Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka připravuje nový design svého internetového bankovnictví a nové mobilní bankovnictví

16.4.2012  |  Zdeněk Bubák


Internetové bankovnictví Komerční banky MojeBanka změní svou tvář. Za hlavní smysl prováděných změn označila banka "zpříjemnit svým klientům čas, který používáním služby MojeBanka tráví". Hlavní předností nově vylepšené služby by mělo být jednoduché a intuitivní ovládání, přehledně a logicky uspořádané sekce se snadnou orientací a rychlým vyhledáváním potřebných funkcí.

Bude také možné si zvolit vzhled služby, aby Vám co nejlépe vyhovoval. Všechny hlavní informace a funkce budou dostupné již z první strany. Nově také bude možné účty ovládat mobilním telefonem prostřednictvím služby Mobilní banka 2, která bude s internetovým bankovnictvím propojena.

Kromě stávajících nástrojů pro ovládání osobních účtů a pro komunikaci s bankou bude mít klient k dispozici i další vylepšení. Novou podobu služby MojeBanka si můžete vyzkoušet na internetových  stránkách Komerční banky nebo se podívat na galerii obrázků níže, kde jsou uvedeny jednotlivé obrazovky s novým designem. 

Termín spuštění nové aplikace MojeBanka je plánován nejdříve k 26. 5. 2012. O přesném datu spuštění bude banka informovat, jakmile bude určeno.

Hlavní změny v nové službě MojeBanka
•    jednoduché intuitivní ovládání
•    nový design
•    internetové bankovnictví + mobilní banka + váš bankovní poradce = v jedné aplikaci
•    možnost přizpůsobení vzhledu aplikace
•    vše podstatné již na úvodní obrazovce

Obrazová galerie

Detail platební karty

Na detailu platební karty najdete všechny potřebné informace, platby na internetu a limity lze měnit, lze odsud zobrazit transakce kartou čekající na zaúčtování a požádat o znovuzaslání PINu.

Dnešní činnost

Dnešní činnost je možné sledovat buď za všechny komunikační kanály, nebo jen za internetové bankovnictví.

E-výpisy

Zobrazení dostupných e-výpisů a možnost jejich stažení.

Historie transakcí

V historii transakcí si zvolíte buď transakce za den, týden nebo měsíc, případně za vybrané období. Vybíráte si také podle typu transakcí.

Příkaz k úhradě

Výběr podle šablony, možnost nastavení oznámení o provedené platbě včetně kanálu oznámení (např. SMS, email).

Detail účtu - běžný účet, spotřebitelský úvěr




Nastavení

Můžete si nastavit názvy produktů a jejich řazení, jak Vás má Moje Banka oslovovat, adresy příjemců plateb a dalších kontaktů. Dále si zde nastavíte i Mobilní banku 2.

Volba menu - Platby

Menu platby se dále rozpadá na volby: Přehled plateb (Zadané příkazy, Přehled trvalých příkazů, Povolená inkasa, Avíza inkasa, Historie změn inkas, Historie změn trvalých příkazů,  Neprovedené platby, Předavíza a avíza zahraničních SEPA plateb), Příkazy (Příkaz k úhradě v CZK, Trvalý příkaz, Zahraniční platba, Příkaz k úhradě v CM, Příkaz k inkasu, Pravidelné platby), Platby za mobil (Dobití mobilu, Platba faktury), Povolení inkasa (Povolení SIPO, Povolení inkasa, Povolení inkasa TO2), Autorizace (Příkazy k autorizaci, Autorizace povolení inkasa, Autorizace trvalých příkazů), Správa šablon.

Přehled běžných účtů

Vidíte všechny své běžné účty se zůstatkem a použitelným zůstatkem s možností zobrazit detail účtu, historii transakcí a zadaných příkazů.

Přehled zpráv od banky


Správa oblíbených položek


Správa žádostí o službu banky

Můžete zadat žádost nebo zobrazit již zadanou žádost.

Možné varianty úvodní obrazovky služby Moje banka





Zdroj obrázků: Komerční banka

Porovnejte si náklady na vedení běžného účtu u českých bank zde.





    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů

Obrázek: Placení digitalizace Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...

Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...

Banky loví nové klienty mezi dětmi a studenty. Nabízejí tisíce i dárky

Obrázek: Hodiny a peníze V září přicházejí banky s novými finančními odměnami, slevami i různými soutěžemi pro nové i stávající klienty. Co zajímavého pro své klienty banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních akcí, které banky v září nabízejí...

MONETA rozšiřuje Smart Banku o sekci s výhodami pro podnikatele

Obrázek: Pobočka MONETA Money Bank MONETA připravila pro živnostníky a podnikatele ve své mobilní aplikaci Smart Banka novou sekci s názvem Chytré služby a slevy. V té nově naleznou exkluzivní nabídku zaměřenou na podporu jejich podnikání – například cenové zvýhodnění na kurýrní služby...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies