| Ivana Špillerová
2.2.2023 6:33 | bez předmětu
Staré bankovnictví bylo lepší přehlednější, přesměrovat už nelze. Nyní mi přišlo ve zprávách, že je potřeba si zřídit Smart banku. K tomu si ale nehodlám kupovat chytrý telefon, Internet banku ovládám přes počítač. Tak mi odpovězte, zda bude možné používat internet banku za stávajících podmínek. Doufám, že mi odpovíte, děkuji. |
| | Odpovědět |
|
| Redakce
2.2.2023 10:14 | Re: bez předmětu
Prosím kontaktujte přímo Monetu na telefonu 224 443 636 (7:00–21:00) a proberte s nimi přímo Váš problém. Redakce Finparády.cz |
| | Odpovědět |
|
| Melicharová Věra
11.8.2022 20:12 | Text
To co ste teď udělali s bankovním účtem je hrůza nedá se v tom pracovat chybí tam spoustu věcí jako například mobilní operátoři k nabíjení kreditu. Přemýšlím že přejdu k jiné bance .Nejde už ani přesměrovat na staré bankovnictví které bylo lepší |
| | Odpovědět |
|