Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Raiffeisenbank bude letos v několika vlnách klientům měnit internetové bankovnictví za nové. Jaké bude?

31.5.2017  |  aktualizováno 19.6.2017  |  Zdeněk Bubák
  


Nové internetové bankovnictví RaiffeisenbankRaiffeisenbank informuje na svých webových stránkách, že připravila nové internetové bankovnictví. Klienti by tak měli mít možnost snadněji spravovat své produkty v bance, vyhledávat v historii pomocí klíčových slov, nastavit si upozornění o pohybech na účtu v podobě SMS nebo e-mailu. Přímo z nového internetbankingu bude možné požádat o nový produkt. Přinášíme vám podrobnosti o novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.



Na jaké novinky v internetovém bankovnictví se mohou těšit klienti Raiffeisenbank a kdy je banka klientům zpřístupní?

Během víkendu 17.-18. června převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví. To se dočkalo řady vylepšení včetně hlavní stránky se všemi nejdůležitějšími informacemi.
(Aktualizováno 19.6.2017)

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Nové funkčnosti v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank


  • Jednoduchá správa financí na nové hlavní stránce. Klient zde uvidí přehled všech svých produktů se základními informacemi, interaktivními grafy a možností rychlé a jednoduché navigace
  • Přehledná orientace v platbách díky fulltextovému vyhledávání a možnosti nastavení a uložení rozšířených filtrů
  • Zjednodušení převodu mezi vlastními účty s možností libovolně přesouvat prostředky mezi účty klienta ve zjednodušeném formuláři
  • Jednoduché a přehledné zadávání SEPA a zahraničních plateb
  • Snadnější splacení kreditní karty
  • Detailní přehled investičního portfolia a podílových fondů na hlavní stránce
  • Žádost o nový produkt v internetovém bankovnictví - nová debetní nebo kreditní karta, spořicí účet nebo půjčka
  • Služba Informuj mě o pohybech na účtu nebo platbách kartou
  • Design a ovládání se přizpůsobí počítači klienta, tabletu i mobilnímu telefonu

Na co si dát pozor při přechodu na nové internetové bankovnictví?


  • Dojde ke zrušení „Informuj mě“ poštou, faxem a do schránky internetového bankovnictví. Upozornění o změnách na účtu klienta bude nově chodit pouze formou SMS a e-mailu.
  • Před převodem do nového internetového bankovnictví je nutné sjednotit přihlašovací údaje klienta. Ty klienty, kteří mají v současné době více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, bude banka kontaktovat s kroky, které je třeba učinit. Klient si zvolí jen jeden přihlašovací údaj, který bude nadále využívat, ostatní přihlašovací údaje budou zrušeny.
  • Zrušení minimálně využívaných služeb, ty nebudou do nového internetového bankovnictví převedeny:
    • Limity na protiúčet
    • Trvalý příkaz k inkasu
    • Platba na adresu
Informace o termínu a způsobu převodu na nové internetové bankovnictví najdete zde.

Nová hlavní stránka



Klienti se na nové hlavní stránce setkají s jednodušší navigací, která jim umožní získat okamžité informace o využívaných produktech a spravovat je. Přehled všech využívaných produktů včetně interaktivních grafů klient uvidí hned po přihlášení (video)

Obrázek 1: Hlavní stránka nového internetového bankovnictví Raiffeisenbank

Obr 1 - Hlavní stránka nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Přehledná historie pohybů



Ve vylepšené historii pohybů si klienti zobrazí všechny platby, nově navíc s možností rozšířeného vyhledávání pomocí klíčových slov a filtrů (viz podobné funkce v internetbankingu mBank) .

Obrázek 2: Historie pohybů v novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank

Obr 2 - Historie pohybů nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Služba Informuj mě



Služba "Informuj mě" umožňuje zasílání upozornění o pohybech na účtu nebo platbách kartou ve formě SMS či e-mailu.

Obrázek 3: Služba Informuj mě

Obr 3 - Služba Informuj mě nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Pohodlnější zřízení nových služeb



O nový produkt bude moci klient požádat přímo v internetovém bankovnictví. Sjedná si půjčku nebo si založí spořicí účet. Může si odsud zažádat i o novou platební kartu.

Obrázek 4: Žádost o nový produkt

Obr 4 - Žádost o nový produkt v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Správa produktů



Klient si může své produkty přizpůsobit díky online správě (video)

Obrázek 5: Správa platebních karet

Obr 5 - Správa karet v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Obrázek 6: Detail kreditní karty

Obr 6 - Detail karty v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Zjednodušení vzorů plateb



Platbu půjde založit jediným kliknutím na hlavní stránce a vzor tuzemských a zahraničních plateb bude zkrácen. Video k platbě najdete zde.

Obrázek 6: Nová platba

Obr 7 - Platba v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Přizpůsobivý design



Vzhled internetového bankovnictví se přizpůsobí zobrazení na počítači, tabletu i mobilním telefonu.

Informace o převodu



Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví banka vymění za novou aplikaci postupně, a to v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu budou klienti informováni zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem.

Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud má klient u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostane společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty bude banka včas předem informovat.

Nové internetové bankovnictví začnou postupně využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem nebo využívají Kreditní karty online.

Ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 se vypne stávající eKonto a ráno se již klient přihlásí do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy bude banka novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.

Co se změní na přihlašování?


  • Přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
  • Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes webové stránky Raiffeisenbank.
  • Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.
  • Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" bude klient přesměrován na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončí.
  • Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu klient nejprve zaktualizuje jeho verzi. Pokud má nastaveny automatické aktualizace, nemusí se o nic starat.
Videa představující nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank:

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank- Hlavní stránka
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa účtu
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa karet
Autor: Raiffeisenbank


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde



všechny články
Dále v rubrice

Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky

Obrázek: Dítě a spoření Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...

České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce

Obrázek: Moderní bankovnictví Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...

Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...

Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky

Obrázek: Hodiny a peníze Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies