| Janek
11.11.2015 14:42 | A je to tady!
A je to tady! Řehák pořádně kroutil krkem klientů v ČP při svém důrazu na "čísla pro akcionáře". Za to hrabal bonusy. Jenže klientský kmen se začal pod rukama rozpadat, a ČP začala ztrácet podíl na trhu. Čísla nečísla, akcionáři se Řeháka zbavili, a ten po vzoru předchůdců založil vlastního. Navzdory přiblblým kecům, že penetrace českého pojistného trhu má hodně rezerv, dost pravděpodobně zjistil, že opak je pravdou, a tak šel za NN, která svým přístupem a ochotou rozhodně není proklientská. Mohl bych velmi efektivně demontovat tvrzení NN, že její obchodníci jsou špičkoví odborníci s vynikajícími znalostmi. A tak se Řehák dostává zpět do pojistného kolotoče, který se v ČR tak krásně točí, a velmi pravděpodobně dojde k tomu, že Řehákovy výroky o transparentnosti a produktové přívětivosti zůstanou opět pouze zbožným přáním nebo nudnou marketingovou udičkou na lačného klienta. Tato "strategická" spojování partnerů v životní a neživotní linii nikdy nepřinesla nic dobrého pro klienta. Naopak tvrdit v dnešní době, že jako pojišťovna jsem specialista na, řekněme, životní pojištění, a proto vlastní neživotní produkty nenabízím - to je stejné, jako kdyby autoservis tvrdil, že se specializuje pouze na výměnu oleje a pneumatiky vám nevymění. Direct - další predátor k české pojistné džungli. |
| | Odpovědět |
|