pomoc asistenční službu je nyní možné prostřednictvím mobilního telefonu připojeného k internetu a příslušného digitálního rozhraní. V něm si službu nejen objednáte, ale díky ní uvidíte i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží.


V současné době lidé více a více komunikují prostřednictvím internetu. Taková komunikace je pro ně pohodlná a efektivní. Na to reaguje Česká pojišťovna a do oblasti asistenčních služeb, kde zatím dominuje telefonický kontakt, přináší novinku v podobě možnosti objednat si asistenci on-line a bez volání. „Je to moderní způsob, jak řidičům odpovědět na nejdůležitější otázku, tedy jak rychle a kdy přesně pomoc dorazí,“ komentuje zavedení novinky tisková mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková.

„Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům,“ doplňuje Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Digitální autoasistence patří podle České pojišťovny mezi nejvýznamnější inovace na českém trhu asistenčních služeb. Pokud dojde k nehodě nebo poruše, řidič zadá do jednoduchého webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání svého požadavku-objednávky obdrží SMS s odkazem na mapu, kde může v reálném čase sledovat blížící se pomoc.

Díky tomu odpadá nutnost telefonátů na asistenční linku a čekání na spojení s operátorem, což může v časech dopravních špiček, kdy lidé nejvíce žádají o pomoc, znamenat pro řidiče v nouzi určité zdržení. Velkou výhodou také je, že řidič spolu s polohou dostane o zásahovém vozu i další podrobné informace. Ví tak přesně, kdy a koho má čekat. Na mapě pak může sledovat dovezení svého automobilu až do servisu, pokud je nutný odtah.

Pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet. Služba je k dispozici pro klienty České pojišťovny na webových stránkách www.ceskapojistovna-asistence.cz. Mohou ji využít všichni, kteří mají asistenční služby sjednané v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu





      
  


Související články:
Jarní nabídka pojištění motorových vozidel. Novinky má Česká pojišťovna, autopojištění začala nabízet i MONETA

Pojistné aktuality z března. Pozor na střety se zvěří

Česká pojišťovna nabízí klientům pojištění registračních značek na přání

Dávejte si pozor na své auto. Nejvíce se vykrádají auta mladší pěti let

Pojistné podvody bývají většinou odhaleny. Jak si vedou české pojišťovny?



všechny články
Dále v rubrice

Tři způsoby, jak se pasivitou připravit o peníze

Obrázek: Prázdná peněženka Průzkumy, které mapují znalosti Čechů o financích a obecně o jejich nakládání s penězi, nevyznívají úplně lichotivě. Úroveň finanční gramotnosti u nás dosahuje podle České bankovní asociace jen...

Česká pojišťovna a pojišťovna Generali vytvoří největší pojišťovnu na českém trhu

Obrázek: ČP a Generali se spojí V Česku vznikne nová pojišťovna, a to spojením České pojišťovny a pojišťovny Generali. Obě pojišťovny jsou součástí celosvětově působící pojišťovací skupiny Generali, která je řízena z Itálie. Nový název...

Češi nerozumí životnímu pojištění, skoro polovina jich žádné nemá

Obrázek: Invalida Životní pojištění nemá sjednáno 43,2 % lidí. U žen jde o rovnou polovinu, u lidí žijících o samotě pak dokonce o více než dvě třetiny. Zároveň mají Češi o životním pojištění velmi malé povědomí – půlka...

Zvířecí pojištění PetExpert nově i na MALL.cz

Obrázek: Pojištění pro psy a kočky Na MALL.cz si nyní můžete nově pojistit i vašeho psa a kočku. Online zdravotní a úrazové pojištění psů a koček PetExpert zahajuje spolupráci s e-shopem MALL.cz. Od pondělí, 2. září 2019, mají zákazníci...

všechny články v rubrice










   
 
Finanční produkt roku 2018
Běžný účet od Equa bank
Equa bank


Cena veřejnosti roku 2018
Spořicí účet od Banky CREDITAS
Banka Creditas




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz