Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Virtuální mobilní operátor Centropol zahájil činnost. Do konce roku chce 60 tisíc zákazníků

9.9.2013  |  Zdeněk Bubák


Mobilní telefonDnes, 9. září, začal zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 tisíc zákazníků, v příštím roce pak až 200 tisíc zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu. 


Vedle marketingové kampaně chce Centropol po dnešním rozjezdu k získání plánovaných 60 tisíc zákazníků využít také přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun.

„Naším cílem je oslovit především rodiny, kterým můžeme vedle mobilního volání a dat nabídnout také zajímavou kombinaci s dodávkami plynu a elektřiny. To je přidaná hodnota, na které naši zákazníci významně vydělají. Do konce letošního roku plánujeme získat 60 000 zákazníků, v příštím roce dalších 200 000. Do rozvoje mobilního operátora máme připravenou investici dalších až 200 milionů korun,“ řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny Centropol, jejíž součástí je mobilní operátor Centropol.

Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby.

Tarify za jednu korunu v prvních třech měsících



V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,5 koruny. Centropol připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy.

Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 korun, což je údajně nejnižší cena na trhu v rámci operátorů. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify „Trochu“, „Více“ a „Jak chci“.

Vedle marketingové kampaně se sloganem „Mobilizace“ bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol.  

Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.


    



Žebříček s nejlepšími podílovými fondy podle odborníků - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

Menší riziko a větší výnos: Jak rozumně rozdělit investice a dosáhnout stabilního růstu

Obrázek: Laptop investování Žít z výplaty do výplaty je čím dál tím častějším tématem napříč českou společností. Nejhůř je na tom zatím Generace Z, která je vesměs smířená s tím, že v životě bude hledat jiné a daleko snáz dosažitelné hodnoty, než je soukromé vlastnictví bytu...

Jak se zabezpečit na stáří

Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?

Jak investují různé generace?

Obrázek: iPhone akcie Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, tak každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky...

Jaké jsou plány XTB pro rok 2024?

Obrázek: Akcie Společnost XTB, globální fintech poskytovatel online investiční platformy a mobilní aplikace, představila svoje plány pro rok 2024. Zároveň oznámila nový milník – její služby nyní využívá jeden milion zákazníků po celém světě. Tento úspěch přišel něco málo přes tři roky poté...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz