Air Bank začala klientům nabízet bezkontaktní nálepky
2.11.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Air Bank začala o víkendu nabízet bezkontaktní nálepky. Klienti si je mohou nalepit třeba na telefon nebo klíčenku a platit s nimi všude, kde jsou bezkontaktní terminály. Těch je v Česku už více než 125 tisíc. První nálepku nabízí Air Bank svým klientům úplně zdarma. Spolu s tím zlevnila poplatek za vydání třetí a další platební karty z 300 na 100 korun.
„Bezkontaktní karty výrazně urychlily placení na pokladnách a klienti si je díky tomu hodně oblíbili. Placení s nálepkou je ještě o něco pohodlnější, protože si ji mohou nalepit na cokoliv, co nosí v kapse nebo mají nějak jinak rychle po ruce,“ říká Jaromír Vostrý, produktový manažer Air Bank. Nálepka se při bezkontaktním placení chová velmi podobně jako karta. Stačí ji přiložit k terminálu a počkat na pípnutí. U plateb do 500 korun pak není stejně jako u karty ani potřeba zadávat PIN. Správné používání nálepky přesto vyžaduje oproti placení kartou o něco více cviku. „Při zkušebním používání jsme zjistili, že je při placení důležité přikládat nálepku přímo na bezkontaktní čtečku terminálu. Ta je na něm obvykle označena symbolem bezkontaktního placení. Nálepku je navíc často potřeba na čtečce alespoň vteřinu podržet, aby ji terminál stihl přečíst,“ vysvětluje Jaromír Vostrý. Air Bank všechny zkušenosti a rady pro správné používání nálepky sepsala do dopisu, který klientům posílá spolu s nálepkou. Klienti si mohou o nálepku zažádat v internetovém bankovnictví, na pobočce nebo po telefonu. První nálepku ke smlouvě mají klienti zdarma, každou další za poplatek 100 korun. Spolu se spuštěním bezkontaktních nálepek zlevnila Air Bank poplatek za vydání třetí a další platební karty z původních 300 na 100 korun. První dvě karty mají klienti Air Bank od začátku zdarma.
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|