Virtuální mobilní operátor Centropol zahájil činnost. Do konce roku chce 60 tisíc zákazníků
Dnes, 9. září, začal zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 tisíc zákazníků, v příštím roce pak až 200 tisíc zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu.
Vedle marketingové kampaně chce Centropol po dnešním rozjezdu k získání plánovaných 60 tisíc zákazníků využít také přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun. „Naším cílem je oslovit především rodiny, kterým můžeme vedle mobilního volání a dat nabídnout také zajímavou kombinaci s dodávkami plynu a elektřiny. To je přidaná hodnota, na které naši zákazníci významně vydělají. Do konce letošního roku plánujeme získat 60 000 zákazníků, v příštím roce dalších 200 000. Do rozvoje mobilního operátora máme připravenou investici dalších až 200 milionů korun,“ řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny Centropol, jejíž součástí je mobilní operátor Centropol. Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby. Tarify za jednu korunu v prvních třech měsících V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,5 koruny. Centropol připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy. Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 korun, což je údajně nejnižší cena na trhu v rámci operátorů. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify „Trochu“, „Více“ a „Jak chci“. Vedle marketingové kampaně se sloganem „Mobilizace“ bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol. Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Přehled dluhopisů na Finparádě za měsíc listopad
Dluhopis, nebo také obligace či bond, je druh cenného papíru, který je pro investory jednou z možností zhodnocení peněz a pro vydavatele možností, jak si výhodně zajistit dlouhodobější zdroj financování. Na Finparádě se zaměřujeme na dluhopisy...
|
Fio banka představila novou verzi investiční aplikace Fio Smartbroker
Fio banka uvádí na trh zcela novou generaci investiční aplikace Fio Smartbroker, která investorům umožňuje mít kompletní přehled o dění na domácích i vybraných světových burzách. Aplikace přináší pohodlné a flexibilní možnosti investování...
|
Nemovitostní fondy bank a pojišťoven v roce 2025: Porovnali jsme jejich výnosy a poplatky
Nemovitostní fondy patří mezi oblíbené nástroje pro konzervativnější investory, kteří hledají stabilní výnos bez nutnosti kupovat nemovitost napřímo. Český bankovní a pojišťovací sektor nabízí několik fondů založených na komerčních i rezidenčních nemovitostech...
|
všechny články v rubrice
|