Dají se půjčky osekat jako v karate? Zuno říká, že ano
2.6.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva Zuno Bank | |
Online banka Zuno v nové kampani sesekává staré úroky u nevýhodné půjčky ve stylu karate. Klient, který má v jiné bance úvěr s úrokem například 11 % p.a., se v Zuno může dostat na 6,9 % p.a. Na podporu refinancování půjček banka připravila i nový reklamní spot. Podívejte se na něj.
Zuno Bank přichází s novou kampaní na refinancování půjček. Pro refinancování Zuno nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat. Úroková sazba začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 %, klient dostane úrok 9,9 %. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 %. reklama
![](https://wider.scott-and-rose.com/FP_Articles/1400/Prerusovana_cara_3.jpg)
|
![](https://wider.scott-and-rose.com/FP_Articles/1400/Prerusovana_cara_3.jpg) V novém spotu od Zuno Bank opět hrají čtyři postavy představující tvůrce reklamní kampaně snažící se vymyslet nápad, aby zaujali pozornost diváka. Stejně jako mnohdy v realitě, docházejí jen k novým a novým klišé, tentokrát s karatistou sekajícím sazby. Nakonec dojdou vždy k tomu, že říkat věci na rovinu je nejlepší. Na závěr proto zazní garantovaná výše úrokové sazby. Na reklamní spot se podívejte zde: Zuno vám seseká nevýhodný úrok Autor: Zuno Bank „Když nabízíte něco lepšího než ostatní, okolí se o tom nějak dozví. Pokud ale komunikujete úrokovou sazbu, je to trochu složitější. Nejčastěji v reklamách vídáme motivy smějících se rodin a bohatých krasavců v krásných autech. My ale nechtěli další klišé a trochu jsme si také udělali legraci ze sebe samých. Prostě jen říkáme fér a na rovinu to, jakou vám dáme sazbu,“ komentuje novou kampaň marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková. Porovnání bankovních i nebankovních půjček najdete zde Kampaň běží celý červen. K vidění bude 25sekundový spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder, Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak vypadal realitní trh v první polovině roku 2024?
V první polovině roku 2024 zaznamenal český realitní trh výraznější oživení. Ceny nemovitostí se vrátily k opatrnému růstu a úrokové sazby hypotéky pozvolna klesaly. Že zájem Čechů o pořízení vlastního bydlení rozhodně neutuchal potvrzují data aktuálního průzkumu...
|
Aktuální data z hypotečního trhu
V červnu bylo poskytnuto nejvíce hypoték v letošním roce. Úrokové sazby však stagnují. Průměrná velikost hypoték se opět zvýšila. Aktuální data ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních úvěrů naleznete v našem článku...
|
Jaké změny nastanou u hypoték od září 2024?
Česká národní banka nastavuje limity úvěrových ukazatelů pro poskytování hypoték. Aktuálně je pro banky závazná pouze horní hranice ukazatele LTV. V našem článku se dozvíte, jaké podmínky musíte splnit pro bezproblémové získání hypotéky v roce 2024...
|
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, Conseq, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
všechny články v rubrice
|