ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma
2.12.2020 | Jan Bachura, zpráva ČSOB Pojišťovny | |
Pojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.
ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou poskytuje všem zletilým klientům, kteří mají u ČSOB sjednaný běžný účet v CZK (nebo si ho sjednají), pojištění internetových rizik na rok zdarma. K získání této služby stačí, aby si klient do 31. března 2021 stáhl mobilní aplikaci ČSOB Smartbanking, do aplikace se přihlásil a prostřednictvím formuláře v aplikaci požádal o sjednání pojištění internetových rizik na 1 rok zdarma. Standardně toto pojištění stojí 25 Kč měsíčně, klient tak ušetří za rok 300 Kč. "Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat," říká Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB. Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. "Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem," uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny. V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině? - Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
- Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
- Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
- Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
- A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama | reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Na co si dát pozor při sjednání povinného ručení
Sjednání povinného ručení nemusí být složité, přesto se při něm řidiči často dopouštějí chyb, které je později stojí nemalé peníze. Podcenění rozsahu krytí, unáhlený výběr podle ceny nebo přehlédnutí detailů ve smlouvě mohou mít nepříjemné následky...
|
Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?
Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...
|
Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů
Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...
|
všechny články v rubrice
|