Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 700 tisíc klientů Komerční banky
1.8.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Téměř 45 procent klientů Komerční banky, tedy 700 tisíc, již ovládá svůj účet přes mobilní telefon. Meziročně došlo k nárůstu o 33 %. Zajímavostí je, že každé druhé přihlášení do mobilní bankovní aplikace Komerční banky je přes biometriku – otisk prstu nebo Face ID. Měsíční objem plateb zadaných přes chytrý telefon je téměř 6,5 miliardy korun.
Nedávno jsme vás informovali v článku: "Které banky vám umožní platit bezkontaktně mobilem?" o nabídce českých bank v oblasti placení mobilním telefonem či různými typy nositelné elektroniky, jako jsou např. chytré hodinky a sportovní náramky. Tato oblast má dva lídry, a to Komerční banku a MONETA Money Bank. Dnes vám přinášíme informaci o tom, kolik klientů využívá tzv. mobilní bankovnictví u jedné z těchto dvou bank, a to u Komerční banky. Komerční banka informovala o tom, že její mobilní bankovnictví využívá 700 tisíc klientů, což je 45 % všech zákazníků. Banka také tvrdí, že tento podíl je největší ze všech bank na českém trhu. Podíl klientů ovládajících svůj účet mobilem také u této banky rychle roste, a to o 33 % za poslední rok. „Komerční banka má největší podíl klientů vyžívajících mobilní bankovnictví. Zájem začal růst zejména poté, co jsme klientům nabídli bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedli řadu inovativních prvků, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstu nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Klienti se už nyní mohou těšit na úplně novou generaci Mobilní banky i Mobilní banky Business pro platformu iOS a na zjednodušení aplikací na platformě Android, které obohatíme i o tmavý motiv (dark mód),“ uvedl David Barczi, digital channels tribe leader Komerční banky. Komerční banka se prý zaměřuje rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracuje přímo s klienty. Tento postup se jí údajně osvědčil a bude v něm i nadále pokračovat. Prostřednictvím mobilního telefonu využívají klienti stále častěji i další služby. Například v červnu uzavřelo 2579 klientů cestovní pojištění přes Mobilní banku a 908 investovalo do podílových fondů Amundi.
všechny články | |
Dále v rubrice
Finanční produkt roku 2024 stále rezonuje: Jak se o vítězích psalo v médiích?
Jsme potěšeni, že soutěž Finparáda.cz - Finanční produkt roku si získala takový odborný kredit a výsledky soutěže jsou pravidelně publikovány v předních médiích. Je to důkaz, že hodnocení a doporučení finančních produktů na tomto portálu jsou pro veřejnost a odborníky přínosné...
|
Umělá inteligence v bankovnictví: co už umí dnes a jaká bude v budoucnu?
V době, kdy digitální bankovnictví nabírá na síle, stává se umělá inteligence v bankovnictví klíčovým nástrojem pro finanční instituce po celém světě. Technologie, které stojí za chatboty, analytickými systémy nebo automatizovanými procesy, mění dosavadní...
|
Rychlé digitální platby v MHD na vzestupu
Papírové jízdenky a SMS platby v MHD jsou nahrazovány digitálními platbami přímo v dopravních prostředcích. Česká moderní technologie zatím funguje v 11 krajských městech Česka a postupně se rozšiřuje i do zahraničí. Za řešením stojí spolupráce...
|
ČSOB nabízí platební náramek za 1 Kč
ČSOB nabízí místo peněžité odměny, platební náramek za 1 Kč. Ta samá banka vám pak dá odměnu za sjednání hypotéky ve výši 3 000 Kč. Jaké další akce si pro nás banky připravily na březen? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|