Tlumočník nebo asistenční služba online, co vše může být součástí cestovního pojištění?
19.7.2017 | Iva Korgerová, zprávy ČSOB Pojišťovny a ERV Evropské pojišťovny | |
Vydáváme-li se na dovolenou do zahraničních destinací, většinou si cestu i pobyt „připojišťujeme“, tedy si pořizujeme cestovní pojištění. Často se především zajímáme o výši pojistného plnění v případě vzniku „problému“ v podobě pojistné události. Víme ale, jak konkrétně bude vypadat asistence, kterou nám pojišťovna poskytne?
ČSOB Pojišťovna k cestovnímu pojištění nabízí tlumočníka zdarma Představte si, že jste v cizině šlápli na mořského ježka. Vyhledali jste lékařskou pomoc a cítili se jako Alenka v říši divů, protože jste nerozuměli doktorům. Jazyková bariéra je pro většinu Čechů stále velkou překážkou. ČSOB Pojišťovna proto v rámci svého cestovního pojištění přibalí všem klientům Skupiny ČSOB tlumočníka na cesty zdarma v podobě asistence po telefonu. „Podle našeho průzkumu 81 % Čechů netuší, že v rámci cestovního pojištění mohou využít služeb tlumočníka zdarma. Přitom 84 % lidí by tuto možnost využilo,“ uvedla produktová manažerka cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny Ivana Nekvindová s tím, že Češi se nejčastěji v zahraničí běžně domluví angličtinou. „Ve stresových situacích by však většina z nich uvítala možnost využít tlumočníka, který jim vše vysvětlí, správně pochopí odborné termíny a nabídne jim tak i psychickou podporu,“ doplnila. ERV Evropská pojišťovna má vlastní asistenční službu V rámci cestovního pojištění ERV Evropská pojišťovna nabízí vlastní asistenční službu. „Více než stočlenný tým je klientům k dispozici non-stop v osmi jazycích. Dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě,“ popisuje asistenční službu Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a pokračuje: „V případě komplikací je klientům ERV Evropské k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.“ Klient hovoří se zkušeným operátorem, který zajistí nejvhodnější postup řešení potíží. Asistence v případě potřeby zajistí překladatele, sledování zdravotního stavu českým asistenčním lékařem či platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit. Jak asistenční služba ERV Evropské pojišťovny funguje v praxi? Klientka volala z Kapverdských ostrovů, že má horečku, kašel a bolest hlavy. ERV Evropská klientku okamžitě nasměřovala do místní prověřené kliniky. Druhý den, kdy se její stav zhoršil, pojišťovna klientku transportovala do nemocnice. Po následné konzultaci s ošetřujícím lékařem se ERV rozhodla pro převoz do jiné země, z důvodů kvalitnější lékařské péče, jelikož klientce hrozilo selhání ledvin. V dané situaci bylo takové řešení bezpečnější než transport až do ČR. Ve spolupráci s EC Cape Town a EC Mallorca pojišťovna zajistila leteckou ambulanci na Kanárské ostrovy, které disponují kvalitní zdravotní péčí.Klientka strávila v nemocnici 12 dnů. Po celou dobu byla monitorována asistenčním lékařem, který její stav dále konzultoval s domácím lékařem klientky. Pojišťovna bezplatně ubytovala dceru klientky v hotelu u nemocnice, aby mohla matku navštěvovat. Po zlepšení stavu ERV Evropská zorganizovala převoz klientky do ČR. Vyslala za ní českého lékaře a sestru, kteří ji doprovodili. Na pražské letiště již byla přistavena ambulance, která klientku odvezla do nemocnice v Klatovech, aby měla co nejblíže příbuzným. Po celou dobu asistenční služba intenzivně komunikovala s rodinou klientky, jejím ošetřujícím i domácím lékařem. Mobilní aplikace ERV Evropské umožňuje mít asistenta po ruce Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“ umožňující spojení s asistentem pomocí jednoho tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v únoru aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu února letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB...
|
Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu
Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...
|
Na co potřebuji pojištění schopnosti splácet hypotéku, když se pojistím dostatečně životním pojištěním?
Splácíte hypotéku, ke které nemáte sjednané pojištění schopnosti splácet, protože si platíte životní pojištění? Víte ale, co vám „životko“ pokrývá a co ne? Otázky v článku zodpoví Martin Pejsar, ředitel produktu a marketingu pro region střední a východní Evropy...
|
Nově doplňujeme naše zpravodajství o videa, rozhovory, podcasty...
Datově analytická společnost Scott & Rose, která provozuje specializovaný finanční portál Finparáda s vlastním zpravodajstvím nabízí nově videa, rozhovory, podcasty zaměřené na finanční produkty, služby a související témata z bank, penzijních, investičních společností a pojišťoven.
|
všechny články v rubrice
|