Turisti pojištění u Allianz budou mít v Turecku k dispozici lékařského konzultanta
| 29.6.2015 | Veronika Dusová, zpráva Allianz pojišťovny | |
Allianz pojišťovna i v letošním létě zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Ve spolupráci se svojí asistenční službou Allianz Assistance a sesterskou Allianz Slovenskou poisťovňou vyšle do Turecka medicínského konzultanta, který bude k dispozici turistům v případě nemoci nebo úrazu.
Allianz i toto léto zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Budou tam mít k dispozici lékařského konzultanta. V Turecku se v termínu od 1. července do 30. září postupně vystřídají čtyři konzultanti s lékařským vzděláním a jeden z těchto brněnských lékařů má bohaté zkušenosti již z loňského pobytu v Turecku. „Konzultanti budou ubytováni v epicentru turistické destinace v Alanyi, takže na Turecké riviéře budou připraveni pomoci nejen na telefonu, ale zajistí i osobní návštěvy u nemocných, například v hotelu nebo nemocnici. Telefonické konzultace zdravotního stavu pak poskytnou našim pojištěným turistům i na území celého Turecka. Těm také díky jazykové výbavě a znalosti místních poměrů dokážou poradit s výběrem lékaře, či s nasměrováním do osvědčených a kvalitních zdravotnických zařízení,“ připomíná základní roli medického konzultanta Jaroslava Kratochvílová, produktová specialistka cestovního pojištění Allianz. Zdravotnická péče v Turecku Turecko je specifickou zemí s velmi rozdílnou úrovní zdravotnické péče. Nemocný, nebo zraněný turista neznalý poměrů, navíc ve stresu z nastalé situace si často vybral nejbližší lékařské ošetření, ale pak byl nepříjemně překvapen jeho úrovní. Tímto krokem se podobné nepříjemnosti zcela eliminovaly. Konzultanti znají místní poměry a vyberou s ohledem na typ a závažnost onemocnění nebo zranění pro klienta to nejlepší a prověřené zařízení. Navíc pomohou zajistit i transport, konzultují diagnózu a zjednoduší komunikaci mezi nemocným a zdravotnickým zařízením. “Naši loňští medičtí konzultanti poskytli několik desítek konzultací po telefonu i osobních návštěv. Také turisté si pochvalovali, že nemuseli vyhledat místní lékaře a zvládli své neduhy v hotelovém pokoji s kvalitní zdravotnickou péčí. Konzultant totiž vždy zhodnotí zdravotní stav, a pokud to dovolí, doporučí klientům postup samoléčby, popřípadě léky, které může v lékárně koupit a doma si je nechat pojišťovnou proplatit,“ dodává Jaroslava Kratochvílová. A také letos mohou turisté požádat česky mluvícího lékaře "bílého anděla Allianz" o pomoc. Telefonní číslo na konzultanta bude po všechny tři měsíce totožné: +420 727 947 382. K dispozici bude od 10 do 18 hodin pro osobní setkání, pro telefonické konzultace pak od 9 do 21 hodin. Jelikož je ve většině hotelů k dispozici wi-fi zdarma, video konzultace přes službu Skype, Viber nebo WhatsApp jsou také možné, a to přes účet: medicky.konzultant.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Novinka od Kooperativy: vyšší plnění při vážných nemocech a asistence NA BLÍZKU
Kooperativa rozšiřuje nabídku životního pojištění o zvýhodněné krytí závažných onemocnění. Nově mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění při mozkové mrtvici, a to až o milion korun navíc. Cílem pojišťovny je posílit finanční jistotu lidí...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
všechny články v rubrice
|