Dají se půjčky osekat jako v karate? Zuno říká, že ano
2.6.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva Zuno Bank | |
Online banka Zuno v nové kampani sesekává staré úroky u nevýhodné půjčky ve stylu karate. Klient, který má v jiné bance úvěr s úrokem například 11 % p.a., se v Zuno může dostat na 6,9 % p.a. Na podporu refinancování půjček banka připravila i nový reklamní spot. Podívejte se na něj.
Zuno Bank přichází s novou kampaní na refinancování půjček. Pro refinancování Zuno nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat. Úroková sazba začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 %, klient dostane úrok 9,9 %. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 %. reklama

|
 V novém spotu od Zuno Bank opět hrají čtyři postavy představující tvůrce reklamní kampaně snažící se vymyslet nápad, aby zaujali pozornost diváka. Stejně jako mnohdy v realitě, docházejí jen k novým a novým klišé, tentokrát s karatistou sekajícím sazby. Nakonec dojdou vždy k tomu, že říkat věci na rovinu je nejlepší. Na závěr proto zazní garantovaná výše úrokové sazby. Na reklamní spot se podívejte zde: Zuno vám seseká nevýhodný úrok Autor: Zuno Bank „Když nabízíte něco lepšího než ostatní, okolí se o tom nějak dozví. Pokud ale komunikujete úrokovou sazbu, je to trochu složitější. Nejčastěji v reklamách vídáme motivy smějících se rodin a bohatých krasavců v krásných autech. My ale nechtěli další klišé a trochu jsme si také udělali legraci ze sebe samých. Prostě jen říkáme fér a na rovinu to, jakou vám dáme sazbu,“ komentuje novou kampaň marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková. Porovnání bankovních i nebankovních půjček najdete zde Kampaň běží celý červen. K vidění bude 25sekundový spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder, Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Banky loví nové klienty mezi dětmi a studenty. Nabízejí tisíce i dárky
V září přicházejí banky s novými finančními odměnami, slevami i různými soutěžemi pro nové i stávající klienty. Co zajímavého pro své klienty banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních akcí, které banky v září nabízejí...
|
Přehled spořicích účtů s garantovanou sazbou: Další banka nabízí 4% úrok
S příchodem září došlo u některých bank ke změně nabídky spořicích účtů nebo výše jejich úrokových sazeb. Například mBank přidala do své nabídky nové produkty, na kterých garantuje úrokovou sazbu. Jak dlouhá je garance u mBank a co nabízejí ostatní banky...
|
Nový asistent v bance: Jak umělá inteligence zrychluje schvalování hypoték
Digitální bankovnictví zažívá revoluci, v jejímž čele stojí umělá inteligence. Technologie, kterou si spojujeme hlavně s chatboty, se stává klíčovým nástrojem, který přináší zásadní změny. Banky díky ní urychlují schvalování hypoték, efektivněji bojují proti podvodům...
|
všechny články v rubrice
|