Sto tisíc klientů Komerční banky platí mobilem
| 7.8.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Platby mobilním telefonem jsou v současnosti nejrychleji rostoucím segmentem služeb bank, a nejen jich. Jedním z průkopníků v této oblasti byla Komerční banka, která byla mezi bankami, jež v Česku jako první začaly podporovat platformu Google Pay (dříve Android Pay). Po té se do Česka dostala technologie Apple Pay, díky níž zaplatí mobilem i vlastníci iPhonů, případně dalších zařízení od společnosti Apple. Komerční banka zveřejnila, kolik jejích klientů v současnosti mobilem platí.
Již více než 100 tisíc klientů Komerční banky využívá některou z mobilních platebních služeb, které jsou dostupné v ČR: Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Klienti KB si ve svých zařízeních (mobilech, hodinkách či iPadech) aktivovali více než 115 000 karet. Měsíční objem transakcí stoupl čtvrtletně (březen – červen) o 40 % na 650 milionů Kč. V měsíci červenci pak jen prostřednictvím Apple Pay dosáhl počet transakcí jednoho milionu. Čtěte také zde: Které banky vám umožní platit bezkontaktně mobilem? „Dynamický nárůst zájmu o platby mobilním telefonem překonal naše očekávání. Klienti oceňují zejména rychlost plateb, vysoký komfort a snadnou obsluhu všech čtyř mobilních platebních služeb, které Komerční banka nabízí jako jedna z pouhých dvou bank v ČR,“ uvedla Monika Truchliková, která vede Tribe Cash, Cards and ATMs v Komerční bance. Druhou bankou, která nabízí celou škálu mobilních plateb, je Moneta Money Bank (více zde). Platba mobilním telefonem je podle banky návyková. Po jejím osvojení (zpravidla stačí pět plateb mobilem) klienti již většinou přestanou používat plastovou kartu. Klienti Komerční banky využívají platby mobilním telefonem k úhradě jak malých částek v řádech jednotek korun, tak i statisícových – například 400 tisíc za osobní automobil.
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|