Air Bank má již 90 tisíc klientů. Získávání klientů tradičních bank pokračuje
Air Bank minulý týden
překonala hranici 90 000 klientů. Plán na
loňský rok překročila o téměř 20 000
klientů. Více než 4500 klientů Air Bank využilo
takzvaného kodexu mobility, který usnadňuje
přechody klientů mezi bankami. Na základě jejich
písemného souhlasu jim Air Bank převede na
nový běžný účet všechny
trvalé příkazy i inkasa a
vyřídí za ně rovněž zrušení
účtu u původní banky.
S využitím kodexu mobility
přechází k Air Bank nejčastěji klienti
velkých bank. Více než tři čtvrtiny
z nich přešly k Air Bank od tří
největších: 36 procent od České
spořitelny, 22 procent od ČSOB a 20 procent
od Komerční banky. Dalších 11
procent klientů k Air Bank přešlo od
Raiffeisenbank, 8 procent od GE Money Bank a 2
procenta od UniCredit Bank. Tento trend jsme již dříve
zmiňovali v článku: Běžné účty: Air Bank
získává klienty tradičních
bank
„Očekáváme, že i letos bude odliv
klientů od velkých bank pokračovat, možná
ještě ve větší míře než
loni. Již dnes ve statistikách vidíme, že
polovina našich klientů nás
začíná využívat jako svou
hlavní banku do pěti měsíců od
vyzkoušení běžného
účtu,“ říká Erich Čomor,
generální ředitel společnosti Air Bank.
Air Bank přišla na český trh v listopadu
2011. Na začátku si u ní mohli klienti
otevřít běžný účet (Velký tarif, Malý tarif) a spořicí
účet a využívat například
okamžitých a bezplatných převodů peněz mezi nimi.
Od listopadu loňského roku nabízí
také půjčku, u které garantuje všem
dobře splácejícím klientům
nízkou úrokovou sazbu 8,9 procenta. Klienti u
ní rovněž neplatí žádné
poplatky za poskytnutí, vedení či
předčasné splacení půjčky.
všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
všechny články v rubrice
|