Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nová pojišťovna Simplea startuje

13.6.2019  |  Zdeněk Bubák, Jan Bachura
  


Obrázek: PojištěníOd 1. července startuje pojišťovna Simplea ostrý provoz. Licenci od České národní banky získala na začátku letošního roku. Zástupci nové pojišťovny uvedli, že jejich instituce disponuje dvouúrovňovým zajištěním od předních světových zajišťoven. Pojišťovna Simplea patří do Partners finanční skupiny a nabízí rizikové životní pojištění.



Nová pojišťovna Simplea informovala na tiskové konferenci konané v úterý 10. června 2019 v Praze, že úspěšně ukončuje pilotní provoz, který probíhal během letošního jara, a od 1. července zahajuje provoz plný. Od tradičních pojišťoven by se měla výrazně lišit. Jako významné rozdíly od běžné pojišťovací praxe zástupci pojišťovny uvedli technologickou vyspělost a jednoduché životní pojištění. Dalším cílem je "nenechat klienty nikdy na holičkách".

„Garantujeme vyplacení minimálně 99 % pojistných událostí, protože víme, že nic nenaštve lidi tolik, jako když si platí celý život pojištění, a v momentě lámání chleba se pojišťovna začne vymlouvat a hledat výjimky,“ říká Martin Švec, ředitel pojišťovny Simplea.

Přehled nabídky životního pojištění v Česku najdete zde

Pojišťovna by měla vyplácet peníze do 2 dnů. „Když lidé řeší vážnou nemoc nebo úraz, opravdu nepotřebují žádnou další starost navíc. Chceme pomoci, a rychle. Žádné schvalovací lhůty u nás klienti nenajdou,“ dodává Švec.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Co pojišťovna pojistí? Život, invaliditu a výpadek příjmu



Pojištění od Simplea se zaměří na vážná rizika, jakými jsou dlouhodobý výpadek příjmu při vážné nemoci nebo úrazu, invalidita a smrt. „Nepojišťujeme takové maličkosti, jako je zlomený malíček. A nemáme investiční složku. Všechny peníze, které klienti zaplatí, jsou použity na krytí nebezpečí, jež je skutečně připraví o možnost vydělávat,“ vysvětluje Švec.

Pojišťovna tvrdí, že příznivá bude pro klienty také cena. Simplea využívá nově vytvořený vlastní administrativní systém, který prý šetří náklady, zrychluje procesy a umožňuje dát každému klientovi individuální cenu dle jeho zdravotního stavu a věku. Díky tomu dle slov zástupců pojišťovny nabídne Simplea oproti ostatním pojišťovnám za stejné peníze výrazně vyšší krytí.

Heslo: "Bez výjimek. Bez řečí. Bez obav"



Obrázek: Simplea - kolo„Desítky výjimek schovaných mezi stovkami stran smluvních dokumentů u nás nenajdete. Máme jich jen sedm, hezky pohromadě a na jednom místě,“ konstatuje Švec. Nemáme, jako jiné pojišťovny, výluku na zdravotní stav před počátkem pojištění, a to ani u dětí. Tato výluka totiž znamená pro klienty velkou nejistotu do budoucna. A nejde o jedinou výhodu. Simplea nemá pojistné podmínky, ale pouze jednu velice přehlednou a srozumitelnou pojistnou smlouvu. Navíc klienti můžou řešit vše on-line. Změnit smlouvu nebo nahlásit pojistnou událost můžou kdykoliv odkudkoliv. Pojišťovna Simplea chce také oceňovat věrnost. Stávající klienti jsou pro ni prý stejně důležití jako ti noví. Proto na všechna vylepšení pojištění mají vždy nárok vedle nových klientů i všichni, co již od ní pojištění mají. A když klienti nebudou spokojení, mohou kdykoli odejít. „Pojištění lze nejen ihned ukončit on-line jedním kliknutím, ale navíc ještě klienti dostanou dárek – na jeden měsíc zaplatíme pojištění za ně,“ říká Švec.

Jaké plány má Simplea?



Pojišťovna Simplea má v plánu dostat se i na zahraniční trh – nejprve Slovensko, následovat by měly další okolní státy České republiky. Cíl pojišťovny je obsáhnout 10 % trhu do 5 let. Kromě uzavíraní smluv přes finanční poradce a partnery by měla pojišťovna nabídnout i online sjednání pojištění, jeho spuštění plánuje na počátek roku 2020.

V případě, že nebude vyplaceno 99 % pojistných událostí, jak pojišťovna garantuje, věnuje peníze na dobročinné a charitativní projekty.

Vstupní věk do pojištění je v rozmezí 0 – 79 let. Minimální pojistné není stanoveno, pouze je stanovena minimální pojistná částka pro případ smrti ve výši 20 tis. Kč. Pojistné plnění má být vyplaceno do dvou dní, v rámci technologických pokroků by však pojišťovna ráda do budoucna vyřízení pojistných událostí urychlila tak, aby klientovi přišlo pojistné plnění již do několika hodin. Změny ve smlouvě, nahlášení a vyřízení pojistné události i případné ukončení smlouvy bude možné přes klientský portál pojišťovny.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce



Pojišťovna, která chce stavět na jednoduchosti a lidskosti



Obrázek: Simplea - pesNová pojišťovna Simplea vznikla v rámci Partners finanční skupiny. „Roky jsme zblízka sledovali, jak se životní pojištění vyvíjí. Štvala nás bídná zákaznická zkušenost i totální technologická zaostalost. Štvalo nás, že se tak vzdaluje své jednoduché podstatě. Kvůli skrytým výlukám a desítkám stran pojistných podmínek se z životního pojištění stalo cosi podezřelého. Přitom jde o tak důležitou věc, jako je ochrana sebe a rodiny. Proto jsme se rozhodli založit vlastní pojišťovnu a vrátit životnímu pojištění jeho jednoduchost a užitečnost,“ vysvětluje Petr Borkovec, spolumajitel Partners finanční skupiny, proč se v Partners rozhodli dokázat, že životní pojištění se dá dělat i jinak, než je zvykem. „Máme to štěstí, že Simplea vznikala na zelené louce, podle našich představ. Nejsme zatíženi korporátními zvyklostmi a nařízeními. Spojili jsme chytré technologie se zdravým selským rozumem a vytvořili životní pojištění, které jako jediné na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí,“ uzavírá Petr Borkovec.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?

Obrázek: Kalendář životní pojištění Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...

Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...

Povinné ručení v červenci mírně podražilo

Obrázek: Autopojištění Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...

Nemoc nebo úraz na dovolené: Zjistěte, jak správně postupovat a na co si dát pozor

Obrázek: Cestovní pojištění Dovolená u moře se může rychle proměnit v noční můru, pokud se dostaví nečekaná nemoc nebo úraz. Léčba v zahraničí může vyjít na statisíce, proto je klíčové mít sjednané správné cestovní pojištění. Nejenže pokryje léčebné výlohy, ale pomůže i s...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies