Turisti pojištění u Allianz budou mít v Turecku k dispozici lékařského konzultanta
| 29.6.2015 | Veronika Dusová, zpráva Allianz pojišťovny | |
Allianz pojišťovna i v letošním létě zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Ve spolupráci se svojí asistenční službou Allianz Assistance a sesterskou Allianz Slovenskou poisťovňou vyšle do Turecka medicínského konzultanta, který bude k dispozici turistům v případě nemoci nebo úrazu.
Allianz i toto léto zopakuje loňskou službu pro své pojištěné turisty, kteří o prázdninách zamíří na dovolenou do Turecka. Budou tam mít k dispozici lékařského konzultanta. reklama

|
 V Turecku se v termínu od 1. července do 30. září postupně vystřídají čtyři konzultanti s lékařským vzděláním a jeden z těchto brněnských lékařů má bohaté zkušenosti již z loňského pobytu v Turecku. „Konzultanti budou ubytováni v epicentru turistické destinace v Alanyi, takže na Turecké riviéře budou připraveni pomoci nejen na telefonu, ale zajistí i osobní návštěvy u nemocných, například v hotelu nebo nemocnici. Telefonické konzultace zdravotního stavu pak poskytnou našim pojištěným turistům i na území celého Turecka. Těm také díky jazykové výbavě a znalosti místních poměrů dokážou poradit s výběrem lékaře, či s nasměrováním do osvědčených a kvalitních zdravotnických zařízení,“ připomíná základní roli medického konzultanta Jaroslava Kratochvílová, produktová specialistka cestovního pojištění Allianz. Zdravotnická péče v Turecku Turecko je specifickou zemí s velmi rozdílnou úrovní zdravotnické péče. Nemocný, nebo zraněný turista neznalý poměrů, navíc ve stresu z nastalé situace si často vybral nejbližší lékařské ošetření, ale pak byl nepříjemně překvapen jeho úrovní. Tímto krokem se podobné nepříjemnosti zcela eliminovaly. Konzultanti znají místní poměry a vyberou s ohledem na typ a závažnost onemocnění nebo zranění pro klienta to nejlepší a prověřené zařízení. Navíc pomohou zajistit i transport, konzultují diagnózu a zjednoduší komunikaci mezi nemocným a zdravotnickým zařízením. “Naši loňští medičtí konzultanti poskytli několik desítek konzultací po telefonu i osobních návštěv. Také turisté si pochvalovali, že nemuseli vyhledat místní lékaře a zvládli své neduhy v hotelovém pokoji s kvalitní zdravotnickou péčí. Konzultant totiž vždy zhodnotí zdravotní stav, a pokud to dovolí, doporučí klientům postup samoléčby, popřípadě léky, které může v lékárně koupit a doma si je nechat pojišťovnou proplatit,“ dodává Jaroslava Kratochvílová. A také letos mohou turisté požádat česky mluvícího lékaře "bílého anděla Allianz" o pomoc. Telefonní číslo na konzultanta bude po všechny tři měsíce totožné: +420 727 947 382. K dispozici bude od 10 do 18 hodin pro osobní setkání, pro telefonické konzultace pak od 9 do 21 hodin. Jelikož je ve většině hotelů k dispozici wi-fi zdarma, video konzultace přes službu Skype, Viber nebo WhatsApp jsou také možné, a to přes účet: medicky.konzultant.
všechny články | |
Dále v rubrice
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
Průměrná cena povinného ručení v září nepatrně klesla
Broker Consulting Index povinného ručení, který sleduje vývoj průměrných nákladů na zákonné pojištění vozidel pro řidiče, zaznamenal v září mírný pokles. Průměrná hodnota Indexu klesla ze srpnových 7 482 Kč na 7 416 Kč. V meziročním srovnání však zůstávají...
|
Když nemoc udeří podruhé: Nové pojištění NN nabízí opakované výplaty
Závažná onemocnění mohou zasáhnout kdykoliv – a kromě zdraví ohrozit i finanční stabilitu celé rodiny. Novinka od NN Životní pojišťovny přináší širší pojistnou ochranu, která zůstává v platnosti i po vyplacení pojistného plnění. Klienti tak mohou čerpat finanční podporu...
|
Telematika mění autopojištění: pojišťovny odměňují řidiče za styl jízdy
Telematika už dávno neslouží jen k vyšší bezpečnosti posádky. Dnes pojišťovnám pomáhá hodnotit jízdní styl a podle něj upravovat cenu autopojištění. Řidiči tak mohou získat výrazné slevy nebo vrácení části pojistného pokud jezdí zodpovědně a s rozvahou...
|
všechny články v rubrice
|