Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká pojišťovna nabízí noviku v autoasistenci

19.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva České pojišťovny
  


Obrázek: AutoPro řidiče v nouzi nabízí Česká pojišťovna novinku. Tou je možnost objednat si autoasistenci bez volání. Přivolat si na pomoc asistenční službu je nyní možné prostřednictvím mobilního telefonu připojeného k internetu a příslušného digitálního rozhraní. V něm si službu nejen objednáte, ale díky ní uvidíte i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží.



V současné době lidé více a více komunikují prostřednictvím internetu. Taková komunikace je pro ně pohodlná a efektivní. Na to reaguje Česká pojišťovna a do oblasti asistenčních služeb, kde zatím dominuje telefonický kontakt, přináší novinku v podobě možnosti objednat si asistenci on-line a bez volání. „Je to moderní způsob, jak řidičům odpovědět na nejdůležitější otázku, tedy jak rychle a kdy přesně pomoc dorazí,“ komentuje zavedení novinky tisková mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková.

„Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům,“ doplňuje Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Digitální autoasistence patří podle České pojišťovny mezi nejvýznamnější inovace na českém trhu asistenčních služeb. Pokud dojde k nehodě nebo poruše, řidič zadá do jednoduchého webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání svého požadavku-objednávky obdrží SMS s odkazem na mapu, kde může v reálném čase sledovat blížící se pomoc.

Díky tomu odpadá nutnost telefonátů na asistenční linku a čekání na spojení s operátorem, což může v časech dopravních špiček, kdy lidé nejvíce žádají o pomoc, znamenat pro řidiče v nouzi určité zdržení. Velkou výhodou také je, že řidič spolu s polohou dostane o zásahovém vozu i další podrobné informace. Ví tak přesně, kdy a koho má čekat. Na mapě pak může sledovat dovezení svého automobilu až do servisu, pokud je nutný odtah.

Pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet. Služba je k dispozici pro klienty České pojišťovny na webových stránkách www.ceskapojistovna-asistence.cz. Mohou ji využít všichni, kteří mají asistenční služby sjednané v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu




      
  





všechny články
Dále v rubrice

Jak funguje pojištění ztráty zaměstnání a kdy ho sjednat

Obrázek: Pojištění ztráty zaměstnaní Pojištění ztráty zaměstnání může pomoci překlenout období bez příjmu, nejčastěji při splácení hypotéky nebo úvěru. Nejde však o univerzální záchrannou síť, kryje jen určité situace, má čekací dobu a řadu omezení. Podívejte se, jak přesně funguje, komu dává smysl a kolik stojí...

Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...

Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: kdy se hodí a před čím vás ochrání

Obrázek: Pojištění odpovědnosti u nemovitosti Každý vlastník nemovitosti nese odpovědnost za škody, které jeho dům či byt může způsobit druhým. Ať už jde o pád střešní krytiny, únik vody nebo jiné nečekané situace, náklady na náhradu škody mohou být vysoké. Právě proto existuje pojištění odpovědnosti u nemovitosti...

Podpojištění hrozí i u aut. Jak se mu vyhnout?

Obrázek: Autonehoda Mnoho řidičů podceňuje správné nastavení hodnoty svého auta při sjednávání havarijního pojištění. Pokud je vozidlo pojištěno na nižší částku, než kolik skutečně stojí, hrozí podpojištění – tedy nižší pojistné plnění při nehodě či škodě. Podle pojišťoven se tento problém...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies