Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka připravuje nový design svého internetového bankovnictví a nové mobilní bankovnictví

16.4.2012  |  Zdeněk Bubák


Internetové bankovnictví Komerční banky MojeBanka změní svou tvář. Za hlavní smysl prováděných změn označila banka "zpříjemnit svým klientům čas, který používáním služby MojeBanka tráví". Hlavní předností nově vylepšené služby by mělo být jednoduché a intuitivní ovládání, přehledně a logicky uspořádané sekce se snadnou orientací a rychlým vyhledáváním potřebných funkcí.

Bude také možné si zvolit vzhled služby, aby Vám co nejlépe vyhovoval. Všechny hlavní informace a funkce budou dostupné již z první strany. Nově také bude možné účty ovládat mobilním telefonem prostřednictvím služby Mobilní banka 2, která bude s internetovým bankovnictvím propojena.

Kromě stávajících nástrojů pro ovládání osobních účtů a pro komunikaci s bankou bude mít klient k dispozici i další vylepšení. Novou podobu služby MojeBanka si můžete vyzkoušet na internetových  stránkách Komerční banky nebo se podívat na galerii obrázků níže, kde jsou uvedeny jednotlivé obrazovky s novým designem. 

Termín spuštění nové aplikace MojeBanka je plánován nejdříve k 26. 5. 2012. O přesném datu spuštění bude banka informovat, jakmile bude určeno.

Hlavní změny v nové službě MojeBanka
•    jednoduché intuitivní ovládání
•    nový design
•    internetové bankovnictví + mobilní banka + váš bankovní poradce = v jedné aplikaci
•    možnost přizpůsobení vzhledu aplikace
•    vše podstatné již na úvodní obrazovce

Obrazová galerie

Detail platební karty

Na detailu platební karty najdete všechny potřebné informace, platby na internetu a limity lze měnit, lze odsud zobrazit transakce kartou čekající na zaúčtování a požádat o znovuzaslání PINu.

Dnešní činnost

Dnešní činnost je možné sledovat buď za všechny komunikační kanály, nebo jen za internetové bankovnictví.

E-výpisy

Zobrazení dostupných e-výpisů a možnost jejich stažení.

Historie transakcí

V historii transakcí si zvolíte buď transakce za den, týden nebo měsíc, případně za vybrané období. Vybíráte si také podle typu transakcí.

Příkaz k úhradě

Výběr podle šablony, možnost nastavení oznámení o provedené platbě včetně kanálu oznámení (např. SMS, email).

Detail účtu - běžný účet, spotřebitelský úvěr




Nastavení

Můžete si nastavit názvy produktů a jejich řazení, jak Vás má Moje Banka oslovovat, adresy příjemců plateb a dalších kontaktů. Dále si zde nastavíte i Mobilní banku 2.

Volba menu - Platby

Menu platby se dále rozpadá na volby: Přehled plateb (Zadané příkazy, Přehled trvalých příkazů, Povolená inkasa, Avíza inkasa, Historie změn inkas, Historie změn trvalých příkazů,  Neprovedené platby, Předavíza a avíza zahraničních SEPA plateb), Příkazy (Příkaz k úhradě v CZK, Trvalý příkaz, Zahraniční platba, Příkaz k úhradě v CM, Příkaz k inkasu, Pravidelné platby), Platby za mobil (Dobití mobilu, Platba faktury), Povolení inkasa (Povolení SIPO, Povolení inkasa, Povolení inkasa TO2), Autorizace (Příkazy k autorizaci, Autorizace povolení inkasa, Autorizace trvalých příkazů), Správa šablon.

Přehled běžných účtů

Vidíte všechny své běžné účty se zůstatkem a použitelným zůstatkem s možností zobrazit detail účtu, historii transakcí a zadaných příkazů.

Přehled zpráv od banky


Správa oblíbených položek


Správa žádostí o službu banky

Můžete zadat žádost nebo zobrazit již zadanou žádost.

Možné varianty úvodní obrazovky služby Moje banka





Zdroj obrázků: Komerční banka

Porovnejte si náklady na vedení běžného účtu u českých bank zde.




    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz