Raiffeisenbank bude letos v několika vlnách klientům měnit internetové bankovnictví za nové. Jaké bude?
31.5.2017 | aktualizováno 19.6.2017 | Zdeněk Bubák | |
Raiffeisenbank informuje na svých webových stránkách, že připravila nové internetové bankovnictví. Klienti by tak měli mít možnost snadněji spravovat své produkty v bance, vyhledávat v historii pomocí klíčových slov, nastavit si upozornění o pohybech na účtu v podobě SMS nebo e-mailu. Přímo z nového internetbankingu bude možné požádat o nový produkt. Přinášíme vám podrobnosti o novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Na jaké novinky v internetovém bankovnictví se mohou těšit klienti Raiffeisenbank a kdy je banka klientům zpřístupní? Během víkendu 17.-18. června převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví. To se dočkalo řady vylepšení včetně hlavní stránky se všemi nejdůležitějšími informacemi. (Aktualizováno 19.6.2017) | reklama
|
Nové funkčnosti v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank - Jednoduchá správa financí na nové hlavní stránce. Klient zde uvidí přehled všech svých produktů se základními informacemi, interaktivními grafy a možností rychlé a jednoduché navigace
- Přehledná orientace v platbách díky fulltextovému vyhledávání a možnosti nastavení a uložení rozšířených filtrů
- Zjednodušení převodu mezi vlastními účty s možností libovolně přesouvat prostředky mezi účty klienta ve zjednodušeném formuláři
- Jednoduché a přehledné zadávání SEPA a zahraničních plateb
- Snadnější splacení kreditní karty
- Detailní přehled investičního portfolia a podílových fondů na hlavní stránce
- Žádost o nový produkt v internetovém bankovnictví - nová debetní nebo kreditní karta, spořicí účet nebo půjčka
- Služba Informuj mě o pohybech na účtu nebo platbách kartou
- Design a ovládání se přizpůsobí počítači klienta, tabletu i mobilnímu telefonu
Na co si dát pozor při přechodu na nové internetové bankovnictví? - Dojde ke zrušení „Informuj mě“ poštou, faxem a do schránky internetového bankovnictví. Upozornění o změnách na účtu klienta bude nově chodit pouze formou SMS a e-mailu.
- Před převodem do nového internetového bankovnictví je nutné sjednotit přihlašovací údaje klienta. Ty klienty, kteří mají v současné době více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, bude banka kontaktovat s kroky, které je třeba učinit. Klient si zvolí jen jeden přihlašovací údaj, který bude nadále využívat, ostatní přihlašovací údaje budou zrušeny.
- Zrušení minimálně využívaných služeb, ty nebudou do nového internetového bankovnictví převedeny:
- Limity na protiúčet
- Trvalý příkaz k inkasu
- Platba na adresu
Informace o termínu a způsobu převodu na nové internetové bankovnictví najdete zde. Nová hlavní stránka Klienti se na nové hlavní stránce setkají s jednodušší navigací, která jim umožní získat okamžité informace o využívaných produktech a spravovat je. Přehled všech využívaných produktů včetně interaktivních grafů klient uvidí hned po přihlášení (video) Obrázek 1: Hlavní stránka nového internetového bankovnictví Raiffeisenbank Zdroj: Raiffeisenbank Přehledná historie pohybů Ve vylepšené historii pohybů si klienti zobrazí všechny platby, nově navíc s možností rozšířeného vyhledávání pomocí klíčových slov a filtrů (viz podobné funkce v internetbankingu mBank) . Obrázek 2: Historie pohybů v novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank Zdroj: Raiffeisenbank Služba Informuj mě Služba "Informuj mě" umožňuje zasílání upozornění o pohybech na účtu nebo platbách kartou ve formě SMS či e-mailu. Obrázek 3: Služba Informuj mě Zdroj: Raiffeisenbank Pohodlnější zřízení nových služeb O nový produkt bude moci klient požádat přímo v internetovém bankovnictví. Sjedná si půjčku nebo si založí spořicí účet. Může si odsud zažádat i o novou platební kartu. Obrázek 4: Žádost o nový produkt Zdroj: Raiffeisenbank Správa produktů Klient si může své produkty přizpůsobit díky online správě (video) Obrázek 5: Správa platebních karet Zdroj: Raiffeisenbank Obrázek 6: Detail kreditní karty Zdroj: Raiffeisenbank Zjednodušení vzorů plateb Platbu půjde založit jediným kliknutím na hlavní stránce a vzor tuzemských a zahraničních plateb bude zkrácen. Video k platbě najdete zde. Obrázek 6: Nová platba Zdroj: Raiffeisenbank Přizpůsobivý design Vzhled internetového bankovnictví se přizpůsobí zobrazení na počítači, tabletu i mobilním telefonu. Informace o převodu Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví banka vymění za novou aplikaci postupně, a to v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu budou klienti informováni zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem. Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud má klient u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostane společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty bude banka včas předem informovat. Nové internetové bankovnictví začnou postupně využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem nebo využívají Kreditní karty online. Ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 se vypne stávající eKonto a ráno se již klient přihlásí do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy bude banka novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací. Co se změní na přihlašování? - Přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
- Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes webové stránky Raiffeisenbank.
- Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.
- Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" bude klient přesměrován na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončí.
- Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu klient nejprve zaktualizuje jeho verzi. Pokud má nastaveny automatické aktualizace, nemusí se o nic starat.
Videa představující nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank: Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank- Hlavní stránka Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa účtu Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa karet Autor: Raiffeisenbank
všechny články | |
Dále v rubrice
Komerční banka hlásí miliontého uživatele mobilní aplikace KB+
Klienti si mobilní aplikace bank oblíbily. Pravidelně je používá osm z deseti Čechů. Uživatelé mobilních bankovních aplikací přibývají. Komerční banka nyní přivítala miliontého uživatele své bankovní aplikace KB+, kterou spustila v první polovině tohoto roku...
|
Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024
Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...
|
Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?
Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...
|
všechny články v rubrice
|