Nejvstřícnější bankou za 3. čtvrtletí roku 2018 se stala Air Bank
6.12.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva Bankovnipoplatky.com | |
V projektu klientského ratingu Vstřícná banka se Nejvstřícnější bankou za třetí čtvrtletí roku 2018 stala opět Air Bank. Air Bank tak obhájila první pozici z druhého čtvrtletí před Fio bankou a Equa Bank. Přinášíme vám kompletní výsledky ratingu Vstřícná banka za 3. čtvrtletí roku 2018.
Air Bank na prvním místě získala hodnocení 83,2 procentního bodu. Na druhém místě se umístila Fio banka s 82,9 procentními body. Třetí místo získala Equa bank se 81 procentními body, následovaná mBank 74,6 procentními body a pátou MONETA Money Bank se 72,1 procentními body. Air Bank je nejvstřícnější bankou z pohledu odborné poroty a to už třetí čtvrtletí za sebou. U veřejnosti a serveru Bankovní poplatky získala nejvyšší hodnocení Equa Bank. Air Bank opět nejvstřícnější Air Bank opět získala nejvyšší hodnocení s 83,2 procentními body. Oproti předchozímu čtvrtletí si o devět desetin procentního bodu pohoršila. Nicméně hodnocení této banky je po celý rok velmi stabilní a neklesá pod hodnotu 83 procentního bodu. O bance bylo slyšet a přicházela i v době prázdnin se zajímavými nápady. Fakt, že banka dosáhla mety 650 tisíc klientů, banka promítá i do aktivit srovnatelných s mnohem většími bankami. Za pozornost stojí zejména inovační aktivity banky, jako například zavedení otisku prstu pro odsouhlasení transakcí v mobilu. Za pozitivním hodnocením a oblíbeností banky u veřejnosti stojí i skutečnost, že se neustále rozšiřuje bankomatová a pobočková síť této banky. „Air Bank zvolila velmi zajímavou taktiku pro informování svých klientů i veřejnosti. Jedná se o velmi praktický a srozumitelný způsob, který navíc budí dojem, že se u této banky stále něco nového děje. Air Bank totiž informuje o každém jednotlivém vylepšení či inovaci zvláštní zprávou, kde každý takový krok popisuje a vysvětluje.“ Uvádí ve svém hodnocení porotce a šéfredaktor serveru Bankovní poplatky Miroslav Zeman. reklama

|
 Pořadí TOP 15 bank ve III. čtvrtletí 2018 Banka | Hodnocení CELKOVÉ / průměr | Air Bank | 83,15% | Fio banka | 82,94% | Equa bank | 81,00% | mBank | 74,61% | MONETA Money Bank | 72,08% | Komerční banka | 71,03% | ČSOB | 66,69% | Raiffeisenbank | 64,59% | Sberbank | 64,53% | Unicredit | 63,56% | Hello bank! | 63,35% | Creditas | 63,08% | Česká spořitelna | 60,73% | Poštovní spořitelna | 58,24% | Expobank | 50,86% | Zdroj: www.vstricnabanka.cz Hodnocení bank za poslední tři čtvrtletí: Banka | Výsledky I. Q. 2018 | Výsledky II. Q. 2018 | Výsledky III. Q. 2018 | Air Bank | 83,5 (1) | 83,9 (1) | 83,2 (1) | Fio banka | 83,0 (2) | 82,9 (2) | 82,9 (2) | Equa Bank | 80,4 (3) | 80,6 (3) | 81,0 (3) | mBank | 75,7 (4) | 74,8 (4) | 74,6 (4) | MONETA Money Bank | 72,3 (5) | 72,6 (5) | 72,1 (5) | Zdroj: www.vstricnabanka.cz Na druhém místě se umístila Fio banka Na druhém místě se ve třetím čtvrtletí 2018, umístila Fio banka s hodnocením 82,9 procentního bodu. Na první místo tak této bance chyběla pouhá 0,3 procentního bodu. Navíc si banka udržela své hodnocení z předchozího čtvrtletí. Banka dosáhla mety 850 tisíc klientů ve třetím čtvrtletí. Milion klientů tak má už tato banka jen na dosah. Banka také ve třetím čtvrtletí zvýšila úrokové sazby u svých spořících účtů o 0,1 procento a dále rozšiřovala své pobočky, včetně otevření svého hypotečního centra v Brně. Equa bank se opět umístila na třetím místě Equa bank dosáhla ve třetím čtvrtletí roku 2018 celkové hodnocení 81 procentního bodu, které jí stačilo na třetí místo. Třetího místa dosáhla Equa již po několikáté v historii. Poprvé tomu bylo ve 3. čtvrtletí roku 2014. Také Equa bank zvýšila úroky u svých spořících a termínovaných účtů. Stejně jako další nízkonákladové banky i Equa výrazně zvýšila svůj zisk za tři čtvrtletí na 165 milionů korun a zvýšila počet svých klientů na 350 tisíc. Čtvrté místo pak obhájila s odstupem mBank, která získala 74,6 procentního bodu. První klientský rating bank Vstřícná banka působí už od roku 2010. Každé čtvrtletí hodnotí aktivity a kroky bank desetičlenná porota, veřejnost a server Bankovní poplatky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů
Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...
|
všechny články v rubrice
|