Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Od dubna je v NN pojišťovně k dostání nové rizikové životní pojištění. Podívejte se na TV spot

4.4.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva NN životní pojišťovny
  


NN životní pojišťovnaNN životní pojišťovna uvedla na začátku dubna na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Pojištění je zaměřeno především na krytí závažných životních rizik. Současně pojišťovna nový produkt podpoří jarní kampaní, která je založena na novém spotu natočeném v několika zemích včetně Česka.


Jarní kampaň NN životní pojišťovny odstartovala 1. dubna, tedy ve stejný moment, kdy společnost uvedla na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Produkt podporuje aktuální trend na českém trhu, kde lidé od pojištění žádají především krytí závažných životních rizik, zatímco pro zhodnocování prostředků využívají jiné investiční nástroje, například podílové fondy.



„Život je plný překvapení – těch hezkých, ale bohužel i takových, které nás nemile zaskočí. Pojistné krytí rizik, která mohou ohrozit kohokoli z nás, je jednou z cest, jak minimalizovat starosti o finance v případě neblahé životní události. Pojištění NN Život je určeno každému, kdo chce ochránit sebe a svou rodinu,“ dodává k novému produktu Kateřina Štěrbová.

Přehled životního pojištění dostupného v ČR najdete zde

Výhodou nového pojištění NN Život je podle NN flexibilita. Klienti si mohou skladbu pojištěných rizik měnit dle svých potřeb i v průběhu pojištění, a to bez poplatků. Stejně tak si mohou upravovat výši pojistné částky, například ji snižovat dle toho, jak splácí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti navíc zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí).

Mediální kampaň



Mezinárodní TV spot skupiny NN navazuje na loňskou kampaň a má podpořit znalost stále relativně nové značky. Spot vychází z reálných životních situací, jež byly natočeny s neherci, a to v několika zemích včetně Česka.

Nový spot vytvořila pro skupinu NN nizozemská agentura Khanna\Reidinga a běží od 1. dubna na kanálech skupiny Prima (např. TV Prima, Prima Cool, Prima Love atd.). Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 25–45 let, zejména pak rodiny s dětmi. Mladší věkové skupině bude určena on-line kampaň, která startuje 15. dubna. Dále se NN v rámci kampaně zapojí také do sponzoringu přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji v České televizi, a to od 6. května.

TV video spot NN životní pojišťovny „A na čem záleží vám? “
Autor: NN


U Čechů roste obliba pojištění rizik úrazu nebo nemoci oproti kapitálovému a investičnímu životnímu pojištění. Podle posledních dat o vývoji finančního trhu od České národní banky už objem těchto pojistek přesáhl k třetímu čtvrtletí 2015 hranici 8 miliard korun, což je téměř polovina objemu životního pojištění spojeného s tvorbou rezerv v investičním fondu. Tento trend potvrzují také data a zkušenosti NN. 

Česká populace přesto podle údajů NN zůstává dlouhodobě podpojištěna. V západní Evropě se podíl pojistného k HDP pohybuje okolo 4 %, v Nizozemsku tento poměrový ukazatel činí 2,5 %, ve Velké Británii dokonce téměř 8,0 %. Naproti tomu v České republice je to jen 1,6 %. To je z velké části zapříčiněno i tím, že převážná část životních pojistek Čechů je nastavena na velmi nízké částky. Zatímco odborníci NN doporučují pojistit se na trojnásobek až pětinásobek ročního příjmu, pojistné částky v ČR nedosahují ani 1,5 násobku ročního příjmu.


      
  


Související články:
Nově se daří více rizikovému životnímu pojištění, investiční umožňuje vyšší podporu od zaměstnavatelů

Produktové novinky od NN Životní pojišťovny: vylepšení pojištění invalidity, nová připojištění pro děti a nová asistence

Jak získat maximální daňový odpočet u životního pojištění a spoření na penzi za rok 2015

Ceníme si majetku více než života?

Dívky do 20 let podceňují rakovinu prsu, 75 procent z nich prevenci neřeší

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

Aktuality z pojišťoven na přelomu května a června. Na co by měli myslet vodáci a nové autopojištění

Obrázek: Žena v autě Přinášíme vám aktuální informace od pojišťoven. Na co mají pamatovat vodáci při provozování své zájmové činnosti? Vodácká sezóna se právě rozjíždí a je třeba myslet na všechna rizika, která milovníkům

Cestovní pojištění ke kartám Komerční banky platí nyní i v České republice. Pojištění pro ČR má nově i ČSOB

Obrázek. Dovolená Do konce letošního září mohou klienti Komerční banky využít cestovní pojištění ke kartám i pro dovolenou v České republice. Mimořádná nabídka KB se vztahuje na držitele debetních a kreditních...

Jak se v době koronaviru starat o automobil? Vir v autě přežije i 72 hodin

Obrázek: Autoservis Po zavedení mimořádných opatření a karantény kvůli pandemii koronaviru se mnoho podniků potýká s nejistotou budoucností. Také autoservisy, které zůstaly až na výjimky otevřené, ovlivnil úbytek zakázek...

Novinka pro řidiče v celé Evropě: Barva tzv. zelené karty se od července změní na bílou

Obrázek: Automobily Řidiče čeká od 1. července 2020 po dlouhé éře tzv. zelených karet, které prokazují, že má řidič pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení), změna. Od začátku letních prázdnin už budou moci...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz