Interaktivní digitální vstupenky jsou ekologičtější a firmám poskytnou novou marketingovou platformu
13.10.2017 | Iva Korgerová, zpráva Yourpass.cz | |
Některé české společnosti se pouštějí do transformace papírových vstupenek a plastových karet do digitální podoby. Zákazníci budou mít prostřednictvím mobilního telefonu přístup k novinkám, slevovým akcím nebo řešení potíží online a společnosti na oplátku získají novou platformu pro komunikaci a vyhodnocená data. Věrnostní a členské karty, kupóny, vstupenky nebo vouchery se ukládají do mobilní peněženky nascanováním příslušného QR kódu. Toto řešení je velmi šetrné k životnímu prostředí.
K digitalizaci asistenční karty pojištěnce se rozhodla například pojišťovna AXA Assistance. Díky tomuto řešení může klient v případě potíží přímo volat asistenční službu nebo nahlásit pojistnou událost online. Na kartě najde také odkaz na veškerou smluvní dokumentaci týkající se pojištění a aktuální informace. „Ve spolupráci se společností Your Pass jsme nabídli klientům příjemnější a digitální formu asistenční karty pro cestovní pojištění. Odezva zákazníků a vysoký konverzní poměr ukazuje, že to byl krok správným směrem. V nejbližší době jej chystáme rozšířit i do dalších zemí, kde působíme,“ říká Lukáš Přikryl, ředitel digitálního marketingu a inovací společnosti AXA Assistance CEE. V procesu je aktuálně digitální zákaznická karta společnosti Pražská plynárenská, která tímto krokem posiluje komunikační kanály a informační servis. Digitální zákaznická karta umožňuje rychlou a cílenou distribuci informací ke klientům, zefektivnění a zjednodušení věrnostního programu a zvýšení bezpečnosti v případě kontroly servisního technika. Zákazníci tak mají důležité informace vždy při sobě. Prostřednictvím karty do ZOO se můžete také zapojit do donátorské kampaně Dalším příkladem je kampaňová karta pro Evropskou asociaci zoologických zahrad a akvárií EAZA, která je poradním orgánem Evropské unie, Evropského parlamentu a Rady Evropy a sdružuje instituce z celé Evropy a má celosvětový vliv na ochranu zvířat a rostlin. EAZA vydává vlastní časopis, má vlastní internetové stránky (www.eaza.net) a organizuje kampaně na podporu kriticky ohrožených biotopů a druhů živočichů, díky které její majitelé získávají mimojiné aktuální informace o projektu Silent Forest. “Prostřednictvím karty bude zároveň probíhat donátorství a počítá se s tím, že se do kampaně zapojí přes 200 zoologických zahrad a jejich návštěvníků po celém světě včetně té naší,” říká David Nejedlo, ředitel ZOO Liberec. Digitální karty od Your Pass nahrazují také emailové vstupenky do pražské zoologické zahrady. Mobilní vstupenka je ve stejném jazyce, jaký je nastavený v telefonu, nabízí notifikace na základě toho, kde se návštěvník v zoo aktuálně nachází nebo mění design v případě zvláštních příležitostí. Jak vstupenková aplikace vypadá?  Zdroj: Yourpass.cz Trendem je nahradit plast za interaktivní digitální informaci, která nabízí velké marketingové možnosti „Zatímco doposud se pro vouchery nebo vstupenky používala především fyzická forma z materiálů jako je plast či papír, silným trendem současnosti je tyto klasické a zastaralé nosiče nahradit interaktivními digitálními dvojníky, které si namísto vložení do peněženky uložíte přímo do svého mobilu,“ říká Jan Gregor, výkonný ředitel společnosti Your Pass, která digitální řešení firmám nabízí. „Takto uložená digitální karta pak nejenže svému uživateli přináší nesporné výhody, ale ve správných rukou se může stát také velmi silným marketingovým nástrojem. Obsah karet si samozřejmě vytváří samy společnosti.“ Na digitální kartu lze následně navázat další doplňkové funkce jako jsou různé notifikace na základě události nebo lokalizace, ankety, nebo nabídka dalších nákupů. Novinkou je tzv. postvalidační marketing, kdy se vstupenka po použití promění například ve slevový kupon Jak si kartu nainstalovat? Právě Your Pass pracuje s hotovým a prověřeným technologickým řešením společnosti Apple. Mobilní peněženka je navíc právě v každém telefonu od Apple jednou ze základních aplikací, pro Android potom stačí jakákoliv aplikace, která pracuje s formátem PK PASS.
všechny články | |
Dále v rubrice
Velké srovnání termínovaných vkladů v dubnu
Úrokové sazby se u termínovaných vkladů dál snižují. Stejně jako minulý měsíc, tak i v dubnu nabízí nejvýhodnější sazbu Air Bank u tříměsíčního vkladu. Jaké banky upravily své sazby a které termínované vklady jsou nejvýhodnější? Přehled úrokových sazeb...
|
Nejlepší spoření a investování dle odborníků v dubnu - SporoInvestor
Rádi byste spořili nebo investovali, ale nevíte, jak se správně rozhodnout? Právě pro vás jsme připravili přehled možností nejlepšího spoření a investování - SporoInvestor. Tak jako každý měsíc, vás i v dubnu informujeme o nejlepší aktuální nabídce spořicích účtů...
|
Silný rok pro realitní fondy: Fio i REICO rozšiřují svá portfolia
Nemovitostní fondy nezahálejí ani v roce 2025. I přes proměnlivou ekonomickou situaci dál aktivně investují do klíčových realitních projektů. Fio realitní fond oznámil akvizici ikonické Staré Celnice v centru Prahy, zatímco REICO Nemovitostní fond sází na růst...
|
Patria Finance: Nejlepší volba pro Dlouhodobý investiční produkt na českém trhu
Dlouhodobý investiční produkt (DIP) od Patria Finance získal na konci ledna ocenění jako nejlepší DIP na českém trhu v soutěži Finanční produkt roku 2024. Své prvenství si udržel i v aktuálním březnovém žebříčku. V tomto článku se podíváme na to, čím si tento...
|
všechny články v rubrice
|