Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Virtuální mobilní operátor Centropol zahájil činnost. Do konce roku chce 60 tisíc zákazníků

9.9.2013  |  Zdeněk Bubák


Mobilní telefonDnes, 9. září, začal zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 tisíc zákazníků, v příštím roce pak až 200 tisíc zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu. 



Vedle marketingové kampaně chce Centropol po dnešním rozjezdu k získání plánovaných 60 tisíc zákazníků využít také přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun.

„Naším cílem je oslovit především rodiny, kterým můžeme vedle mobilního volání a dat nabídnout také zajímavou kombinaci s dodávkami plynu a elektřiny. To je přidaná hodnota, na které naši zákazníci významně vydělají. Do konce letošního roku plánujeme získat 60 000 zákazníků, v příštím roce dalších 200 000. Do rozvoje mobilního operátora máme připravenou investici dalších až 200 milionů korun,“ řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny Centropol, jejíž součástí je mobilní operátor Centropol.

Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby.

Tarify za jednu korunu v prvních třech měsících



V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,5 koruny. Centropol připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy.

Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 korun, což je údajně nejnižší cena na trhu v rámci operátorů. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify „Trochu“, „Více“ a „Jak chci“.

Vedle marketingové kampaně se sloganem „Mobilizace“ bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol.  

Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.


    



Žebříček s nejlepšími podílovými fondy podle odborníků - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde




všechny články
Dále v rubrice

Jak zhodnotit své peníze? Roste zájem o spořicí účty i penzijní spoření

Obrázek: Peníze a úspory Za poslední půlrok se na prvních místech žebříčku nejatraktivnějších forem spoření a investování drží vlastnictví domu či bytu. Dále následuje vlastnictví pozemku a na třetím místě jsou stále u lidí oblíbené spořicí účty. Na předních příčkách se drží i penzijní připojištění...

Které nemovitostní fondy vynášejí nejvíce? Nový žebříček Finparády odhaluje lídry

Obrázek: Centrála CREDITAS Nemovitostní fondy se v posledních letech těší rostoucí oblibě mezi českými investory. Nabízejí možnost podílet se na výnosech z kancelářských budov, retailových parků či dalších typů nemovitostí, aniž by bylo nutné nemovitost vlastnit. Finparáda nyní přichází s...

Alternativní fond Rentea rozšiřuje možnosti penzijního spoření o investice s vyšším výnosem

Obrázek: Lupa investice Penzijní společnost Rentea ze skupiny Partners spouští nový alternativní účastnický fond, který má ambici přinést nadprůměrné zhodnocení přes 12 % ročně. Investice zaměří především na Private Equity, Venture Capital, development a další formy alternativních aktiv...

Dlouhodobý investiční produkt jako nevyužitý potenciál: Lidé o něm často vůbec neslyšeli

Obrázek: DIP penze Tři čtvrtiny Čechů si sice na důchod spoří, ale většina z nich přiznává, že méně, než by měla. Každý čtvrtý nespoří vůbec. Nový nástroj, který má situaci zlepšit – Dlouhodobý investiční produkt (DIP) – zůstává veřejnosti téměř neznámý. Informaci o něm má jen...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies