Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Raiffeisenbank bude letos v několika vlnách klientům měnit internetové bankovnictví za nové. Jaké bude?

31.5.2017  |  aktualizováno 19.6.2017  |  Zdeněk Bubák
  


Nové internetové bankovnictví RaiffeisenbankRaiffeisenbank informuje na svých webových stránkách, že připravila nové internetové bankovnictví. Klienti by tak měli mít možnost snadněji spravovat své produkty v bance, vyhledávat v historii pomocí klíčových slov, nastavit si upozornění o pohybech na účtu v podobě SMS nebo e-mailu. Přímo z nového internetbankingu bude možné požádat o nový produkt. Přinášíme vám podrobnosti o novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.



Na jaké novinky v internetovém bankovnictví se mohou těšit klienti Raiffeisenbank a kdy je banka klientům zpřístupní?

Během víkendu 17.-18. června převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví. To se dočkalo řady vylepšení včetně hlavní stránky se všemi nejdůležitějšími informacemi.
(Aktualizováno 19.6.2017)

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3,50 % p.a.více



Nové funkčnosti v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank


  • Jednoduchá správa financí na nové hlavní stránce. Klient zde uvidí přehled všech svých produktů se základními informacemi, interaktivními grafy a možností rychlé a jednoduché navigace
  • Přehledná orientace v platbách díky fulltextovému vyhledávání a možnosti nastavení a uložení rozšířených filtrů
  • Zjednodušení převodu mezi vlastními účty s možností libovolně přesouvat prostředky mezi účty klienta ve zjednodušeném formuláři
  • Jednoduché a přehledné zadávání SEPA a zahraničních plateb
  • Snadnější splacení kreditní karty
  • Detailní přehled investičního portfolia a podílových fondů na hlavní stránce
  • Žádost o nový produkt v internetovém bankovnictví - nová debetní nebo kreditní karta, spořicí účet nebo půjčka
  • Služba Informuj mě o pohybech na účtu nebo platbách kartou
  • Design a ovládání se přizpůsobí počítači klienta, tabletu i mobilnímu telefonu

Na co si dát pozor při přechodu na nové internetové bankovnictví?


  • Dojde ke zrušení „Informuj mě“ poštou, faxem a do schránky internetového bankovnictví. Upozornění o změnách na účtu klienta bude nově chodit pouze formou SMS a e-mailu.
  • Před převodem do nového internetového bankovnictví je nutné sjednotit přihlašovací údaje klienta. Ty klienty, kteří mají v současné době více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, bude banka kontaktovat s kroky, které je třeba učinit. Klient si zvolí jen jeden přihlašovací údaj, který bude nadále využívat, ostatní přihlašovací údaje budou zrušeny.
  • Zrušení minimálně využívaných služeb, ty nebudou do nového internetového bankovnictví převedeny:
    • Limity na protiúčet
    • Trvalý příkaz k inkasu
    • Platba na adresu
Informace o termínu a způsobu převodu na nové internetové bankovnictví najdete zde.

Nová hlavní stránka



Klienti se na nové hlavní stránce setkají s jednodušší navigací, která jim umožní získat okamžité informace o využívaných produktech a spravovat je. Přehled všech využívaných produktů včetně interaktivních grafů klient uvidí hned po přihlášení (video)

Obrázek 1: Hlavní stránka nového internetového bankovnictví Raiffeisenbank

Obr 1 - Hlavní stránka nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Přehledná historie pohybů



Ve vylepšené historii pohybů si klienti zobrazí všechny platby, nově navíc s možností rozšířeného vyhledávání pomocí klíčových slov a filtrů (viz podobné funkce v internetbankingu mBank) .

Obrázek 2: Historie pohybů v novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank

Obr 2 - Historie pohybů nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Služba Informuj mě



Služba "Informuj mě" umožňuje zasílání upozornění o pohybech na účtu nebo platbách kartou ve formě SMS či e-mailu.

Obrázek 3: Služba Informuj mě

Obr 3 - Služba Informuj mě nového internetového bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Pohodlnější zřízení nových služeb



O nový produkt bude moci klient požádat přímo v internetovém bankovnictví. Sjedná si půjčku nebo si založí spořicí účet. Může si odsud zažádat i o novou platební kartu.

Obrázek 4: Žádost o nový produkt

Obr 4 - Žádost o nový produkt v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Správa produktů



Klient si může své produkty přizpůsobit díky online správě (video)

Obrázek 5: Správa platebních karet

Obr 5 - Správa karet v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Obrázek 6: Detail kreditní karty

Obr 6 - Detail karty v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Zjednodušení vzorů plateb



Platbu půjde založit jediným kliknutím na hlavní stránce a vzor tuzemských a zahraničních plateb bude zkrácen. Video k platbě najdete zde.

Obrázek 6: Nová platba

Obr 7 - Platba v novém internetovém bankovnictví RB
Zdroj: Raiffeisenbank

Přizpůsobivý design



Vzhled internetového bankovnictví se přizpůsobí zobrazení na počítači, tabletu i mobilním telefonu.

Informace o převodu



Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví banka vymění za novou aplikaci postupně, a to v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu budou klienti informováni zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem.

Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud má klient u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostane společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty bude banka včas předem informovat.

Nové internetové bankovnictví začnou postupně využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem nebo využívají Kreditní karty online.

Ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 se vypne stávající eKonto a ráno se již klient přihlásí do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy bude banka novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.

Co se změní na přihlašování?


  • Přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
  • Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes webové stránky Raiffeisenbank.
  • Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.
  • Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" bude klient přesměrován na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončí.
  • Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu klient nejprve zaktualizuje jeho verzi. Pokud má nastaveny automatické aktualizace, nemusí se o nic starat.
Videa představující nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank:

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank- Hlavní stránka
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa účtu
Autor: Raiffeisenbank

Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa karet
Autor: Raiffeisenbank


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Komerční banka hlásí miliontého uživatele mobilní aplikace KB+

Obrázek: mobilní telefon v ruce Klienti si mobilní aplikace bank oblíbily. Pravidelně je používá osm z deseti Čechů. Uživatelé mobilních bankovních aplikací přibývají. Komerční banka nyní přivítala miliontého uživatele své bankovní aplikace KB+, kterou spustila v první polovině tohoto roku...

Otevírací doba poboček a platební styk na konci roku 2024

Obrázek: Kamenná pobočka Přinášíme vám jako každý rok přehled o tom, jak budou mít jednotlivé banky v České republice otevřeno během vánočních svátků a na konci letošního roku. Také se dozvíte, kdy své peníze nejpozději odeslat tak, aby se na účet příjemce dostaly ještě letos...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Hvězdy FP Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna...

Která bankovní mobilní aplikace je podle uživatelů nejlepší?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Banky své mobilní aplikace stále vylepšují a dodávají nové funkce, aby vyšly vstříc svým klientům a umožnily jim pohodlnou a snadnou obsluhu sjednaných produktů přímo z mobilního telefonu. Klienti pak mohou dát zpětnou vazbu, jak se jim aplikace líbí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies