ČSOB začala poskytovat bohatším klientům exkluzivní službu s názvem Premium. Kdo ji získá?
31.5.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB | |
ČSOB chce oslovit bohatší klienty novou službou ČSOB Premium. Nárok na ní budou mít ti, co splní stanovené podmínky v podobě minimálního příjmu na účet nebo výše depozit či uzavřeného hypotečního úvěru. Kromě vybraných služeb zdarma nebo za prémiové ceny klient získá exkluzivní platební kartu a bude si moci vybrat, zda využije péče ze strany osobního bankéře, který může být k dispozici osobně na pobočce nebo i na dálku přes telefon, případně přes videohovor.
ČSOB přichází s novou službou, kterou nazvala ČSOB Premium. Míří s ní na bohatší klienty, kterým služby nabízené v rámci běžného bankovnictví nestačí. Takoví lidé podle banky vyžadují kvalitu, preferují osobní přístup, případně hledají prestiž a zároveň si ale umí vyčlenit čas pro sebe a svou rodinu. Podmínkou získání této služby zdarma je měsíční příjmem na účet nad 50 tisíc korun nebo minimálně 1,5 milionu korun uložených u ČSOB či hypotéka ve výši alespoň 3 milionů korun. Kdyby někdo chtěl získat výhody služby ČSOB Premium a přitom nesplňoval jednu ze stanovených podmínek, zaplatí si 900 korun měsíčně. Služba ČSOB Premium přitom není určena pro tu nejbohatší klientelu, ale jen pro jakousi vyšší střední vrstvu společnosti. Do roka by chtěla ČSOB přes tuto novou službu obsluhovat 65 tisíc klientů. Jeden bankéř, věnující se klientům v rámci Premium služby, jich bude mít na starosti zhruba 250. Nejbohatší klienti jsou v ČSOB již delší dobu obsluhováni ze strany tzv. privátního bankovnictví. Podobnou službu s názvem Blue již zavedla Česká spořitelna - více zde. reklama
|
Co nová služba ČSOB Premium nabízí? Hlavními prvky v nabídce pro Premium klienty jsou prestižní platební karty, nadstandardní služby v rámci bankovního konta, výjimečné investiční příležitosti, prémiové pojištění či péče rodinného bankéře a asistenta, který by měl klientovi uspořit čas a peníze. Zařídí vám i nákup letenek nebo zaslání květin partnerce k narozeninám. Výběry ze všech bankomatů v ČR a ve světě zdarma V rámci balíčku Premium klient získá bankovní konto obohacené o devizový účet v jedné ze tří měn (EUR, USD, GBP), neomezené výběry z bankomatů v ČR i po celém světě zdarma. Ke kontu je k dispozici debetní karta Visa Infinite a bezkontaktní karta Debit MasterCard pro partnera. Karta klientovi přináší nejvyšší variantu cestovního pojištění s rozšířenými asistenčními službami. Klientům bude k dispozici Premium bankéř na pobočce a nově i na telefonu. Klient si bude moci zvolit i vlastní číslo účtu. Exkluzivní přístup k investicím a prémiové pojištění Klient si v rámci balíčku může zvolit mezi pojištěním internetových rizik, odpovědnosti či právní ochrany. V ČSOB Premium se pak klient dostane až na třicet světových burz a může až dvakrát ročně získat osobní poradcem zpracované investiční portfolio s individuálními doporučeními. „Na základě svého investičního profilu si klienti mohou vybrat jedno ze čtyř odpovídajících portfolií. Základní strategické fondy jsou určeny výhradně prémiovým klientům,“ doplňuje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel ČSOB pro Design a marketing. Osobní asistent zařídí lístky, květiny nebo opravu v domácnosti Rezervace letenek, lístků do divadla, objednání květin pro manželku či zajištění opraváře, když se doma porouchá kotel, to vše je v popisu práce asistenta, jehož služby bude moci klient ČSOB Premium využívat zdarma. Samozřejmostí budou také exkluzivní výhody u vybraných partnerů. U sjednávání hypoték či úvěrů klienti ocení zejména individuální přístup. Premium jim nabízí přednostní vyřízení hypotéky či atraktivní úrokové sazby. U úvěru si pak klient bude moci snížit, zvýšit či odložit splátky kdykoli v průběhu splácení. Preferenční servis kdekoliv a kdykoliv Prémioví klienti budou mít přednost při vyřízení finančních operací a bude jim přidělena speciální klientská linka. Marketingová kampaň Nová značka má své webové stránky (www.csobpremium.cz). Uvedení nové služby Premium podpoří i speciální kampaň. Její první část probíhala v květnu, kdy banka na několika venkovních plochách v Praze odhalila vybrané detaily služby (logo, název služby a termín spuštění). Druhá část kampaně odstartuje na začátku června. Banka zde upozorní na vybrané služby – Osobního asistenta a Investice. Komunikace bude probíhat především na internetu a také na venkovních plochách.
všechny články | |
Dále v rubrice
Velké srovnání termínovaných vkladů
Ani v listopadu ke změně nedochází. Sazby termínovaných vkladů nadále klesají, některé banky však začínají zvýhodňovat delší lhůty vkladů. Poradíme vám, kde je možné získat nejvýhodnější sazbu a jaké změny banky provedly u termínovaných vkladů.,,
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...
|
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
všechny články v rubrice
|