Nová značka BLUE pro movitější klienty České spořitelny. Bude i pro Vás?
Česká spořitelna zavede od října osobní bankovnictví BLUE. Poskytovat jej bude na svých 138 pobočkách. BLUE podle banky cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky chtějí široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví.
Na značku upozornil nedávno časopis Forbes na svém Twitter účtu. Službu BLUE budou moci využívat všichni klienti České spořitelny, ale výhodná bude jen pro ty movitější. S výší příjmu na účet nad 30 000 korun nebo se sumou aktiv klienta v bance nad půlmilionu korun získá klient slevu z ceníkové sazby za službu.
Zajímá Vás podrobněji služba BLUE od České spořitelny? Zajímá (75 %) Nezajímá (25 %)
Pod značkou BLUE bude také fungovat nový Virtuální bankéř. Ten bude určen pro klienty, kteří nemohou nebo nechtějí chodit do poboček. Novou službou v rámci BLUE bude i Busy Banking, prostřednictvím níž bude možné sjednávat produkty bez návštěvy pobočky. Banka klientům BLUE nabídne i nový slevový program. Do budoucna chce ČS portfolio podobných služeb dále obohacovat.
Má smysl, aby Česká spořitelna vytvářela další značku pro středně movité klienty? Má (54 %) Nemá (37 %) Nevím (10 %)
Značka Blue bude stát mezi finančním poradenstvím pro běžné klienty a privátním bankovnictvím pro bonitní klientelu, které funguje pod značkou Erste Premier a Erste Private Banking. „Počítáme, že službu BLUE bude využívat přibližně 300 tisíc klientů. Předpokládáme, že v budoucnosti přitáhne ještě více klientů,“ uvedla Tereza Endrštová z tiskového oddělení České spořitelny pro server MediaGuru.cz.
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Velké srovnání termínovaných vkladů
Ani v listopadu ke změně nedochází. Sazby termínovaných vkladů nadále klesají, některé banky však začínají zvýhodňovat delší lhůty vkladů. Poradíme vám, kde je možné získat nejvýhodnější sazbu a jaké změny banky provedly u termínovaných vkladů.,,
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...
|
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
všechny články v rubrice
|