Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Air Bank má již 90 tisíc klientů. Získávání klientů tradičních bank pokračuje

16.1.2013  |  Michal Bubák


Air Bank minulý týden překonala hranici 90 000 klientů. Plán na loňský rok překročila o téměř 20 000 klientů. Více než 4500 klientů Air Bank využilo takzvaného kodexu mobility, který usnadňuje přechody klientů mezi bankami. Na základě jejich písemného souhlasu jim Air Bank převede na nový běžný účet všechny trvalé příkazy i inkasa a vyřídí za ně rovněž zrušení účtu u původní banky. 

S využitím kodexu mobility přechází k Air Bank nejčastěji klienti velkých bank. Více než tři čtvrtiny z nich přešly k Air Bank od tří největších: 36 procent od České spořitelny, 22 procent od ČSOB a 20 procent od Komerční banky. Dalších 11 procent klientů k Air Bank přešlo od Raiffeisenbank, 8 procent od GE Money Bank a 2 procenta od UniCredit Bank. Tento trend jsme již dříve zmiňovali v článku: Běžné účty: Air Bank získává klienty tradičních bank

„Očekáváme, že i letos bude odliv klientů od velkých bank pokračovat, možná ještě ve větší míře než loni. Již dnes ve statistikách vidíme, že polovina našich klientů nás začíná využívat jako svou hlavní banku do pěti měsíců od vyzkoušení běžného účtu,“ říká Erich Čomor, generální ředitel společnosti Air Bank.

Air Bank přišla na český trh v listopadu 2011. Na začátku si u ní mohli klienti otevřít běžný účet (Velký tarif, Malý tarif) a spořicí účet a využívat například okamžitých a bezplatných převodů peněz mezi nimi. Od listopadu loňského roku nabízí také půjčku, u které garantuje všem dobře splácejícím klientům nízkou úrokovou sazbu 8,9 procenta. Klienti u ní rovněž neplatí žádné poplatky za poskytnutí, vedení či předčasné splacení půjčky.





    



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?

Obrázek: Direct pobočka Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies