Komerční banka má nejvíce klientů mobilního bankovnictví. V září přidala do aplikace nové funkčnosti
17.9.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Mobilní bankovnictví je nejrychleji rostoucí bankovní službou v poslední době. Umožnila to vysoká penetrace obyvatelstva chytrými mobilními telefony a relativně levné a rychlé mobilní datové připojení. Komerční banka dnes informovala, že má 550 tisíc klientů mobilního bankovnictví a je tak největší bankou z tohoto pohledu na českém trhu. Na září banka připravila do mobilního bankovnictví pár novinek.
Počet uživatelů některé z aplikací mobilního bankovnictví Komerční banky, a to buď Mobilní banka (občané), nebo Mobilní banka Business (podnikatelé a firmy), překročil hranici 550 tisíc uživatelů. Banka se odkazuje na server mediar.cz, který tvrdí, že je KB v počtu klientů s instalovanou aplikací mobilního bankovnictví v ČR nejlepší. Na druhé pozici se umístila Česká spořitelna (323 tisíc klientů), třetí místo obsadila Air Bank (300 tisíc klientů). „Velký zájem o naše aplikace mobilního bankovnictví vychází jednak ze snahy co nejrychleji implementovat nejnovější inovace, jako je například přihlašování a potvrzování transakcí otiskem prstu nebo face ID, ale také z přehlednosti a uživatelské přívětivosti aplikací nebo z maximálního důrazu na bezpečnost. Protože právě bezpečnost má a bude mít v oblasti bankovních a finančních služeb tu nejzásadnější přidanou hodnotu, nabízíme klientům bezpečnostní řešení Trusteer od IBM,“ uvedl Mojmír Prokop, Manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence v KB. V září Komerční banka vydala novou verzi mobilního bankovnictví, ve které lze reklamovat transakce platební kartou nebo si navýšit měsíční příspěvek na penzijní spoření včetně úpravy trvalého příkazu. Díky automatickému načtení čísla karty lze také jednoduše povolit platby přes Google Pay a při odeslání SEPA platby už není potřeba vyplňovat zemi příjemce. Aplikace na platformě Android zabírá méně místa v paměti mobilního telefonu.
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|