| Představujeme vám mobilní bankovnictví České spořitelny
 
 
					
                       Pokračujeme v našem seriálu o mobilním bankovnictví bank působících v Česku. Dnes přichází na řadu mobilní bankovnictví České spořitelny. Ta s aplikací pro chytré mobilní telefony přišla v únoru 2012, tj. chvíli po velké vlně z konce roku 2011, kdy mobilní bankovnictví představilo téměř najednou 6 bank. Většinou banky podporovaly obě hlavní platformy, a to iPhone iOS a Android od samého začátku. Česká spořitelna se lišila, protože na začátku nabídla jen aplikaci pro iOS a s podporou pro Android přišla až v červenci 2012. 
 
 
 
 
					
                    V současnosti Česká spořitelna nabízí aplikaci mobilního bankovnictví jak pro iOS, tak pro Android, ale i pro Windows Phone, který začala podporovat až v prosinci 2014.
 
 | reklama 
  
 | 
 
  Přes svůj „chytrý telefon“ můžete prostřednictvím mobilního bankovnictví České spořitelny nazvaném SERVIS 24 Mobilní banka prohlížet stav a historii účtu, provádět platby, skenovat a platit složenky. Zjistíte, kde je nejbližší bankomat nebo pobočka České spořitelny. Můžete měnit limity na kartách, dobíjet kredit na mobilu nebo při placení využívat QR kód. Můžete použít již vygenerovaný kód nebo si vytvořit vlastní QR kód a nasdílet jej ostatním lidem.
 
 
 
 Stažení, aktivace, podporované verze mobilních operačních systémů
 Aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka získáte standardně prostřednictvím App Store, Google Play nebo Windows Phone Store. Jakmile si ji stáhnete a nainstalujete, přihlaste se do služby SERVIS 24 Internetbanking a vygenerujte si aktivační kód, spusťte aplikaci Mobilní banka a zadejte aktivační kód. Popis aktivace najdete v galerii k článku na obrázku 1 a 2.
 
 Pro fungování aplikace stačí mít účet u České spořitelny a aktivní službu internetového bankovnictví SERVIS 24.
 
 Česká spořitelna podporuje mobilní telefony s operačním systémem iOS 6 a vyšším, Android 2.3 a vyšším nebo Windows Phone 8.1.
 
 
 Jaké zajímavé funkce mobilní bankovnictví České spořitelny má?
 Mobilní banka umožňuje zadávání jednorázových platebních příkazů několika způsoby - vyplněním formuláře, přes šablonu, naskenováním složenky nebo načtením QR kódu.
 
 Česká spořitelna jako první v ČR přinesla do mobilního bankovnictví skenování složenek. Aplikace automaticky přenese údaje ze složenky do platebního příkazu a vy platbu pouze potvrdíte.
 
 Transakční historii můžete sledovat jak u běžných, tak u karetních účtů (včetně detailů transakcí).
 
 
 Mobilní banka České spořitelny obrazem
 Obrázek 1
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 1 - Postup aktivace po stažení aplikace do mobiluAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
 
 Obrázek 2
- Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 2 - Postup aktivace po stažení aplikace do mobiluAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
 
 Obrázek 3
- Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 3 - Přihlášení, okno po přihlášení, posunovací obrázkové menuAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 4
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 4 - Zůstatek na běžném účtu, transakční historie, detail transakceAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 5
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 5 - Filtr nad transakční historií, příkaz k úhradě, dobití kreditu mobilního telefonuAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 6
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 6 - Informace o iBodech, informace o kartáchAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 7
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 7 - Přehled karet, limity karet, SpořeníAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 8
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 8 - Bankomaty - mapa, přehledAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 9
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 9 - Bankomaty - detailní informace k bankomatu, pobočky - mapaAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 10
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 10 - Pobočky - přehled, detailní informace k pobočce, menu - pobočky/bankomaty, kontaktní informace a profilAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
Obrázek 11
 
 - Klikněte pro zvětšení - Mobilní bankovnictví České spořitelny - obrázek 11 - Telefonní kontakty do banky, profilAutor: Česká spořitelna, Finparáda.cz
 
 
 Otestujte se ve znalostech běžných účtů zde
 
 
						2. Jaké byly v ČR ve 3. čtvrtletí 2014 průměrné náklady standardního klienta za běžný účet měsíčně (včetně transakcí a souvisejících služeb)?a) 50 Kč
 b) 70 Kč
 c) 90 Kč
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: c) 90 Kč
 
						3. Jaké byly v ČR ve 3. čtvrtletí 2014 průměrné náklady internetového klienta za běžný účet měsíčně (včetně transakcí a souvisejících služeb)? Pozn: internetový klient používá ve styku s bankou hlavně internet a chová se úsporně.a) 0 Kč
 b) 30 Kč
 c) 50 Kč
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: b) 30 Kč
 
						8. Do jaké výše mohu posílat peníze do zahraničí tzv. Europlatbou?
a) 30 000 EUR (včetně)
 b) 50 000 EUR (včetně)
 c) 100 000 EUR (včetně)
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: b) 50 000 EUR (včetně)
 
						9. Je možné peníze z bankomatu nejen vybírat, ale také je do něj vkládat?
a) Vkládat nelze.
 b) Vkládat lze, ale jen u vybraných bankomatů.
 c) Vkládat lze v každém bankomatu.
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: b) Vkládat lze, ale jen u vybraných bankomatů.
 
						10. Pokud chci platit  prostřednictvím své platební karty zboží a služby na internetu:a) musím mít transakce na internetu povolené u mého účtu v bance.
 b) musím mít kreditní kartu.
 c) nemusím nic řešit. Lze to provést s každou kartou a kdykoliv.
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: a) musím mít transakce na internetu povolené u mého účtu v bance.
 
						11. Pokud mám bezkontaktní platební kartu, do jaké částky nemusím zadávat PIN?a) PIN nemusím zadávat nikdy.
 b) PIN nemusím zadávat do částky ve výši 200 Kč.
 c) PIN nemusím zadávat do částky ve výši 500 Kč.
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: c) PIN nemusím zadávat do částky ve výši 500 Kč.
 
						13. Mohu běžný účet využít i pro půjčení finančních prostředků? Pokud ano, jak se služba nazývá?
 a) Ano, služba se jmenuje kontokorent nebo povolený debet.
 b) Ano, služba se jmenuje spotřebitelský úvěr.
 c) Ne.
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: a) Ano, služba se jmenuje kontokorent nebo povolený debet.
 
						14. Jaká je výše úrokové sazby na kontokorentu?
a) Většinou 10 až 15 % ročně.
 b) Většinou 15 až 20 % ročně.
 c) Většinou 20 až 25 % ročně.
 
 Správná odpověď
 Správná odpověď: b) Většinou 15 až 20 % ročně.
 
 
 
 
 
 
 
 
 všechny články
 |  | Dále v rubrice 
 
					
						
							| Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
 
 
 
                                     Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné... |  
							| Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
 
 
 
                                     Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních... |  
							| Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
 
 
 
                                     Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním... |  
							| Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
 
 
 
                                     Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů... |  všechny články v rubrice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |