Interaktivní digitální vstupenky jsou ekologičtější a firmám poskytnou novou marketingovou platformu
13.10.2017 | Iva Korgerová, zpráva Yourpass.cz | |
Některé české společnosti se pouštějí do transformace papírových vstupenek a plastových karet do digitální podoby. Zákazníci budou mít prostřednictvím mobilního telefonu přístup k novinkám, slevovým akcím nebo řešení potíží online a společnosti na oplátku získají novou platformu pro komunikaci a vyhodnocená data. Věrnostní a členské karty, kupóny, vstupenky nebo vouchery se ukládají do mobilní peněženky nascanováním příslušného QR kódu. Toto řešení je velmi šetrné k životnímu prostředí.
K digitalizaci asistenční karty pojištěnce se rozhodla například pojišťovna AXA Assistance. Díky tomuto řešení může klient v případě potíží přímo volat asistenční službu nebo nahlásit pojistnou událost online. Na kartě najde také odkaz na veškerou smluvní dokumentaci týkající se pojištění a aktuální informace. „Ve spolupráci se společností Your Pass jsme nabídli klientům příjemnější a digitální formu asistenční karty pro cestovní pojištění. Odezva zákazníků a vysoký konverzní poměr ukazuje, že to byl krok správným směrem. V nejbližší době jej chystáme rozšířit i do dalších zemí, kde působíme,“ říká Lukáš Přikryl, ředitel digitálního marketingu a inovací společnosti AXA Assistance CEE. V procesu je aktuálně digitální zákaznická karta společnosti Pražská plynárenská, která tímto krokem posiluje komunikační kanály a informační servis. Digitální zákaznická karta umožňuje rychlou a cílenou distribuci informací ke klientům, zefektivnění a zjednodušení věrnostního programu a zvýšení bezpečnosti v případě kontroly servisního technika. Zákazníci tak mají důležité informace vždy při sobě. Prostřednictvím karty do ZOO se můžete také zapojit do donátorské kampaně Dalším příkladem je kampaňová karta pro Evropskou asociaci zoologických zahrad a akvárií EAZA, která je poradním orgánem Evropské unie, Evropského parlamentu a Rady Evropy a sdružuje instituce z celé Evropy a má celosvětový vliv na ochranu zvířat a rostlin. EAZA vydává vlastní časopis, má vlastní internetové stránky (www.eaza.net) a organizuje kampaně na podporu kriticky ohrožených biotopů a druhů živočichů, díky které její majitelé získávají mimojiné aktuální informace o projektu Silent Forest. “Prostřednictvím karty bude zároveň probíhat donátorství a počítá se s tím, že se do kampaně zapojí přes 200 zoologických zahrad a jejich návštěvníků po celém světě včetně té naší,” říká David Nejedlo, ředitel ZOO Liberec. Digitální karty od Your Pass nahrazují také emailové vstupenky do pražské zoologické zahrady. Mobilní vstupenka je ve stejném jazyce, jaký je nastavený v telefonu, nabízí notifikace na základě toho, kde se návštěvník v zoo aktuálně nachází nebo mění design v případě zvláštních příležitostí. Jak vstupenková aplikace vypadá? Zdroj: Yourpass.cz Trendem je nahradit plast za interaktivní digitální informaci, která nabízí velké marketingové možnosti „Zatímco doposud se pro vouchery nebo vstupenky používala především fyzická forma z materiálů jako je plast či papír, silným trendem současnosti je tyto klasické a zastaralé nosiče nahradit interaktivními digitálními dvojníky, které si namísto vložení do peněženky uložíte přímo do svého mobilu,“ říká Jan Gregor, výkonný ředitel společnosti Your Pass, která digitální řešení firmám nabízí. „Takto uložená digitální karta pak nejenže svému uživateli přináší nesporné výhody, ale ve správných rukou se může stát také velmi silným marketingovým nástrojem. Obsah karet si samozřejmě vytváří samy společnosti.“ Na digitální kartu lze následně navázat další doplňkové funkce jako jsou různé notifikace na základě události nebo lokalizace, ankety, nebo nabídka dalších nákupů. Novinkou je tzv. postvalidační marketing, kdy se vstupenka po použití promění například ve slevový kupon Jak si kartu nainstalovat? Právě Your Pass pracuje s hotovým a prověřeným technologickým řešením společnosti Apple. Mobilní peněženka je navíc právě v každém telefonu od Apple jednou ze základních aplikací, pro Android potom stačí jakákoliv aplikace, která pracuje s formátem PK PASS.
všechny články | |
Dále v rubrice
UNIQA účastnické fondy pod lupou: Jaká je jejich aktuální výkonnost?
UNIQA akciový účastnický fond překonal metu 1 miliardy korun ve správě a drží si v letošním roce pozici nejvýkonnějšího fondu na českém penzijním trhu. Nad očekávání tak pokračuje v úspěšném zhodnocování vkladů účastníků dynamické strategie doplňkového penzijního spoření (DPS)...
|
Nikdy není pozdě začít. Investiční strategie pro starší investory
Obecně platí, že čím dříve začneme investovat, tím větší výhodu máme. Čas skutečně hraje v náš prospěch, zejména pokud jde o dlouhodobé zhodnocení investic. To ale neznamená, že by člověk, který se k investování dostal až v pozdějším věku...
|
Ženy více investují
Ženy začínají více investovat, a to i přes své nižší platy. Co uvádějí data zveřejněná z interní statistiky platformy Investown? Více se dočtete v našem článku...
|
Spoření na stáří: Využijte daňové odpočty na maximum
Rok 2024 přinesl ve třetím pilíři penzijního spoření řadu změn. Od 1. 7. 2024 se změnily výše státních příspěvků a zároveň se zvýšil limit prostředků, které si můžete odečíst ze svého daňového základu. Při maximalizaci příspěvků a 15% srážkové dani můžete...
|
všechny články v rubrice
|