Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna otevřela první větší pobočku nové koncepce. Najdete ji na Václavském náměstí v Praze

26.7.2017  |  Zdeněk Bubák
  


Česká spořitelna - nová pobočkaČeská spořitelna dnes otevřela novou pobočku na Václavském náměsti v Praze. Jde o další pobočku nové koncepce. Tentokrát klienti mohou využívat pobočku s celým spektrem služeb od platebního styku, přes půjčky, hypotéky až po investiční služby. Jediné, co na pobočce chybí, jsou služby firemního a privátního bankovnictví (Erste Premier). Služby pro firemní a prémiové klienty jsou k dispozici na tzv. Flag Ship pobočkách (vlajkových lodích), tj. největších pobočkách. První takovou, kterou Česká spořitelna oblékne do nového kabátu, bude již existující pobočka na Sokolovské ulici v Praze.



Byli jsme se podívat na otevření nové pobočky České spořitelny, kterou najdete v Praze, na adrese Václavské náměstí 48. V přízemí se nachází tzv. 24hodinová zóna, která je otevřena 24 hodin a 7 dní v týdnu. Najdete zde bankomaty - tentokrát netradičně obrácené, aby klient při vybírání nestál zády ke dveřím, ale naopak čelem. Je to zajímavé a pro klienta příjemné řešení. Přímo proti vstupu do pobočky uvidíte na čtvercové ploše od země po strop plochu se zelenými rostlinami. Opět jde pro banku o netradiční, ale moderní a sympatický interiérový prvek.

Pokud budete chtít lidskou obsluhu, musíte vystoupat do prvního patra, které bude otevřené jen v otevíracích hodinách. Zde je větší počet jednacích místností vybavených obrazovkami, jedna z nich umožní i videokonference. V jednacích místnostech klienti získají potřebné soukromí a pohodlí, např. na jednání o poskytnutí hypotéky. Dvě pracovistě s hotovostí jsou na konci místnosti v prvním patře a spíše připomínají klasické jednací pultíky než dříve využívané "kasy".

Zaměstnanci pobočky jsou vybaveni notebooky a jsou tak mobilní. Mohou si sednout s klientem kamkoliv, kde je zrovna volno. Na pobočce tedy nenajdete žádný stálý stůl s PC a s monitorem. Tím prostor získává úpně jinou dimenzi.



Výměna poboček za nové zhruba do tří let



Pražský region zahrnuje zhruba 70 poboček a regionální ředitel počítá s tím, že ročně bude v jeho působnosti zrekonstruováno do nové podoby zhruba 12 až 15 poboček. Změna celé prodejní sítě tak proběhne zhruba do tří let. V Praze pobočku nového typu najdete např. na Hlavním nádraží, ale jde o zástupce malého typu poboček.

Čtěte zde:
Česká spořitelna bude modernizovat síť poboček. Jedna z prvních online poboček je na Hlavním nádraží v Praze


Informace o novém konceptu poboček od České spořitelny
  • nová pobočka na Václavském náměstí v Praze patří už do druhé desítky poboček v novém konceptu, které Česká spořitelna od podzimu 2016 otevřela na různých místech republiky. Jen v regionu Praha jich dostalo nový koncept šest
  • pobočková síť je pro Čechy podle ČS stále velmi důležitá a banka tomuto způsobu komunikace se zákazníkem věnuje zásadní pozornost, proto modernizuje pobočky a přizpůsobuje je aktuálním trendům a požadavkům na využívání komunikačních technologií, rychlost a způsob odbavení klientů
  • mění se zásadně obslužné modely, ČS chce, aby se s ní klienti radili, jak co nejlépe hospodařit s penězi (služba Moje zdravé finance), nové prostředí by v tom mělo pomoci
  • pobočky nového konceptu již nemají „překážky“ – přepážky mezi klientem a bankéřem
  • při příchodu na pobočku bankéř nesedí u počítače, ale hovoří neustále s klienty a pomocí notebooku či tabletu může snadno vše ukázat či vysvětlit
  • v rámci pobočky je samoobslužná zóna, kde se bude banka snažit klienty učit, aby si své požadavky na práci s hotovostí mohli vyřídit sami – znamená to pro ně úsporu financí i času, nicméně na pobočce jsou i klasické pokladny
  • nový koncept se samoobslužnou zónou má jednotný design, a to ve třech formátech (jednotlivé pobočky se od sebe liší velikostí a rozsahem poskytovaných služeb)
    1. malá pobočka (Small)
    2. středně velká pobočka (Medium) s kompletní šíří produktů a služeb pro klienty (mimo těch prémiových a velkých firemních)
    3. vlajková loď (Flag Ship) - pobočka, která obslouží všechny klientské segmenty
  • v případě Václavského náměstí se jedná o pobočku typu Medium – jde o první pobočku tohoto typu, která je v roce 2017 otevřena v samotném srdci hlavního města Prahy, je tedy velice snadno dostupná a využitelná pro větší počet klientů
  • v letošním roce ČS otevřela zatím 12 poboček v novém konceptu
  • aktuální počet poboček k 1. 7. 2017 je 524
  • pro letošní rok plánovala Česká spořitelna převést na nový koncept přibližně 60 poboček, s tím, že některé by měly být přemístěny do lokalit, které jsou atraktivnější a dostupnější pro naše klienty

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde

Obrazová galerie: Otevření pobočky České spořitelny na Václavském náměstí v Praze



Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze
Autor: Česká spořitelna, 26.7.2017


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde

Obrázek: Platební karta Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...

V říjnu ceny povinného ručení vzrostly

Obrázek: Řízení auta Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies