Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nová značka BLUE pro movitější klienty České spořitelny. Bude i pro Vás?

1.9.2014  |  Zdeněk Bubák
  


Služba Blue České spořitelnyČeská spořitelna zavede od října osobní bankovnictví BLUE. Poskytovat jej bude na svých 138 pobočkách. BLUE podle banky cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky chtějí široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví.


Na značku upozornil nedávno časopis Forbes na svém Twitter účtu. Službu BLUE budou moci využívat všichni klienti České spořitelny, ale výhodná bude jen pro ty movitější.

S výší příjmu na účet nad 30 000 korun nebo se sumou aktiv klienta v bance nad půlmilionu korun získá klient slevu z ceníkové sazby za službu.

Zajímá Vás podrobněji služba BLUE od České spořitelny?
Zajímá (75 %)
Nezajímá (25 %)
Pod značkou BLUE bude také fungovat nový Virtuální bankéř. Ten bude určen pro klienty, kteří nemohou nebo nechtějí chodit do poboček. Novou službou v rámci BLUE bude i Busy Banking, prostřednictvím níž bude možné sjednávat produkty bez návštěvy pobočky. Banka klientům BLUE nabídne i nový slevový program.

Do budoucna chce ČS portfolio podobných služeb dále obohacovat.

Má smysl, aby Česká spořitelna vytvářela další značku pro středně movité klienty?
(54 %)
Nemá (37 %)
Nevím (10 %)
Značka Blue bude stát mezi finančním poradenstvím pro běžné klienty a privátním bankovnictvím pro bonitní klientelu, které funguje pod značkou Erste Premier a Erste Private Banking.

„Počítáme, že službu BLUE bude využívat přibližně 300 tisíc klientů. Předpokládáme, že v budoucnosti přitáhne ještě více klientů,“ uvedla Tereza Endrštová z tiskového oddělení České spořitelny pro server MediaGuru.cz.


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde




všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho

Obrázek: KB hokejsita Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...

Index termínovaných vkladů v dubnu

Obrázek: Termínoindex Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz