Komerční banka změnila své webové stránky
| 20.3.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka má nové webové stránky www.kb.cz. Jak banka prohlásila ve zprávě, zaslané médiím, cílem nových stránek byla větší přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost. Stránky banka rozdělila podle hlavních klientských skupin. Podnikatelé a firmy mají vlastní domovskou stránku. U hlavních produktů vidí návštěvníci webu KB rovnou i cenu. Kromě vyššího komfortu uživatelů banka chce podpořit i on-line prodej svých produktů.
Zásadní změnou u nových webových stránek KB je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy. U většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu by mělo být díky novým stránkám KB jednodušší. „Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují,“ uvedla Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing. Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější. U nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude podel banky informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů. Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.
všechny články | |
Dále v rubrice
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů: Kde získáte v listopadu nejvyšší sazbu?
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. V listopadu 2025 došlo opět k růstu úrokových sazeb u těchto spořicích produktů. Přinášíme přehled aktuálních sazeb a jejich vývoje...
|
KB Penzijní společnost rozšiřuje digitalizaci pro snadnou správu penzijka
Penzijní spoření plně pod kontrolou a bez zbytečného papírování. KB Penzijní společnost pokračuje v rozsáhlé digitalizaci a klientům umožňuje vyřídit většinu úkonů online od založení smlouvy až po daňové potvrzení. Novinky přicházejí v ideálním čase před...
|
všechny články v rubrice
|