AXA propaguje své nové životní pojištění
23.11.2011 | Zdeněk Bubák | |
Finanční skupina AXA podpořila své nové
investiční životní pojištění Kumulativ Life
televizní a internetovou kampaní. Kromě toho
probíhá téměř dvoutýdenní
série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.
Televize a internet
Televizní a internetová kampaň, připravená
agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině
listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty,
bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny
AXA. Zdůrazněna je především hlavní
konkurenční výhoda nového pojistného
produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní
bonus.
Regionální kampaň
Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z
nafukovacích balonků s rostoucími
procentuálními hodnotami, které symbolizují
každoročně se zvyšující věrnostní bonus u
Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné
hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o
více informací mohou využít služeb
finančního poradce, který bude na pobočce také k
dispozici.
Regionální kampaň byla zahájena v pondělí
21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek
2. prosince v Novém Jičíně a Praze.
Kumulativ Life
Investiční životní pojištění Kumulativ Life
finanční skupiny AXA je určeno především klientům,
kteří chtějí investovat a pojistit se s
dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou
je každoročně se zvyšující věrnostní
bonus, jehož výše není omezena horní
hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně
řízených fondů, které byly pro tento
finanční produkt speciálně vytvořeny.
Více o pojištění Kumulativ Life zde.
Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:
Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2024. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Produkt veřejnosti...
|
Průvodce havarijním pojištěním: Jak na správný výběr, nastavení limitů a cenu pojistky
Havarijní pojištění je klíčovým nástrojem pro ochranu vašeho vozidla před škodami, ať už způsobenými nehodami, živly, nebo vandalismem. Správně zvolené pojištění vám může ušetřit mnoho starostí i peněz. V tomto článku se dozvíte, co kryje havarijní pojištění, ale i na co se nevztahuje...
|
Co nového přináší aplikace Moje Generali?
Generali Česká pojišťovna se stala první tuzemskou pojišťovnou, která přináší možnost vyplnit nehodový formulář nikoliv papírově, ale plně digitálně. A to v rámci speciálního modulu v klientské mobilní aplikaci Moje Generali, jenž dostal pojmenování „Průvodce při autonehodě“...
|
všechny články v rubrice
|