Turisti pojištění u Allianz budou mít v Turecku k dispozici lékařského konzultanta
29.6.2015 | Veronika Dusová, zpráva Allianz pojišťovny | |
Allianz pojišťovna i v letošním létě zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Ve spolupráci se svojí asistenční službou Allianz Assistance a sesterskou Allianz Slovenskou poisťovňou vyšle do Turecka medicínského konzultanta, který bude k dispozici turistům v případě nemoci nebo úrazu.
Allianz i toto léto zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Budou tam mít k dispozici lékařského konzultanta. reklama

|
 V Turecku se v termínu od 1. července do 30. září postupně vystřídají čtyři konzultanti s lékařským vzděláním a jeden z těchto brněnských lékařů má bohaté zkušenosti již z loňského pobytu v Turecku. „Konzultanti budou ubytováni v epicentru turistické destinace v Alanyi, takže na Turecké riviéře budou připraveni pomoci nejen na telefonu, ale zajistí i osobní návštěvy u nemocných, například v hotelu nebo nemocnici. Telefonické konzultace zdravotního stavu pak poskytnou našim pojištěným turistům i na území celého Turecka. Těm také díky jazykové výbavě a znalosti místních poměrů dokážou poradit s výběrem lékaře, či s nasměrováním do osvědčených a kvalitních zdravotnických zařízení,“ připomíná základní roli medického konzultanta Jaroslava Kratochvílová, produktová specialistka cestovního pojištění Allianz. Zdravotnická péče v Turecku Turecko je specifickou zemí s velmi rozdílnou úrovní zdravotnické péče. Nemocný, nebo zraněný turista neznalý poměrů, navíc ve stresu z nastalé situace si často vybral nejbližší lékařské ošetření, ale pak byl nepříjemně překvapen jeho úrovní. Tímto krokem se podobné nepříjemnosti zcela eliminovaly. Konzultanti znají místní poměry a vyberou s ohledem na typ a závažnost onemocnění nebo zranění pro klienta to nejlepší a prověřené zařízení. Navíc pomohou zajistit i transport, konzultují diagnózu a zjednoduší komunikaci mezi nemocným a zdravotnickým zařízením. “Naši loňští medičtí konzultanti poskytli několik desítek konzultací po telefonu i osobních návštěv. Také turisté si pochvalovali, že nemuseli vyhledat místní lékaře a zvládli své neduhy v hotelovém pokoji s kvalitní zdravotnickou péčí. Konzultant totiž vždy zhodnotí zdravotní stav, a pokud to dovolí, doporučí klientům postup samoléčby, popřípadě léky, které může v lékárně koupit a doma si je nechat pojišťovnou proplatit,“ dodává Jaroslava Kratochvílová. A také letos mohou turisté požádat česky mluvícího lékaře "bílého anděla Allianz" o pomoc. Telefonní číslo na konzultanta bude po všechny tři měsíce totožné: +420 727 947 382. K dispozici bude od 10 do 18 hodin pro osobní setkání, pro telefonické konzultace pak od 9 do 21 hodin. Jelikož je ve většině hotelů k dispozici wi-fi zdarma, video konzultace přes službu Skype, Viber nebo WhatsApp jsou také možné, a to přes účet: medicky.konzultant.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Povinné ručení v červenci mírně podražilo
Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...
|
Nemoc nebo úraz na dovolené: Zjistěte, jak správně postupovat a na co si dát pozor
Dovolená u moře se může rychle proměnit v noční můru, pokud se dostaví nečekaná nemoc nebo úraz. Léčba v zahraničí může vyjít na statisíce, proto je klíčové mít sjednané správné cestovní pojištění. Nejenže pokryje léčebné výlohy, ale pomůže i s...
|
Pojištění majetku online: Generali Česká pojišťovna nasazuje umělou inteligenci
Generali Česká pojišťovna spustila v ostrém provozu nový online nástroj Můj majetek 2.0 pro sjednání pojištění nemovitosti a domácnosti. Cílem je nabídnout srozumitelné a intuitivní prostředí pro maximálně hladký průchod celým procesem. Nově je navíc...
|
všechny články v rubrice
|