Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Od dubna je v NN pojišťovně k dostání nové rizikové životní pojištění. Podívejte se na TV spot

4.4.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva NN životní pojišťovny
  


NN životní pojišťovnaNN životní pojišťovna uvedla na začátku dubna na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Pojištění je zaměřeno především na krytí závažných životních rizik. Současně pojišťovna nový produkt podpoří jarní kampaní, která je založena na novém spotu natočeném v několika zemích včetně Česka.



Jarní kampaň NN životní pojišťovny odstartovala 1. dubna, tedy ve stejný moment, kdy společnost uvedla na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Produkt podporuje aktuální trend na českém trhu, kde lidé od pojištění žádají především krytí závažných životních rizik, zatímco pro zhodnocování prostředků využívají jiné investiční nástroje, například podílové fondy.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 3,80 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,1 % p.a. u ročního vkladuvíce


„Život je plný překvapení – těch hezkých, ale bohužel i takových, které nás nemile zaskočí. Pojistné krytí rizik, která mohou ohrozit kohokoli z nás, je jednou z cest, jak minimalizovat starosti o finance v případě neblahé životní události. Pojištění NN Život je určeno každému, kdo chce ochránit sebe a svou rodinu,“ dodává k novému produktu Kateřina Štěrbová.

Přehled životního pojištění dostupného v ČR najdete zde

Výhodou nového pojištění NN Život je podle NN flexibilita. Klienti si mohou skladbu pojištěných rizik měnit dle svých potřeb i v průběhu pojištění, a to bez poplatků. Stejně tak si mohou upravovat výši pojistné částky, například ji snižovat dle toho, jak splácí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti navíc zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí).

Mediální kampaň



Mezinárodní TV spot skupiny NN navazuje na loňskou kampaň a má podpořit znalost stále relativně nové značky. Spot vychází z reálných životních situací, jež byly natočeny s neherci, a to v několika zemích včetně Česka.

Nový spot vytvořila pro skupinu NN nizozemská agentura Khanna\Reidinga a běží od 1. dubna na kanálech skupiny Prima (např. TV Prima, Prima Cool, Prima Love atd.). Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 25–45 let, zejména pak rodiny s dětmi. Mladší věkové skupině bude určena on-line kampaň, která startuje 15. dubna. Dále se NN v rámci kampaně zapojí také do sponzoringu přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji v České televizi, a to od 6. května.

TV video spot NN životní pojišťovny „A na čem záleží vám? “
Autor: NN


U Čechů roste obliba pojištění rizik úrazu nebo nemoci oproti kapitálovému a investičnímu životnímu pojištění. Podle posledních dat o vývoji finančního trhu od České národní banky už objem těchto pojistek přesáhl k třetímu čtvrtletí 2015 hranici 8 miliard korun, což je téměř polovina objemu životního pojištění spojeného s tvorbou rezerv v investičním fondu. Tento trend potvrzují také data a zkušenosti NN. 

Česká populace přesto podle údajů NN zůstává dlouhodobě podpojištěna. V západní Evropě se podíl pojistného k HDP pohybuje okolo 4 %, v Nizozemsku tento poměrový ukazatel činí 2,5 %, ve Velké Británii dokonce téměř 8,0 %. Naproti tomu v České republice je to jen 1,6 %. To je z velké části zapříčiněno i tím, že převážná část životních pojistek Čechů je nastavena na velmi nízké částky. Zatímco odborníci NN doporučují pojistit se na trojnásobek až pětinásobek ročního příjmu, pojistné částky v ČR nedosahují ani 1,5 násobku ročního příjmu.


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci

Obrázek: Pojištění domácnosti Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...

Povinné ručení v květnu zlevnilo

Obrázek: Povinné ručení smlouva Podle Broker Consulting POVIndexu průměrná cena povinného ručení meziměsíčně klesla o 273 korun. Poklesy byly evidovány v Praze i Benešově. Tento vývoj potvrzuje, že si trh i nadále udržuje stabilitu bez výrazných výkyvů směrem nahoru či dolů...

Zrušená dovolená? Díky pojištění storna nepřijdete o peníze

Obrázek: Cestovní pojištění Nečekané události mohou zhatit i dlouho plánovanou dovolenou. Nemoc, úraz nebo živelní pohroma – to vše může znamenat nejen zklamaná očekávání, ale i ztrátu desítek tisíc korun. Řešením je pojištění storna zájezdu, které vám v případě komplikací...

Léto přináší zvýšené riziko škod: Nepodceňte pojištění majetku

Obrázek: Pojištění domácnosti Letní měsíce od června do září patří dlouhodobě k nejrizikovějším obdobím z hlediska škod na majetku způsobených přírodními živly. Podle ČSOB Pojišťovny se v tomto období stává až dvakrát více pojistných událostí než v jiných měsících roku. Přesto řada domácností...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies