Klienti Komerční banky mohou nově nahlížet na své účty u pěti dalších bank
7.6.2019 | Zdeněk Bubák, Komerční banka | |
Již pět bank zapojila Komerční banka do svého internetového bankovnictví MojeBanka a mobilní aplikace Mobilní banka. Klienti KB mohou z jednoho místa vidět stav a pohyby na účtech vedených u Air Bank, České spořitelny, Equa bank, Fio banky a Moneta Money Bank. Další banky by měly brzy následovat.
„V roce 2019 bychom chtěli učinit další významný krok, který klientům Komerční banky umožní jak na počítači, tak i v mobilu, zadávat platby z jejich účtů u připojených bank. Průběžně také budeme rozšiřovat počet bank, jejichž účty bude možné přes internetové a mobilní bankovnictví Komerční banky ovládat. Do konce letošního roku bychom chtěli tyto služby zpřístupnit i našim firemním klientům,“ uvedl Martin Sládeček, Open Banking Leader v Komerční bance. Zatímco dříve se musel klient pro zjištění zůstatku na svých běžných účtech v jiných bankách přihlašovat do každého internetového nebo mobilního bankovnictví zvlášť, nyní se stačí přihlásit pouze do internetového či mobilního bankovnictví v Komerční bance a klient vidí přehledně na jednom místě všechny své účty i se všemi pohyby na nich. Připojení účtů je přitom snadné a intuitivní. Na stránkách Komerční banky (www.kb.cz/multibanking) je postup podrobně popsán. reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|