Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna spustila nového chatbota. Klientům pomůže s osobními financemi přímo na webu banky

20.5.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaNejen na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví George, ale i na hlavní stránce České spořitelny pro osobní finance mohou klienti nově využít chatbota George, který pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Chatbot George klientům zodpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů a pomáhá zvládat více chatovacích interakcí.


„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

„Virtuální poradce je dalším krokem v zavádění kognitivních technologií v České spořitelně. Naučili jsme jej další řadu témat, na která umí konzistentně a profesionálně odpovídat, kdykoli to klient potřebuje. Česká spořitelna jde cestou, kterou postupují i další naši klienti z řad finančních institucí v Evropě. Řešení je postaveno na technologii IBM Watson asistent a běží ve veřejném IBM cloudu," vysvětluje Ondřej Králík, GBS lídr pro finanční služby ve společnosti IBM Česká republika.  

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Chatbot George na přihlašovací stránce do digitálního bankovnictví je klientům dostupný takřka neustále. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky Spořitelny. Během června je v plánu nabídnout chatbota úplně všem klientům.

Dostupnost automatizovaného chatbota lze poznat tak, že klientům se na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, ve které se jim představí jako virtuální asistent George. Při řešení složitějších dotazů klienta přepojí na bankéře v klientském centru.

Česká spořitelna má za sebou několik pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé Česká spořitelna začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM, která do projektu přinesla technologii IBM Watson Asistent v cloudu a zkušenosti s její implementací. Stejnou technologii využívá například Vodafone či Škoda Auto.

Chatbot České spořitelny
Autor: Česká spořitelna
== Pro zvětšení klikněte na obrázek ==

reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 0,50 % ročněvíce
Minutová půjčka - půjčka na cokoliv s RPSN od 3,8 %více
Převeďte si k nám hypotéku. Možnost částečného splacení kdykoliv.více
mHypotéka Light - Není nad výhodnou hypotéku!více
mPůjčka Plus - Garance nejlevnější půjčkyvíce



      
  


Související články:
Karanténa v peněženkách skončila, Češi opět utrácejí jako před pandemií

Bezkontaktní výběry umožňuje již 1000 bankomatů České spořitelny

Česká spořitelna umožní klientům v karanténě zřízení hlasové biometrie jen po telefonu, bez nutnosti návštěvy pobočky

Česká spořitelna nabízí podnikatelům platební terminály na 8 měsíců zdarma

Česká spořitelna spouští jako první banka okamžité platby z bankomatů



všechny články
Dále v rubrice

Hypotéky letos trhají rekordy. Má pro podnikatele význam si pospíšit s žádostí o hypotéku ještě v tomto roce?

Obrázek: Podpisující se osoba Pokud máte v nejbližší době v plánu financovat bydlení hypotékou, jistě zvažujete, zda má význam stihnout její vyřízení ještě v závěru tohoto turbulentního roku. Průměrné úrokové sazby totiž opět atakují dvouprocentní...

mBank umožní klientům odkrýt údaje o kartě přímo v mobilní aplikaci

Obrázek: mBank Klienti mBank už u sebe nemusí mít při placení na internetu svou platební kartu. Díky nové funkcionalitě s názvem Odkrytí údajů karty si mohou přímo v mobilní aplikaci zobrazit její číslo, datum exspirace i kód CVV...

Equa bank zvýšila odměnu za doporučení běžného účtu. Nově ho nabízí klientům již od 15 let

Obrázek: Equa bank Klienti Equa bank, kteří doporučí nového zákazníka, mohou nově získat odměnu 300 Kč. Odměnu získává nový i stávající klient, který běžný účet doporučí. Podmínkou je otevření účtu online. Banka zároveň...

Banky výrazně snižují odhadní ceny nemovitostí. Cesty k úspěšné hypotéce se komplikují

Obrázek: Dům Současná pandemická situace neodradila Čechy od žádostí o hypoteční úvěry. Banky jsou jimi letos doslova „zavaleny“ v rekordních počtech. Zároveň jsou ale banky ostražitější co se týká odhadu ceny zastavované...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz