Virtuální mobilní operátor Centropol zahájil činnost. Do konce roku chce 60 tisíc zákazníků
Dnes, 9. září, začal zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 tisíc zákazníků, v příštím roce pak až 200 tisíc zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu.
Vedle marketingové kampaně chce Centropol po dnešním rozjezdu k získání plánovaných 60 tisíc zákazníků využít také přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun. „Naším cílem je oslovit především rodiny, kterým můžeme vedle mobilního volání a dat nabídnout také zajímavou kombinaci s dodávkami plynu a elektřiny. To je přidaná hodnota, na které naši zákazníci významně vydělají. Do konce letošního roku plánujeme získat 60 000 zákazníků, v příštím roce dalších 200 000. Do rozvoje mobilního operátora máme připravenou investici dalších až 200 milionů korun,“ řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny Centropol, jejíž součástí je mobilní operátor Centropol. Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby. Tarify za jednu korunu v prvních třech měsících V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,5 koruny. Centropol připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy. Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 korun, což je údajně nejnižší cena na trhu v rámci operátorů. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify „Trochu“, „Více“ a „Jak chci“. Vedle marketingové kampaně se sloganem „Mobilizace“ bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol. Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.
všechny články | |
Dále v rubrice
Velké srovnání termínovaných vkladů: Říjen přinesl oživení, kde získáte nejvíc?
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. V říjnu 2025 došlo k růstu úrokových sazeb u těchto spořicích produktů. Přinášíme přehled aktuálních sazeb a jejich vývoje...
|
Akciové fondy překonaly sezónní trend, zlato těží z geopolitické nejistoty
Akciové fondy v létě rostly a překonaly i obvykle slabší zářijové období. Dluhopisové fondy naopak oslabily. Investoři se v reakci na geopolitické napětí a nejistotu kolem americké měnové politiky znovu obracejí k bezpečným aktivům, zejména ke zlatu...
|
Jak nejlépe zhodnotit své peníze v říjnu? Přehled aktuálních možností spoření a investic
Přinášíme vám nový díl pravidelného přehledu SporoInvestor, který sleduje vývoj úrokových sazeb u spořicích účtů, termínovaných vkladů a stavebního spoření, stejně jako nabídky důchodového spoření, podílových fondů, dluhopisů a zlata. Přehled vychází z pravidelně...
|
MONETA posiluje v investicích: přichází s vlastními fondy i profesionálním poradenstvím
MONETA na svých pobočkách spouští investiční poradenství, jehož cílem je zpřístupnit investování široké veřejnosti. Současně banka představuje pět nových MONETA fondů, které alokují finanční prostředky do různých tříd aktiv a pokrývají spektrum...
|
všechny články v rubrice
|