mBank znovu rozjela akci, při které klientům nabízí bonus za získání nového klienta
| 17.3.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank | |
mBank přichází podruhé v letošním roce s akcí, kterou nazývá mKlub. Jde o benefit pro stávající i nové klienty, které banka odměňuje za doporučení a získání nového klienta pro účet mKonto nebo mKonto Business. Za jednoho nového klienta získá 500 korun stávající klient, který banku doporučil. Stejný obnos obdrží i nově získaný zákazník. Limit pro odměnu činí 2 500 korun v rámci akce, tj. nábor můžete opakovat maximálně pětkrát.
Podle mBank jde v opětovně zařazené akci s názvem mKlub o odměnu klientům za jejich za důvěru. Akce bude probíhat od 16. do 31. března. Banka odmění stávající i nové klienty za doporučení účtu mKonto nebo mKonto Business či za jeho založení. Tato akce doplňuje současně probíhající kampaň na mKonto s názvem „Získejte 500 Kč na mKonto či mKonto Business“. Každý stávající klient, který má v současnosti u mBank zřízený osobní účet mKonto nebo podnikatelský účet mKonto Business, může mBank doporučit komukoliv ze svých přátel, známých či rodinných příslušníků. Za každého, kdo si následně založí v mBank nové konto, získá stávající zákazník 500 Kč, stejně jako nový zákazník. Během akce mKlub může klient, který už u mBank účet má, získat za doporučení svým přátelům a známým až 5 krát 500 korun, celkově tedy až 2 500 korun. „O Velikonocích většině lidí peníze z účtu spíše ubývají. Novým klientům mBank na účet naopak přijde 500 Kč, stávajícím ale může za doporučení přitéct i 2500 Kč,“ říká Jana Fučíková, vedoucí týmu depozitních produktů pro Českou republiku a Slovensko. Své klienty o aktuálně probíhající akci mKlubu banka informuje prostřednictvím e-mailů, zpráv v internetovém bankovnictví, stejně jako v aplikaci na mobilních telefonech a také pomocí on-line bannerů. Tento týden mBank oznámila, že její mobilní bankovnictví ve verzi pro iOS (pro Apple zařízení) již umožňuje přihlášení se do aplikace pomocí otisku prstu. Současně banka informovala, že intenzivně připravuje zavedení bezkontaktních platebních nálepek.
všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
všechny články v rubrice
|